Painokorotukset heikensivät puutavarayhdistelmien ajo-ominaisuuksia kaikissa kokonaispainoluokissa.

16.09.2022 14:00

Kokonaispainokorotukset kasvattivat kuormakokoa lähtöasetelmasta 60 tonnisista  68 tonnisilla 8 tonnilla ja 76 tonnisissa 14 tonnilla. - Tuo koko lisäpotti lastataan aina ylös ennestään jo nelimetrisen kuorman päälle.



Nippukohtaisesti panoon jakaantuessa esimerkiksi kolmeen ranka-, tai tukkinippuun on lisäpainot  68 tonnisessa  2.333 kg / nippu ja 76 tonnisissa 4.666 kg/nippu (nosturillisena 3.800 kg/nippu). 

Kokonaispainokorotuksen yhteydessä saivat kaikki yhdistelätyypit 20 sentin sisätilan kuorman lisätonneille, kun yhdistelmien maksimikorkeusmitta kasvoi 4.20 metristä 4.40 metriin. 

Ps: -  Yhdistelmän kuorman päälle lastattavat lisätonnit heikentävät stabiliteettia ja ajo-ominaisuuksia - mutta mitkä ovat konstit, millä kuorman painopistettä voidaan madaltaa, ja samalla korjata ajo-ominaisuudetkin takaisin turvallisemmiksi ?

27.09.2022 18:00Terminator XXL 8.8 ZINC - sinkkipankkomallisto laajenee !!!
27.09.2022 17:00Kehitys kehittyy, ja me teemme sitä.
27.09.2022 15:00Sähköauton lataus kallistuu K-Latausverkossa lokakuussa
27.09.2022 13:00Kemppi tuo markkinoille teolliseen käyttöön tarkoitetun X5 FastMig Pulse -hitsausjärjestelmän
27.09.2022 11:00Terminator XXL10.9 aerot saat joko kolmikerrospinnoitettuina, tai kuumasinkittyinä.
27.09.2022 9:00NIPPU LISÄÄ : - Kuormakokovertailu ja pinta-alataulukko : - Terminator XXL ja alupankot
27.09.2022 7:00Terminator XXL aeroissa on peruspankon valmiusaste korkeimmalla mahdollisella tasolla.
27.09.2022 3:00Terminator XXK 8.8 CE 4+8 kpl:n yhdistelmäsarja kuumasinkittynä, ja teipeittä nopeasti , sekä edullisesti.
27.09.2022 0:03Olemme nyt syystoimitus valmiudessa = 24/7.
26.09.2022 18:00Kertausta:-Terminator - tekniikkaa: Markkinoitten kattavin teräspankkomallisto.

Siirry arkistoon »