XLR AERO on nykytekniikan pankko ja se on onnistuttu valmistamaan " tonniluokan" hintaluokkaan.

Share |
11.04.2017 11:58

 XLR AEROssa on käytetty suunnittelussa ja valmistuksessa nykytekniikan mukanaan tuomia uusia mahdollisuuksia optimoida pankkomuotoilu pankkorasituksien kanssa.

Terminator pankkomallisto suunniteltiin täysin puhtaalta pöydältä ja täysin puutavarapankolle tulevien vaatimusten mukaisesti , huomioiden myös tolppien korkeusmuutoksista johtuvat kuormitusvaihtelut.

 XLR AERO pankkomallistossa on käytetty Terminatortekniikkaa ja siitä opittua erinomaista teräksien muotoilua sekä pintakäsittelyä.Liikenne-ja käyttöturvallisuutta on parannettu Terminatoreissa käytettävien tolppaliukuesteitten ja pankkorunkojen rautahammastamisen käyttöönotolla.



24.06.2017 14:19Terminator XXL ja XLR mallistot sekä kuormansidonta.
24.06.2017 10:29Kuormasidos, esikiristysvoima ja kitkapinnat muododtavat yhdessä asetuksen 940/1982 vaatimat kuormansidontavoimat.
23.06.2017 18:39Härpäkkeiden kesä - aja turvallisesti kevyillä sähköajoneuvoilla
21.06.2017 11:30Vielä KESÄKUULLE : - Nyt päivitetään yhdistelmät kesäkuntoon.
20.06.2017 17:0010% lisätilaa stabiliteettia heikentämättä.
20.06.2017 11:15Erittäin kannattava sijoitus : - NYT vetoauton 4 kpl:n pankkosarja nyt välirahalla 2.400 euroa alv.0.
19.06.2017 7:51Lisätila 14 tonnille stabiliteettia menettämättä.
18.06.2017 18:30Kuormatilan hyötymittojen maksimointi stabiliteettia heikentämättä.
18.06.2017 11:44Kokonaispainokorotusten lisätonnit vaativat myös lisätilaa.
18.06.2017 10:52Painokorotukset heikensivät puutavarayhdistelmien ajo-ominaisuuksia kaikissa kokonaispainoluokissa.

Siirry arkistoon »