Puutavaran kuljetus "maantiejunilla" . Esimerkkejä ja mallivaihtoehtoja.puu76 kuvakokoelmat.
![]() |
90 tonnia ja 30 metriä |
![]() |
74 tonnia ja max 25.25 m |
![]() |
easyloader roadtrain web1 |
![]() |
easyloader roadtrain web2 |
![]() |
easyloader roadtrain web4 |
![]() |
Etuvaunun teli |
![]() |
lUSA Canada logging11-xd |
![]() |
USA Canada logging06-xd |
![]() |
USA Canada logging05-xd |
![]() |
maroa-logging-kenworth-c501-c16-brute-road-train |
![]() |
maroa-logging-kenworth-c501-road-train-leaving-kpp-for-kawerau_sml |
![]() |
101101125_full |
![]() |
maaniejuna-640wi |
![]() |
road-train-322058 |
![]() |
Road Train, Lång last,long vehicle,timber truck,maant,Super Truck,maantiejuna,tukkiauto,pitkä yhdistelmä,puutavara-auto |
![]() |
pitkä bussi |
![]() |
truck_1_op_800x600 |
![]() |
small-long-vehicle |
![]() |
Ruotsi |
![]() |
Ruotsi |
![]() |
puutavara-autot sekal.valok. 052 |
![]() |
matec jhsatamapuujuna_small |
![]() |
25.25 metrinen puutavarayhdistelmä.8-akselia ja 60 / 68 tonnia. |
![]() |
XX Express venekuljetuksessa. |
![]() |
dscf0094 |
![]() |
kuormatilan_kasvatuksessa_on suurimpana_apuna_xxl vaihtokamppanja 2012 |
![]() |
Terminator XXL pankot ja puolikkaan patentoitu pankonsiirtopaketti erikoisnostureineen myy hyvin Espanjassa. |
![]() |
2x750 hv dieselit ja jyrkkälapaiset potkurit. |
![]() |
55 jalkaa ja 150 km/h |
![]() |
Uusi alumiinietuseinä. |
![]() |
TimberMaxx laatua. |
![]() |
Kuljetuskaluston kehitystyö jatkuu uusien painojen ehdoilla. |
![]() |
En trave till- nippu lisää ja 90 tonniset maantiejunat. |
![]() |
Ruotsin 90 tonnisten koeautojen nippuvälit lisäävät ilmanvastusta. |
![]() |
Kuvasta näkyy korkeusero ja pankkojen suuri pinta-alaero. |
![]() |
Eri varustevaihtoehtojen korkeus / kuormatilaero on kuvan mukainen. |
![]() |
Kuormatilakoon merkitys kasvaa. |
![]() |
Kuormatilapinta-alojen ero on Suomen suurimman auton ja perinteisen alumiinivarusteisen välillä 0.85 m2- kahdella kolmosnipulla 5.1 m3 . |
![]() |
Australialaista maansiirtokalustoa on satametrisiksi saakka. Kuvassa 50m yhdistelmä. |
![]() |
Vaakan kautta- punnituskertoja monta. |
![]() |
Kasettimiesten unelma - ja kauppiaitten. |
![]() |
Tiepohjat ovat Australiassa kalustoon nähden vaatimattomat, usein itse ajamalla tehdyt. |
![]() |
b_juna_etuvaunun_takapaa |
![]() |
b_juna_rahtikori_puolikas |
![]() |
b_juna_toiminta |
![]() |
Punahilkan kuormatilana on huipputilavat Terminator XXL 11 tukkipankot - ja tietenkin Kassun PINKKINÄ: |
![]() |
Ajolinjan Ärjykisan voittaja-auto. Punahilkka. |
![]() |
Tukkipankkotälli yleistyy nopeimmin Länsilapissa. |
![]() |
Tässä perusversioita Australiasta, pienimmästä päästä : - sora-autot_australia |
![]() |
Viisiakseliset puutavaraperävaunut lisääntyvät nopeasti. Ensimmäiset liikkuvat jo teillämme. |
![]() |
Tukkiniput saavat lisäkuormaa 4 tonnia = 2000 kg / nippu jo kesäkuussa. |
![]() |
volvo_5_akselinen_tridem |
![]() |
ylikorkeutta |
![]() |
Siinä ne on. Teräs ja alumiini sulassa sovussa. |
![]() |
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013 |
![]() |
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013 |
![]() |
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013 |
![]() |
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013 |
![]() |
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013 |
![]() |
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013 |
![]() |
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013 |
![]() |
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013 |
![]() |
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013 |
![]() |
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013 |
![]() |
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013 |
![]() |
12 metriset tridemit tulevat kuvaan mukaan, mutta kuka on ensimmäinen "herra rohkea" |
![]() |
Hyvä nain ja perävaunun lisäakseloinnilla entistäkin parempi,- ehkä. |
![]() |
p1012994 |
![]() |
Pankot on asennettu ja luovutustarkastus tehty. |
![]() |
Kolme kovaa. |
![]() |
Terminator XXL (vas.), Exte C60(kesk.) ja Terminator XXL (oik.). Puut samasta pinosta ja kaikki 60 tonnisina . Kuormatilojen kokoero näkyy silmällä. |
![]() |
XX Express , Markku Hirvi 24h/ 7vrk |
![]() |
Terminator tolpissa on liukuestepinnat kuormaa pitämässä. |
![]() |
68 tonniset 60 tonnin lastissa.Kevät 2013. |
![]() |
64 tonninen PunahilkkaSisu. |
![]() |
76 tonninen koivutukkikuormassa. |
![]() |
zetaaaaf |
![]() |
zetaaad |
![]() |
Puutavaran siirto 76 tonnisella pokkarekka+ keskiakselivaunu yhdistelmällä kuormakoko ja kuormatilavuus ovat maksimissaan. |
![]() |
76 tonninen siirtoauto Suomen suurimmalla kuormatilalla - ja tämän tytön käsissä !!! |
![]() |
Yhdistelmässä pituutta alle 25.25 m. |
![]() |
upm_janne_kukkura |
![]() |
Ari Lehden raakapuunkuljetusyksiköitä. |
![]() |
Vastuualueena puutavarapankko. Heikki Jokela Suomi. |
![]() |
102 tonninen ajetaan 94 tonnin kokonaispainoisena. Maantierasitukset paranevat entisestään. |
![]() |
ROAD TRAIN: |
![]() |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
![]() |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
![]() |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
![]() |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
![]() |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
![]() |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
![]() |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
![]() |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
![]() |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
![]() |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
![]() |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
![]() |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
![]() |
Euroopan tieystävällisin puutavarayhdistelmä |
![]() |
Euroopan suurin |
![]() |
Olavi H.koskinen |
![]() |
Euroopan tehokkain |
![]() |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
![]() |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
![]() |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
![]() |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
![]() |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
![]() |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
![]() |
Keskon EKOREKKA 34 m ja 90 tonnia. |
![]() |
Pääkaupungin puukuskit. - Puistometsäpalvelu. |
![]() |
Maantiejunan konduktöörit. |
![]() |
Veturinkuljettaja. |
![]() |
Maantiejunan konduktöörit. |
![]() |
Maantiejunan konduktöörit. |
![]() |
Miltäpäs tämä näyttää???? |
![]() |
Hyvää yritettiin, mutta priima tuli. |
![]() |
Hyrrät nousee, ja putki taipuu. |
![]() |
Jättirekka 104 tonnia. Euroopan suurin puutavarayhdistelmä Metsähallituksen ajossa.2 |
![]() |
Jättirekka 104 tonnia. Euroopan suurin puutavarayhdistelmä Metsähallituksen ajossa. |
![]() |
Jättirekka 104 tonnia. Euroopan suurin puutavarayhdistelmä Metsähallituksen ajossa. |
![]() |
Jättirekka 104 tonnia. Euroopan suurin puutavarayhdistelmä Metsähallituksen ajossa. |
![]() |
Jättirekka 104 tonnia. Euroopan suurin puutavarayhdistelmä Metsähallituksen ajossa. |
![]() |
Jättirekka 104 tonnia. Euroopan suurin puutavarayhdistelmä Metsähallituksen ajossa. |
![]() |
Jättirekka 104 tonnia. Euroopan suurin puutavarayhdistelmä Metsähallituksen ajossa. |
![]() |
Komee kuorma Komessa. |
![]() |
PunaHilkka -Sisu kuitukuormassa. |
![]() |
Veljekset Palo Kuttanen - Suomen pohjoisin puutavarayhdidtelmä. |
![]() |
Veljekset Palon nelikkoMersu |
![]() |
Rautatiekuva 1 |
![]() |
Rautatie 2 |
![]() |
Snps vaunussa on etu ja takaseinä vakiona. |
![]() |
Roininen lastaa Kolarin asematerminaalilla. |
![]() |
Teräkset ultralujaa ja säänkestävää Raahesta. |
![]() |
Liukuestetolpat purevat puuhun tehokkaasti. |
![]() |
10 pankkoa / vaunu. |
![]() |
Puhtaanapysyvä muoto. |
![]() |
Snps raakapuuvaunun mitat,ja painot. |
![]() |
Viisi nippua kolmosta, tai kolme kuitua/tukkia |
![]() |
Yhdistelmän kuormasta vaunukuorma - ei turhia siirtoja , ja kertapunnituksella. |
![]() |
images_16 |
![]() |
images_18 |
![]() |
images_23 |
![]() |
images_25 |
![]() |
"Maantiejuna". |
![]() |
"TROIKKA". |