Onko mahdollista tehdä raakapuu yhdistelmään lisätuottoa, mikä jää kuljetusyhtiön eduksi???

09.05.2025 18.00

Tämä oli 76 tonninen siirtoautona. Auto

Raakapuu yhdistelmien tuottavuutta, ja turvallisuutta on käsittääkseni mahdollista edelleenkin parantaa. Se tehdään tuotekehityksellä, sekä oikeaoppisilla kalustovalinnoilla "ratin-, ja penkinvälin" vastuullisten ammattimaisten toimintojen lisäksi.

Tämän verran enemmän tulee puuta Zetalla joka kuormassa.

Toivottavaa olisi kuitenkin, että uuden tekniikan laitteita ei käytetä yksinomaan- , tai edes osaksikaan taksojen polkemiseen, ja naapurien kuristamiseen. - Palvelujen ja kaluston kehittäminen on kaikilta osiltaan tärkeää, sekä kaikille kuljetusten osapuolille kokonaistuottoisaa,  ja siitä työstä Metsäteollisuuskin kiittää , - ja jopa monestakin eri syystä??!!??

  Siirtoautojen määrät tulevat kasvamaan rajusti....

Heikki Jokela
050 4129 024
Asiantuntija

18.05.2025KATSO TÄSTÄ 16.5. LÄHETYS! Kuljetus, maarakennus ja metsäalan uutisi
17.05.2025Proforest 23.-24.5. Kalajoen lentokentällä: - "Tietoa. Kokemuksia. Ratkaisuja".
15.05.2025LUE TÄSTÄ! Kevään suuri Metsäalan Ammattilehti on ilmestynyt
14.05.2025 16.00Terminator XXL 8aero-, ja 8.8CE pankkojen 1vrk:n - 1 viikon perille toimitusvalmiudessamme olevat auto-, ja pv. pankkoerät.
19.04.2025 20.00??UUTISET--UUTISET??
21.05.2025 12.00Nippusidonnan turvallisuus ei tule tuunaamalla, eikä teippejä lisäämällä.
21.05.2025 11.00Heijastinteipit määrättiin pakollisiksi 2000-luvun lopulla. mutta nyt ne ovatkin jo "turhakkeita".
21.05.2025 9.00XXL -Evolution pankkomallistot tarjoavat raakapuukuljetuksiin kolme välttämätöntä valttikorttia.
21.05.2025 7.00Teipit jäävät pankoista pois, ja kuumasinkitys alkaa korvata muovipinnoitteet.
21.05.2025 3.00Muoviroskan lisääntyminen on suuri ongelma.

Siirry arkistoon »