Tolppamitoitus ja muotoilu vaatii tietoa ja taitoa.
24.02.2024 9.00 Puutavarapankon tolppa on vaativa mitoittaa oikein. Nykytekniikka , materiaalit . ja kenttäkokemus mahdollistavat hyvänkin tolppamallin teon. Oikeaoppinen tolppa kasvattaa kuormatilan maksimiinsa kuormattaessa ja antaa perillä tehdaspunnituksessa toivotun tuloksen.
Teräs- ja alumiiniprofiili taipuu tiimalasimuotoon, joka syö kuormasta arvokkaita kate-euroja. Kaksisuuntainen kartiotolppa on mahdollista mitoittaa kuormakoon ja painon kannalta optimaaliseksi sekä lujuutensa osalta aivan omaan epäjatkuvuuskohdattomaan kestävään lujuusluokkaan.
Terminatorien nykyinen CE mallisto on hiottu tarkasti sekä pankkorunkonsa , että tolppiensa osalta kestämään tuottamaan. -Liikenneturvallisuuttakaan unohtamatta.XXhj.24.2.2024
(((((((((((((((((((((( ??? )))))))))))))))))))))))) )))))))))))))))))))))) !!!! ((((((((((((((((((((((((
Ps. Kuvan autossa alumiiniprofiilitolpat ja pankkorunko. Lisäksi tolpat ovat viistetytsisäpinnoiltaan keskeltä ylöspäin leveäviksi. Profiili taipuu tiimalasimuotoon ja tolppaviiste kasvattaa tiimalasimuotoa entisestään.= Kuormatila pienenee keskeltä.
Kuvan malliset pankot ovat "muodissa" Ruotsissa niillä alueilla, missä ajetaan keppimitalla ja näin saadaan ylimääräistä maksua ajamattomasta puusta. - Hyvät Ruotsissa, mutta huonot Suomessa ; mietippä miksi !!!
|