Terminatormalliston lujuusluokkavaihtoehdot ovat markkinoitten kattavimmat ja samalla myös riittävät.

Share |
05.04.2017 8:50

Terminator XXL ja XLR pankkomallisto jakaantuu kuuteen lujuusluokkaan ja kahdeksaan eri pankkomalliin. Lujuusluokat ovat 4tn.7tn,8.8tn,11tn ,12.8 tn ja 16 tn. Vahvin kuusitoistatonninen on terminaalipankko ja kaikki muut ovat maantieliikennepankkoja.



Pohjoisen raakapuukuljetuksen lujuusluokat ovat asettumassa lujuudeltaan yli kahdeksantonnisiksi ja tolppamitat ovat kasvaneet yleisesti luokkaan 3.10m - 3.30m. Runkoleveys 2.60 on jäämässä lähes kokonaan pois käytöstä , yhdistelmäpituuksien kasvettua yli 22m pituusluokkiin.

Perusyhdistelmässä on kaksitoista pankkoa , neljä autossa ja kahdeksan perävaunussa. Tukkipankkotällisiä 2+4 pankotuksisia on harvakseltaan ja niitten määrä on taas lievässä kasvussa. Niillä alueilla, missä kolmoskuitu on vallitsevaa, suositaan myös kuusipankkoisia perävaunuja kolmen kolmosnipun kuormille.
24.06.2017 14:19Terminator XXL ja XLR mallistot sekä kuormansidonta.
24.06.2017 10:29Kuormasidos, esikiristysvoima ja kitkapinnat muododtavat yhdessä asetuksen 940/1982 vaatimat kuormansidontavoimat.
23.06.2017 18:39Härpäkkeiden kesä - aja turvallisesti kevyillä sähköajoneuvoilla
21.06.2017 11:30Vielä KESÄKUULLE : - Nyt päivitetään yhdistelmät kesäkuntoon.
20.06.2017 17:0010% lisätilaa stabiliteettia heikentämättä.
20.06.2017 11:15Erittäin kannattava sijoitus : - NYT vetoauton 4 kpl:n pankkosarja nyt välirahalla 2.400 euroa alv.0.
19.06.2017 7:51Lisätila 14 tonnille stabiliteettia menettämättä.
18.06.2017 18:30Kuormatilan hyötymittojen maksimointi stabiliteettia heikentämättä.
18.06.2017 11:44Kokonaispainokorotusten lisätonnit vaativat myös lisätilaa.
18.06.2017 10:52Painokorotukset heikensivät puutavarayhdistelmien ajo-ominaisuuksia kaikissa kokonaispainoluokissa.

Siirry arkistoon »