Tiesitkö, että raakapuu yhdistelmien kantavuuksissa, ja kuormatiloissa on edelleenkin järkyttävänkin suuria eroavaisuuksia.

01.07.2025 14.00



Suomalaisten raakapuu yhdistelmien kokoluokat
ovat asettuneet kokonaispainoiltaan voittopuolisesti 76-tonnisiin-, ja 68- tonnisiin yhdisrtelmiin.



Näissä perus yhdistelmissämmekin esiintyy , jopa vieläkin aivan käsittämättömän suuria kantavuus-, ja kuormatilaeroja.- Mistä tämä johtuu, sitä kannattaisi miettiä ihan itse !!??!!
=============================


Ps. Suomalaisen raakapuuyhdistelmän järkevä
kantavuusluokka on 52 tonnia noissa molemmissa
kokoluokissa. Kokoluokka olisi hyvä  olla viidelle
kolmoselle noin 110-120 kehyskuutiota.
========================
04.07.2025KATSO TÄSTÄ OKRA 2025 -ERIKOISLÄHETYS! Laaja raportti maatalousnäyttelystä - paljon asiaa koneista ja urakoinnista
21.06.2025 20.00??UUTISET--UUTISET??
15.05.2025LUE TÄSTÄ! Kevään suuri Metsäalan Ammattilehti on ilmestynyt
08.07.2025 3.00Muoviroskan lisääntyminen on suuri ongelma.
08.07.2025 0.07Ford tuo markkinoille odotetun E-Transit Custom AWD -nelivetomallin
07.07.2025 19.00Junavaunupankkojen kiinteä paikalleen asennus on toiminut ja yli 40 vuotta - ja pankkoja siirtelemättä pois niitten oikeilta paikoiltaan.
07.07.2025 18.00Terminatorien ja TimberMaxxien turvallisuus on aivan omassa luokassaan.
07.07.2025 17.00Mikä on raakapuun rautatiekuljetusten rehellinen kuljetustaksa kannolta tehtaalle, mutta selkeitä etujakin on -= pankkopaikoituksessa ???
07.07.2025 16.00Pankkokiinnitykset.
07.07.2025 15.00Maksimaaliset nippusidontaominaisuudet: - "Terminatorien ja TimberMaxxien nippusidonnan turvallisuus on aivan omassa luokassaan"???

Siirry arkistoon »