Puutavaran kuljetus "maantiejunilla" . Esimerkkejä ja mallivaihtoehtoja.puu76 kuvakokoelmat.
90 tonnia ja 30 metriä |
74 tonnia ja max 25.25 m |
easyloader roadtrain web1 |
easyloader roadtrain web2 |
easyloader roadtrain web4 |
Etuvaunun teli |
lUSA Canada logging11-xd |
USA Canada logging06-xd |
USA Canada logging05-xd |
maroa-logging-kenworth-c501-c16-brute-road-train |
maroa-logging-kenworth-c501-road-train-leaving-kpp-for-kawerau_sml |
101101125_full |
maaniejuna-640wi |
road-train-322058 |
Road Train, Lång last,long vehicle,timber truck,maant,Super Truck,maantiejuna,tukkiauto,pitkä yhdistelmä,puutavara-auto |
pitkä bussi |
truck_1_op_800x600 |
small-long-vehicle |
Ruotsi |
Ruotsi |
puutavara-autot sekal.valok. 052 |
matec jhsatamapuujuna_small |
25.25 metrinen puutavarayhdistelmä.8-akselia ja 60 / 68 tonnia. |
XX Express venekuljetuksessa. |
dscf0094 |
kuormatilan_kasvatuksessa_on suurimpana_apuna_xxl vaihtokamppanja 2012 |
Terminator XXL pankot ja puolikkaan patentoitu pankonsiirtopaketti erikoisnostureineen myy hyvin Espanjassa. |
2x750 hv dieselit ja jyrkkälapaiset potkurit. |
55 jalkaa ja 150 km/h |
Uusi alumiinietuseinä. |
TimberMaxx laatua. |
Kuljetuskaluston kehitystyö jatkuu uusien painojen ehdoilla. |
En trave till- nippu lisää ja 90 tonniset maantiejunat. |
Ruotsin 90 tonnisten koeautojen nippuvälit lisäävät ilmanvastusta. |
Kuvasta näkyy korkeusero ja pankkojen suuri pinta-alaero. |
Eri varustevaihtoehtojen korkeus / kuormatilaero on kuvan mukainen. |
Kuormatilakoon merkitys kasvaa. |
Kuormatilapinta-alojen ero on Suomen suurimman auton ja perinteisen alumiinivarusteisen välillä 0.85 m2- kahdella kolmosnipulla 5.1 m3 . |
Australialaista maansiirtokalustoa on satametrisiksi saakka. Kuvassa 50m yhdistelmä. |
Vaakan kautta- punnituskertoja monta. |
Kasettimiesten unelma - ja kauppiaitten. |
Tiepohjat ovat Australiassa kalustoon nähden vaatimattomat, usein itse ajamalla tehdyt. |
b_juna_etuvaunun_takapaa |
b_juna_rahtikori_puolikas |
b_juna_toiminta |
Punahilkan kuormatilana on huipputilavat Terminator XXL 11 tukkipankot - ja tietenkin Kassun PINKKINÄ: |
Ajolinjan Ärjykisan voittaja-auto. Punahilkka. |
Tukkipankkotälli yleistyy nopeimmin Länsilapissa. |
Tässä perusversioita Australiasta, pienimmästä päästä : - sora-autot_australia |
Viisiakseliset puutavaraperävaunut lisääntyvät nopeasti. Ensimmäiset liikkuvat jo teillämme. |
Tukkiniput saavat lisäkuormaa 4 tonnia = 2000 kg / nippu jo kesäkuussa. |
volvo_5_akselinen_tridem |
ylikorkeutta |
Siinä ne on. Teräs ja alumiini sulassa sovussa. |
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013 |
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013 |
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013 |
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013 |
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013 |
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013 |
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013 |
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013 |
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013 |
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013 |
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013 |
12 metriset tridemit tulevat kuvaan mukaan, mutta kuka on ensimmäinen "herra rohkea" |
Hyvä nain ja perävaunun lisäakseloinnilla entistäkin parempi,- ehkä. |
p1012994 |
Pankot on asennettu ja luovutustarkastus tehty. |
Kolme kovaa. |
Terminator XXL (vas.), Exte C60(kesk.) ja Terminator XXL (oik.). Puut samasta pinosta ja kaikki 60 tonnisina . Kuormatilojen kokoero näkyy silmällä. |
XX Express , Markku Hirvi 24h/ 7vrk |
Terminator tolpissa on liukuestepinnat kuormaa pitämässä. |
68 tonniset 60 tonnin lastissa.Kevät 2013. |
64 tonninen PunahilkkaSisu. |
76 tonninen koivutukkikuormassa. |
zetaaaaf |
zetaaad |
Puutavaran siirto 76 tonnisella pokkarekka+ keskiakselivaunu yhdistelmällä kuormakoko ja kuormatilavuus ovat maksimissaan. |
76 tonninen siirtoauto Suomen suurimmalla kuormatilalla - ja tämän tytön käsissä !!! |
Yhdistelmässä pituutta alle 25.25 m. |
upm_janne_kukkura |
Ari Lehden raakapuunkuljetusyksiköitä. |
Vastuualueena puutavarapankko. Heikki Jokela Suomi. |
102 tonninen ajetaan 94 tonnin kokonaispainoisena. Maantierasitukset paranevat entisestään. |
ROAD TRAIN: |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
Euroopan tieystävällisin puutavarayhdistelmä |
Euroopan suurin |
Olavi H.koskinen |
Euroopan tehokkain |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät |
Keskon EKOREKKA 34 m ja 90 tonnia. |
Pääkaupungin puukuskit. - Puistometsäpalvelu. |
Maantiejunan konduktöörit. |
Veturinkuljettaja. |
Maantiejunan konduktöörit. |
Maantiejunan konduktöörit. |
Miltäpäs tämä näyttää???? |
Hyvää yritettiin, mutta priima tuli. |
Hyrrät nousee, ja putki taipuu. |
Jättirekka 104 tonnia. Euroopan suurin puutavarayhdistelmä Metsähallituksen ajossa.2 |
Jättirekka 104 tonnia. Euroopan suurin puutavarayhdistelmä Metsähallituksen ajossa. |
Jättirekka 104 tonnia. Euroopan suurin puutavarayhdistelmä Metsähallituksen ajossa. |
Jättirekka 104 tonnia. Euroopan suurin puutavarayhdistelmä Metsähallituksen ajossa. |
Jättirekka 104 tonnia. Euroopan suurin puutavarayhdistelmä Metsähallituksen ajossa. |
Jättirekka 104 tonnia. Euroopan suurin puutavarayhdistelmä Metsähallituksen ajossa. |
Jättirekka 104 tonnia. Euroopan suurin puutavarayhdistelmä Metsähallituksen ajossa. |
Komee kuorma Komessa. |
PunaHilkka -Sisu kuitukuormassa. |
Veljekset Palo Kuttanen - Suomen pohjoisin puutavarayhdidtelmä. |
Veljekset Palon nelikkoMersu |
Rautatiekuva 1 |
Rautatie 2 |
Snps vaunussa on etu ja takaseinä vakiona. |
Roininen lastaa Kolarin asematerminaalilla. |
Teräkset ultralujaa ja säänkestävää Raahesta. |
Liukuestetolpat purevat puuhun tehokkaasti. |
10 pankkoa / vaunu. |
Puhtaanapysyvä muoto. |
Snps raakapuuvaunun mitat,ja painot. |
Viisi nippua kolmosta, tai kolme kuitua/tukkia |
Yhdistelmän kuormasta vaunukuorma - ei turhia siirtoja , ja kertapunnituksella. |
images_16 |
images_18 |
images_23 |
images_25 |
"Maantiejuna". |
"TROIKKA". |