Terminatormalliston lujuusluokkavaihtoehdot ovat markkinoitten kattavimmat ja samalla myös riittävät.

Share |
05.04.2017 8:50

Terminator XXL ja XLR pankkomallisto jakaantuu kuuteen lujuusluokkaan ja kahdeksaan eri pankkomalliin. Lujuusluokat ovat 4tn.7tn,8.8tn,11tn ,12.8 tn ja 16 tn. Vahvin kuusitoistatonninen on terminaalipankko ja kaikki muut ovat maantieliikennepankkoja.



Pohjoisen raakapuukuljetuksen lujuusluokat ovat asettumassa lujuudeltaan yli kahdeksantonnisiksi ja tolppamitat ovat kasvaneet yleisesti luokkaan 3.10m - 3.30m. Runkoleveys 2.60 on jäämässä lähes kokonaan pois käytöstä , yhdistelmäpituuksien kasvettua yli 22m pituusluokkiin.

Perusyhdistelmässä on kaksitoista pankkoa , neljä autossa ja kahdeksan perävaunussa. Tukkipankkotällisiä 2+4 pankotuksisia on harvakseltaan ja niitten määrä on taas lievässä kasvussa. Niillä alueilla, missä kolmoskuitu on vallitsevaa, suositaan myös kuusipankkoisia perävaunuja kolmen kolmosnipun kuormille.
17.07.2018Aerodynamiikan parannus tuo päästövähennysten ja polttoainesäästöjen lisäksi myös paljon muuta, mutta mitä ??? / TimberRoad 2020
12.07.2018 8:30Aerodynamiikkaominaisuuksien parantaminen on myös liikenneturvallisuutta. / - TimberRoad 2020
06.07.2018 16:1630% päästövähennykset tuntuvat hurjilta luvuilta / - TR 2020
05.07.2018 15:00Kuormasiteen nostokoukkujen hinnat 15.7.2018 alkaen:
30.06.2018 9:09TimberRoad 2020 hakee tuottavuutta , päästövähennyksiä ja liikenneturvallisuutta : - TR 2020
28.06.2018 8:10TimberRoad 2020 yhdistelmäparin kehityskohteet tuottavuudessa ja ympäristöystävällisyydessä sekä käyttöturvallisuudessa.
23.06.2018 18:18EU:n uusiin tutkimus- ja innovaatiohankkeisiin jaossa 80 miljardia euroa
20.06.2018Horisontti 2020 -ohjelmasta rahoitusta ja verkostoja pk-yritysten kansainvälistymiseen
17.06.2018 10:56Pankkoteippien irtoaminen on ikuisuusongelma.
16.06.2018 10:30SisuForest oli "tilapankkojen" edelläkävijämallisto jo 1993 .

Siirry arkistoon »