SUPER-REKOISTAKO TEOLLISUUDEN PELASTUS? - Näin suhtauduttiin "liitton miesten" osalla uudistuksiin 2012!!!22.09.2024 18.00
Olen ottanut hieman kriittistäkin kantaa ns. jäljitelmäpankkojen todellisista tuottavuusominaisuuksista - vaikkakin se ei ole aina edullista oman myyntini kannalta, mutta pankkojen käyttäjien tärkeän ja rehellisen tietoisuuden kasvattamisen kannalta se taatusti on, ja tuiki tarpeellista onkin . - Ei se pankkokauppiaskaan aina kerro tuotteensa vajavaisuuksia, vaan monasti enempi peittelee niitä. Tolppakorkeus on yksi tärkeä asia kuormatilakoon osalla. Se on sitä tärkeämpi, mitä ahtaampi pankkotyyppi on rakenteen muilta kuormakokoon vaikuttavilta osin.
Tolppakorkeus ja hyötykorkeus on kaksi aivan eri asiaa , se miten se vaikuttaa tuloihisi on selventämisen arvoinen asia.
Ps. saman tolppamitan hyötykorkeuksissa on tuottavuuden kannalta järkyttäviä hyötykuormakokoon vaikuttavia eroja !!!!
2. Mistä muodostuu kuormantilan hyötykorkeus ??
3. Kiinnikekorkeuksien vaikutus hyötykorkeuteen 4. Pankkorunkokorkeuden vaikutus hyötykorkeuteen. 5. Ajoneuvon runkokorkeuden vaikutus
tolppakorkeuteen / hyötykorkeuteen. 6. Pankkotolppien sisäleveyden ja muotoilun vaikutukset kuormatilan kokoon. Heikki Jokela 050 4129 024 - Kun huomioidaan pankkojen runkokorkeuserot ja tolppien sisämittaerot muotoilusta saatavine eroineen on alumiiinipankkojen ja Terminatoreitten kuormapinta-alojen kokoerot seuraavan taulukon mukaisia.
Puutavarapankkojen kuormapinta-alojen
Visio 2025: - "Kadonneen kantavuuden metsästys" |