Tiesitlö, että vain kahdeksan pankon perävaunu tekee pankkosiirtelyn pakolliseksi.

29.10.2025 12.00

Scaniayhdistelmän kuormatila vakiokomponenteilla Weckman + Terminator XXL 127,5 m3 kolmella 5.5 m kuitunipulla.

Kahdeksan pankon perävaunun pankkoja
on siirreltäjä kolmosesta tukkiin, ja tukista kolmoseen, joskus jopa joka kuormalla. Tämä pakottaa pankkoihin siirtomekanismit. Lisöksi lainmukaisen nippusidonnan vaatimuksien tasolle pääsy vaatii lisäominaisuuksia.



Kymmenpankkoise yhdistelmät ovar ns. junapankkomallisia!!!

Kuusipankkoiseen perävaunuun on sensijaan liikuteltavanakin mahdollista rakentaa pankkopaikoistus junapankkojaolla. Junapankkojako täysin kuorma-auton kiinteäpankkoisessa perävaunumallistossa mahdollistaapankkojen ikuisen paikallaan olon ,sekä helpottaa huoltoa, ja antaa lisäturvaa sidonnalle.. - Junapankkojako ei siis vaadi hankalaa  kourakolhuja aiheuttavaa pankkosiirtelyä koko käyttöaikanaan.XXhj.29.10.2025
31.10.2025KATSO TÄSTÄ 31.10. LÄHETYS! Mielenkiintoinen kattaus kuljetus, maarakennus ja metsäalan asiaa
27.09.2025??UUTISET--UUTISET??
02.09.2025LUE TÄSTÄ! Kesän jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti on ilmestynyt - 148 sivua mielenkiintoista asiaa
08.11.2025 0.07Varaa nyt 100%:sesti muovittomat Evolution pankkosi , niin toimitukset ehtii vielä 2025 tilikauselle.
07.11.2025 20.00Osaltaan on myöskin tapahtunut parannusta, mutta vasta aivan liian vähän.
07.11.2025 19.00Miksi metsäkoneissa ei ole pankoissa-, ja kuormatiloissa teippejä.
07.11.2025 18.00Lähdimme tosissamme muovinhävitystalkoisiin jo 2000-luvun alkuvuosina.
07.11.2025 17.00Miksi raakpuun korjuu-, ja kuljetusketjun pinnoitteet perustuvat muovituotteisin===
07.11.2025 16.00"Pankan" opit, ja kokemukset 1952 - 20??: - Tositarina 31+6..
07.11.2025 15.00Ponsselta uusia ratkaisuja tuottavuuden ja kannattavuuden parantamiseks - artikkelimme vuodeltai 2014.

Siirry arkistoon »