Pystyykö 76-tonnista kuormaimellista raakapuu yhdistelmää keventämään lainkaan ominaisuuksien ja kestävyyden kärsimättä???

09.05.2025 17.00



Mikä on 76-tonnisen kuormaimellisen raakapuuyhdistelmän  optimaalinen paino tuottavuuden -ja turvallisuuden kannalta,= työtehon muutoksesta/korjausliikkeestä  kärsimättä:
- "Tämä on ikuisuuskysymys, mihin me vastaamme rakentamalla yhteistyökumppaniemme kanssa syöttöautopaketin, jonka paino on alle 24 tonnia täysin tankein ja ajovarustein, sekä laillista kantavuutta supertykillämme on yli 52.000kg".



Heikki Jokela
050 4129 024
Asiantuntija

Ps.
Pyörittelen tätä "ikuisuuskysymystä" eriteltynä, ja tarkemmin lähipäivien www-sivuillani. ja facessa/heikki jokela.

https://www.facebook.com/profile.php?id=61560541011092



18.05.2025KATSO TÄSTÄ 16.5. LÄHETYS! Kuljetus, maarakennus ja metsäalan uutisi
17.05.2025Proforest 23.-24.5. Kalajoen lentokentällä: - "Tietoa. Kokemuksia. Ratkaisuja".
15.05.2025LUE TÄSTÄ! Kevään suuri Metsäalan Ammattilehti on ilmestynyt
14.05.2025 16.00Terminator XXL 8aero-, ja 8.8CE pankkojen 1vrk:n - 1 viikon perille toimitusvalmiudessamme olevat auto-, ja pv. pankkoerät.
19.04.2025 20.00??UUTISET--UUTISET??
21.05.2025 13.00Terminator XXL mallistoon on lisätty laserleikattu CE - merkintä. Mutta MIKSI ??
21.05.2025 12.00Nippusidonnan turvallisuus ei tule tuunaamalla, eikä teippejä lisäämällä.
21.05.2025 11.00Heijastinteipit määrättiin pakollisiksi 2000-luvun lopulla. mutta nyt ne ovatkin jo "turhakkeita".
21.05.2025 9.00XXL -Evolution pankkomallistot tarjoavat raakapuukuljetuksiin kolme välttämätöntä valttikorttia.
21.05.2025 7.00Teipit jäävät pankoista pois, ja kuumasinkitys alkaa korvata muovipinnoitteet.

Siirry arkistoon »