Kun kehitin alupankkomallit 1976 , en ymmärtänyt vielä muusta, kun keventämisestä !!!
09.11.2022 15.00
Alukarikka oli tuolloin (70-luvulla) samoissa korkeuksissa, ja sisämitoissa, kun aikalaisensa kilpailijapankot, mutta painoltaan se oli likimain puolessa. Tuo oli aikansa kovin keksintö j ja se näyttää toimivan joillakin vieläkin.
Tuosta ajasta on aikaa lulunut jo liki 50- vuotta!!!
Tuon 50 vuoden aikana on muuttuneet kantavuudet, automallit ja miehetkin jo moneenkin kertaan. Alukarikka on sama , ja alupankon käyttäjiäkin on, mutta harvemmassa määrin. - Tuona aikana on muutakin muutosta tullut, kun miesten vaihtuminen. , ja onhan alumiinipankotkin muuttuneet. Ne painoivat tuolloin jopa alle 100 kiloa, ja nyt jo pinotavarapankkoinakin reippaasti yli 150kg .
Uskollisuus maksaa, ja jäljitelmistä lohdutusta vain puolet.
Asiakasuskollisuus on joskus tuhoavankin kallista - niin tässäkin tapauksessa. Alumiinipankko sopii kuitenkin myös mainiosti tähänkin aikaamme. Se on apuna kuormakokojen kasvusta johtuneessa automäärän vähennyksessä, ja rajoittaa merkittävästi taksanpolkumahdollisuuksiakin. -Jäljitelmäpankot tuovat rahallista lohtua hieman, ja niillä säilyy asiakas-, ja merkkiuskollisuuskin ??!!?? XXhj.9.11.2022
|