Onko raakapuun maantiekuljetuksiin kehitetty rakas puutavarayhdistelmämme valmis tulevaisuuden nopeasti koveneviin tuottavuus-, sekä turvallisuus haasteisiin ??!!??.
29.06.2025 12.00

Puutavara--auto yhdistelmä on kehittynyt nyt painoiltaan kahteen pääluokkaan, joista toinen on peräasennus nosturillinen 76-tonninen "syöttöauto" ja toinen on yleisimmin 68- tonninen siirtoauto.- Painoissa on siis selkeytymistä tapahtunut.

Tuosta selkeästä lähtökojdasta on sitten onnittuttukin tekemään toinen toistaan parempia vaihtoehtoja kuljetusyritysten sisäisten mielipiteitten, ja tarpeitten ohjaamina, sekä eri osa-alueitten tuotepakettien myyjien tietäminä.

Mielipide eroavaisuudet ovat selkeimmin autojen akselityypeissä, ja jatkuvat akseliväleihin-, ja jousituksiin. Nämä erot ovat olemassa , vaikka ajettavat puut-, käytetyt tiet-, ja kaikki muutkin asioihin vaikuttavat yksityiskohdat ovat likimain yhteneviä.

Raakapuu yhdistelmiimme onkin kehittynyt esimerkillisen suuri "tärkeitten" vaihtoehtojen valikoina autosta sen alustaan , kuormaajaan kymmenine eri vaihtoehtoineen . sekä jatkuu perävaunuun sen monine erityisen hienoine ja tärkeine kaupan tekooon vaikuttavine variaationeen.

Tähän kun isätään vielä myöskin tietotekniikka eritasoisine yhteydenpito-, ja ohjausvälineineen ollaan jo korkeatasoisen ja joskus myös mahdottoman , sekä jopa halitsemattomankin paketin vastuullisena kapteenina.XXhj.29.6.2025
|