Valittu kuvakansio:

Piirustuksia , mitoituskuvia, kääntösäteet ,korkeudet ja akseivälimitoitukset

Kokonaispainouudistus 2012 esitykset, 2013 ehdotukset ja 2014 toteutukset: kuvia ja ohjeistusta.

Alikansiot:
Suunnittelukansio / xxhj
Puutavara-autojen tulevat vaihtoehdot peräasennuskuormaimilla varustetuille autoille.
Puutavara-autojen tulevat vaihtoehdot peräasennuskuormaimilla varustetuille autoille.
Terminator kuumasinkittynä
Terminator kuumasinkittynä
terminator xxl 10 + valipankko + mmemopalkki punainen
terminator xxl 10 + valipankko + mmemopalkki punainen
terminator (5)
terminator (5)
maantiejunat ja modulit
maantiejunat ja modulit
Viisiakseliset ovat tulossa puutavaranajoon 76 - 84 tonnisina.
Viisiakseliset ovat tulossa puutavaranajoon 76 - 84 tonnisina.
76 tonnia ja 25.25 metriä Sisäpuolinen Weckman-tyyppinen teline on viisikossa toimivin.
76 tonnia ja 25.25 metriä Sisäpuolinen Weckman-tyyppinen teline on viisikossa toimivin.
Viisiakseline 42 tonninen Zetanosturilla.
Viisiakseline 42 tonninen Zetanosturilla.
Terminaaliautojen pankoiksi on mahdollista valita myös 4.4 metrin rakennekorkuiset pankot = 3.300m tolpilla.
Terminaaliautojen pankoiksi on mahdollista valita myös 4.4 metrin rakennekorkuiset pankot = 3.300m tolpilla.
Nosturin irroitus keventää yhdistelmän 3500 kilolla - ollaan parhaimmillaan "siirtoautoluokassa".
Nosturin irroitus keventää yhdistelmän 3500 kilolla - ollaan parhaimmillaan "siirtoautoluokassa".
risu_nuppi
risu_nuppi
74 tonnia ja 24m-25,25m
74 tonnia ja 24m-25,25m
risu_pv4aks
risu_pv4aks
Kolmiakselinen 6x4 . 28 tonnia / + 5 vuotta.
Kolmiakselinen 6x4 . 28 tonnia / + 5 vuotta.
ojanpera
ojanpera
risu_laidat
risu_laidat
90tonnia ja 30 metriä
90tonnia ja 30 metriä
risu_laidat4
risu_laidat4
daf_dolicup_dolly 25.25 koeajopeli  _3aks2b
daf_dolicup_dolly 25.25 koeajopeli _3aks2b
2000 kg siirtymäkauden "bonus" ja kuormainnosturin irrotus sekä 5% ylitys kasvattaa vetoauton nippukoon 18 tonniseksi . Kuormatilatarve on 45 m3 !!!
2000 kg siirtymäkauden "bonus" ja kuormainnosturin irrotus sekä 5% ylitys kasvattaa vetoauton nippukoon 18 tonniseksi . Kuormatilatarve on 45 m3 !!!
Terminaaliauto on perinteisesti aina 100 mm runkoinen. Pankot 3.00 - 3.10m .
Terminaaliauto on perinteisesti aina 100 mm runkoinen. Pankot 3.00 - 3.10m .
Nosturi syö kuormasta 3.500 kg. Irroitus kannattaa aina, kun se on mahdollista. Nosturin osuus on pahimmillaan 10% koko kuorman tonneista.
Nosturi syö kuormasta 3.500 kg. Irroitus kannattaa aina, kun se on mahdollista. Nosturin osuus on pahimmillaan 10% koko kuorman tonneista.
Neliakselinen Tridem . 35 tonnia.
Neliakselinen Tridem . 35 tonnia.
lamina-prata-raptor-2013
lamina-prata-raptor-2013
4 akselinen "Trippeli" . 35 tonnia.
4 akselinen "Trippeli" . 35 tonnia.
Neliakselinen 36 tonnia (36tn)
Neliakselinen 36 tonnia (36tn)
terminator (4)
terminator (4)
easyloaderbdl
easyloaderbdl
terminator xxl 10 + v�kkkklipankko + emopalkki punainen
terminator xxl 10 + v�kkkklipankko + emopalkki punainen
terminaaaaator xxl 10 + v�lipankko + emopalkki punainen
terminaaaaator xxl 10 + v�lipankko + emopalkki punainen
Viisiakselinen 9 metrisellä kuormatilalla tuppaa jäädä tukilla ilman nosturia vajaaksi. Nosturilla kuorma saadaan yleensä täytenä.Pankkoja pitää olla 4 kpl XXL 11 lujuisina ja 3100 korkuisina .
Viisiakselinen 9 metrisellä kuormatilalla tuppaa jäädä tukilla ilman nosturia vajaaksi. Nosturilla kuorma saadaan yleensä täytenä.Pankkoja pitää olla 4 kpl XXL 11 lujuisina ja 3100 korkuisina .
terminator xxl  5 ja 10
terminator xxl 5 ja 10
Autoon sopii kaksi nelimetristä rankanippua. Pitkää yli 4 metristä tukkia 1 nippu ja pankkojen siirto keskeltä eteen ja taakse.
Autoon sopii kaksi nelimetristä rankanippua. Pitkää yli 4 metristä tukkia 1 nippu ja pankkojen siirto keskeltä eteen ja taakse.
terminator xxl 10 +valmisasennus
terminator xxl 10 +valmisasennus
terminator xxl 10 + v�lipankko + emopalkki punainen
terminator xxl 10 + v�lipankko + emopalkki punainen
easyloaderbt
easyloaderbt
terminator xxl  5  ja  10
terminator xxl 5 ja 10
Tasamittainen nelosranka on mainio paketti tämän 9 metrisen auton kuormatilan hyödyntämiseksi kevyellä puulla. Perövaunuun kolme nippua !
Tasamittainen nelosranka on mainio paketti tämän 9 metrisen auton kuormatilan hyödyntämiseksi kevyellä puulla. Perövaunuun kolme nippua !
terminator xxl1210 + v�lipankko + emopalkki punainen
terminator xxl1210 + v�lipankko + emopalkki punainen
easyloaderbtl
easyloaderbtl
Neliakselinen 9 metrinen kuormatila on laillisen näköinen vielä kuutosella tukilla,mitä mahtuu yksi nippu autoon ja kaksi perävaunuun = 18 metriä puuta.Pankkoja pitää olla neljä!!!.
Neliakselinen 9 metrinen kuormatila on laillisen näköinen vielä kuutosella tukilla,mitä mahtuu yksi nippu autoon ja kaksi perävaunuun = 18 metriä puuta.Pankkoja pitää olla neljä!!!.
terminator xxl 10 9999+ v�lipankko + emopalkki punainen
terminator xxl 10 9999+ v�lipankko + emopalkki punainen
4 akselisessa puutavara-autossa on 3 vaihtoehtoa neljännelle akselille sekä kaksi kuormtilamittavaihtoehtoa.
4 akselisessa puutavara-autossa on 3 vaihtoehtoa neljännelle akselille sekä kaksi kuormtilamittavaihtoehtoa.
Terminator XXL Euca 04,XXL laitasarjat,
Terminator XXL Euca 04,XXL laitasarjat,
terminator xxl 10 + v�lipannnnnkko + emopalkki punainen
terminator xxl 10 + v�lipannnnnkko + emopalkki punainen
9.5metrinen kuormatila nosturi mukana kuormattuna.Tilat riittää kiitettävästi. - Myös nosturille.
9.5metrinen kuormatila nosturi mukana kuormattuna.Tilat riittää kiitettävästi. - Myös nosturille.
terminator xxl 10 + v�lipankoooooko + emopalkki punainen
terminator xxl 10 + v�lipankoooooko + emopalkki punainen
euca 4 15
euca 4 15
Terminator  kiinnikkeet
Terminator kiinnikkeet
puu76_4aks_takat.9.5 m
puu76_4aks_takat.9.5 m
Terminator XXL Euca 04,Laitasarjat,
Terminator XXL Euca 04,Laitasarjat,
terminator xxl 10 + valip mmmankko + emopalkki punainen
terminator xxl 10 + valip mmmankko + emopalkki punainen
terminator xxl 10 + v�lipkkkankko + emopalkki punainen
terminator xxl 10 + v�lipkkkankko + emopalkki punainen
terminator xxl 10 + v�linnnnnnnpankko + emopalkki punainen
terminator xxl 10 + v�linnnnnnnpankko + emopalkki punainen
energy 3d ja hiekotin ym 001
energy 3d ja hiekotin ym 001
Välipankko EHM
Välipankko EHM
puu_troikka_rajalla
puu_troikka_rajalla
Tulossa kehiin TimberMaxx 2010 mallisto
Tulossa kehiin TimberMaxx 2010 mallisto
valipankko_3d
valipankko_3d
terminator xxl 10 + valipannnnnkko + emopalkki punainen
terminator xxl 10 + valipannnnnkko + emopalkki punainen
Ruotsin malliset 74tn , 90 tn ja 100 tonniset
Ruotsin malliset 74tn , 90 tn ja 100 tonniset
TimberMaxx kootaan laippapulteilla valmiista komponenttipaketista.
TimberMaxx kootaan laippapulteilla valmiista komponenttipaketista.
76 tonninen Eu kilpailulain mukaisena - perävaunu dollilla.
76 tonninen Eu kilpailulain mukaisena - perävaunu dollilla.
TimberMaxx ,etusermi
TimberMaxx ,etusermi
terminator (6)
terminator (6)
Neliakselinen veturi ja kolmiakselinen perävaunu ja jatkettavana on tosipeli lyhyille keikoille vaikeissa paikoissa.
Neliakselinen veturi ja kolmiakselinen perävaunu ja jatkettavana on tosipeli lyhyille keikoille vaikeissa paikoissa.
terminator xxl säätö
terminator xxl säätö
d-s_2
d-s_2
terminator xxl 5 ja 10
terminator xxl 5 ja 10
Taloudellinen ja tehokas ratkaisu risun,ja - kannonajoon.
Taloudellinen ja tehokas ratkaisu risun,ja - kannonajoon.
kelt3
kelt3
Terminator XXL lisävarusteet , energiapaketti.
Terminator XXL lisävarusteet , energiapaketti.
6x4 puutavara-autotyyppi on monipuolisin ja sen kuormatila on rakennettavissa riittävän kokoiseksi kaikille raakapuulajikkeille.
6x4 puutavara-autotyyppi on monipuolisin ja sen kuormatila on rakennettavissa riittävän kokoiseksi kaikille raakapuulajikkeille.
puutavaran  katkontamitat ja mittavaihtelut
puutavaran katkontamitat ja mittavaihtelut
13 metrinen nosturi on vaihtoehto risunajoon.
13 metrinen nosturi on vaihtoehto risunajoon.
PItkän tridemveturin  kuormatilan hyödyntäminen maksimaalisesti vaatii siiroomahdollisuuksia sekä nosturille, että pankoille.
PItkän tridemveturin kuormatilan hyödyntäminen maksimaalisesti vaatii siiroomahdollisuuksia sekä nosturille, että pankoille.
terminator_xxl_8.8_320_tolppa_punainen12
terminator_xxl_8.8_320_tolppa_punainen12
XXBoxx laitasarjat on Terminator XXL lisävarustepaketti.
XXBoxx laitasarjat on Terminator XXL lisävarustepaketti.
terminator_xxl_8.8_320_tolppa_sininen13
terminator_xxl_8.8_320_tolppa_sininen13
XXBoxx laitasarjat nelikkoautossa Terminatorpankoilla,
XXBoxx laitasarjat nelikkoautossa Terminatorpankoilla,
trw45
trw45
Laitasarjat / Eu : TimberMaxx ja EnergyBoxx. 52 tn 18.75 m.
Laitasarjat / Eu : TimberMaxx ja EnergyBoxx. 52 tn 18.75 m.
xxl11_pankko__puikkari__koukku
xxl11_pankko__puikkari__koukku
TimberMaxx ja Terminator XXL. XXL laitasarjat ja EnergyBoxx II
TimberMaxx ja Terminator XXL. XXL laitasarjat ja EnergyBoxx II
trw45roto
trw45roto
etusermi_3
etusermi_3
Volvo FH vertailu -XXL kuormatilat.
Volvo FH vertailu -XXL kuormatilat.
trw45roto_2
trw45roto_2
Volvo FH XXL kuormatilalla.
Volvo FH XXL kuormatilalla.
Volvo
Volvo
trw54_10_2
trw54_10_2
Volvo FH maksimoidulla kuormatilalla.
Volvo FH maksimoidulla kuormatilalla.
trw54_10m
trw54_10m
Volvo FH 4 akselinen + TimberMaxx XXL 100 ja Terminator XXL 07 pankot.
Volvo FH 4 akselinen + TimberMaxx XXL 100 ja Terminator XXL 07 pankot.
trw55_1
trw55_1
Volvo FH ja TimberMaxx xxl 100
Volvo FH ja TimberMaxx xxl 100
trw55_2
trw55_2
va1
va1
Di Olavi H. Koskinen : Ykkös-/ Paripyörä
Di Olavi H. Koskinen : Ykkös-/ Paripyörä
Di Olavi H. Koskinen : Ykkös-/ Paripyörä
Di Olavi H. Koskinen : Ykkös-/ Paripyörä
Di Olavi H. Koskinen : Ykkös-/ Paripyörä
Di Olavi H. Koskinen : Ykkös-/ Paripyörä
Di Olavi H. Koskinen : Ykkös-/ Paripyörä
Di Olavi H. Koskinen : Ykkös-/ Paripyörä
iveco_tracker XXL kuormatilalla
iveco_tracker XXL kuormatilalla
Di Olavi H. Koskinen : Ykkös-/ Paripyörä
Di Olavi H. Koskinen : Ykkös-/ Paripyörä
Di Olavi H. Koskinen : Ykkös-/ Paripyörä
Di Olavi H. Koskinen : Ykkös-/ Paripyörä
puu76_tridemmalli_pv
puu76_tridemmalli_pv
Tridem 9.500 kuormatilalla ja 5 akselinen perävaunu. Kääntösäde sama, kuin perinteisellä 60 tonnisella.Kääntösäde 5.346m.
Tridem 9.500 kuormatilalla ja 5 akselinen perävaunu. Kääntösäde sama, kuin perinteisellä 60 tonnisella.Kääntösäde 5.346m.
68 tonninen viisiakselisella perävaunulla.
68 tonninen viisiakselisella perävaunulla.
rekaa
rekaa
68 tonnisen ,viisiakselisella vaunulla, kääntösäde 5.366m.
68 tonnisen ,viisiakselisella vaunulla, kääntösäde 5.366m.
TimberMaxx kuvapalvelu.
TimberMaxx kuvapalvelu.
Perinteinen , pituus 21.5m.
Perinteinen , pituus 21.5m.
Perinteinen ,kääntösäde 5.356m
Perinteinen ,kääntösäde 5.356m
Tridem 6.8m kuormatilalla ja 5 aks.perävaunu 12.500 kuormatilapituudella.
Tridem 6.8m kuormatilalla ja 5 aks.perävaunu 12.500 kuormatilapituudella.
euca 4
euca 4
Puutavara-auton aeroseinän kehitti Heikki Jokela yhteistyökuppaneineen (Liikenneministeriö,Rautaruukki,Weckman) jo vuonna 1986 !!!
Puutavara-auton aeroseinän kehitti Heikki Jokela yhteistyökuppaneineen (Liikenneministeriö,Rautaruukki,Weckman) jo vuonna 1986 !!!
euca 4 14
euca 4 14
TimberMaxx perävaunurunko
TimberMaxx perävaunurunko
euca 4 17
euca 4 17
Tridem 6.8 kuormatilalla ja 12.5m perävaunulla antaa sisäsäteeksi 4.275 m.
Tridem 6.8 kuormatilalla ja 12.5m perävaunulla antaa sisäsäteeksi 4.275 m.
puu76_puolikas_4_aks
puu76_puolikas_4_aks
puu76_puolikas_4_aks_pb_13m_2_aks_ohjaavia
puu76_puolikas_4_aks_pb_13m_2_aks_ohjaavia
volvo_6x4_uusi_fh_16
volvo_6x4_uusi_fh_16
volvo_trippeli_4
volvo_trippeli_4
euca 4 1
euca 4 1
Eu kilpailulainmukainen puutavararekkalajitelma.
Eu kilpailulainmukainen puutavararekkalajitelma.
euca 4 12
euca 4 12
Terminator XXL Euca 04,Laitasarjat,
Terminator XXL Euca 04,Laitasarjat,
TimberMaxx 100 paketit kaikkiin automerkkeihin ja - tyyppeihin.10 sentin kuormakorkeuslisä!!!
TimberMaxx 100 paketit kaikkiin automerkkeihin ja - tyyppeihin.10 sentin kuormakorkeuslisä!!!
Terminator XXL Euca 04,Laitasarjat,
Terminator XXL Euca 04,Laitasarjat,
TimbetMaxx 100 kasvattaa kuormatilaa.10 sentin kuormakorkeuslisä!!!
TimbetMaxx 100 kasvattaa kuormatilaa.10 sentin kuormakorkeuslisä!!!
Terminator XXL Euca 04,XXL laitasarjat,
Terminator XXL Euca 04,XXL laitasarjat,
TimberMaxx 100 on markkinoitten matalin ja tilavin varustepaketti.10 sentin kuormakorkeuslisä!!!
TimberMaxx 100 on markkinoitten matalin ja tilavin varustepaketti.10 sentin kuormakorkeuslisä!!!
Terminator XXL Euca 04,Laitasarjat,
Terminator XXL Euca 04,Laitasarjat,
TemberMaxx 100 paketteja on kiinteällä , irrotettavalla ja siirtoautovarusteilla.10 sentin kuormakorkeuslisä!!!
TemberMaxx 100 paketteja on kiinteällä , irrotettavalla ja siirtoautovarusteilla.10 sentin kuormakorkeuslisä!!!
35 tonnin kokonaispainoiseen ja 9.5 m kuormatilaiseen veturiin saa lastata 20tn-23.5 tn puuta,rankaa ja muuta.
35 tonnin kokonaispainoiseen ja 9.5 m kuormatilaiseen veturiin saa lastata 20tn-23.5 tn puuta,rankaa ja muuta.
Terminator XXL Euca 04,XXL laitasarjat,
Terminator XXL Euca 04,XXL laitasarjat,
Nelosrangan kuormatila jää ahtaaksi kolmella nipulla . 1 autossa ja 2 vaunussa.
Nelosrangan kuormatila jää ahtaaksi kolmella nipulla . 1 autossa ja 2 vaunussa.
48 tonninen puolikas,76 tonninen puolikas ja keskiakselivaunu (25.25m). 80 tonninen ja 30 m "Ruotsimalli" sekä 90 tonninen ja 32 metrinen "tuplapuolikas dollyllä"
48 tonninen puolikas,76 tonninen puolikas ja keskiakselivaunu (25.25m). 80 tonninen ja 30 m "Ruotsimalli" sekä 90 tonninen ja 32 metrinen "tuplapuolikas dollyllä"
daf_esittelyyhd
daf_esittelyyhd
Volvo FH
Volvo FH
Maksimi puutavarayhdistelmän puutavarakuormatilan saa olla pisimmillään 21.42 m. Se on asetuksissa niin määritelty. Kuormatila on maksimoitava, mutta miten: muuttuuku yddistelmien kuormatilamitoitukset, vaikko puutavaramitat , tai muuttuuko molemmat ????
Maksimi puutavarayhdistelmän puutavarakuormatilan saa olla pisimmillään 21.42 m. Se on asetuksissa niin määritelty. Kuormatila on maksimoitava, mutta miten: muuttuuku yddistelmien kuormatilamitoitukset, vaikko puutavaramitat , tai muuttuuko molemmat ????
Tuleeko tästä 12 m maksimipituisesta tridemistä yksi vakava vaihtoehto puutavarakuljetusten vetoautoksi.
Tuleeko tästä 12 m maksimipituisesta tridemistä yksi vakava vaihtoehto puutavarakuljetusten vetoautoksi.
Modulisääntöisiä puutavarayhdistelmiä, viisiakselinen vaunu dollilla.
Modulisääntöisiä puutavarayhdistelmiä, viisiakselinen vaunu dollilla.
Auton kuormatilan säätö sekä jatkoperävaunu tuovat  hienosäätömahdollisuuden 25.25 maksimimittaisille yhdistelmille ja niitten 21.42 metrisille kuormatiloille.
Auton kuormatilan säätö sekä jatkoperävaunu tuovat hienosäätömahdollisuuden 25.25 maksimimittaisille yhdistelmille ja niitten 21.42 metrisille kuormatiloille.
Vaihtoehtoja / alustavia kuvia
Vaihtoehtoja / alustavia kuvia
Auton 12 m mitta ja 10.2 metrin kuormatila sekä 8m-12.5m jatkoperävaunu.
Auton 12 m mitta ja 10.2 metrin kuormatila sekä 8m-12.5m jatkoperävaunu.
76 tonnisen puutavarajunan 54 tonnin kantavuus pystytään hyödyntämään maksimoimalla lastatun puutavaran pituusmitta sekä kuormapinta-ala.
76 tonnisen puutavarajunan 54 tonnin kantavuus pystytään hyödyntämään maksimoimalla lastatun puutavaran pituusmitta sekä kuormapinta-ala.
Perinteiseen 10 metriseen puutavaravaunuun voidaan asentaa  edullisesti lisäakseli .
Perinteiseen 10 metriseen puutavaravaunuun voidaan asentaa edullisesti lisäakseli .
Lisäakseli 10 metriseen nelikkoon.
Lisäakseli 10 metriseen nelikkoon.
Lisäakseli neliakseliseen ja pidennys 10 m to 12.5m.
Lisäakseli neliakseliseen ja pidennys 10 m to 12.5m.
Kuvassa metsäteollisuuden ilmoittamat sallitut pituusmittavaihtelut eri katkaisupituuksille.
Kuvassa metsäteollisuuden ilmoittamat sallitut pituusmittavaihtelut eri katkaisupituuksille.
Auton ehdoton maksimipituus on 12 m. Siihen pystytään rakentamaan maksimissaan 10.35 metrinen kuormatila.Nykytekniikan maksimi on 10.1 m.
Auton ehdoton maksimipituus on 12 m. Siihen pystytään rakentamaan maksimissaan 10.35 metrinen kuormatila.Nykytekniikan maksimi on 10.1 m.
Kuormatilamitoitus ja puun mitat on sovitettava yhteen huomioiden 1500 nykykuormatilaa ja koko  ketju kannolta tehdaskuljettimelle.
Kuormatilamitoitus ja puun mitat on sovitettava yhteen huomioiden 1500 nykykuormatilaa ja koko ketju kannolta tehdaskuljettimelle.
auton 10 metrin kuormatilaan mahtuu jopa 3 nippua hyvinlastattua kolmosta.Nosturi ylittää 12 metrin maksimin kolmella nipulla.
auton 10 metrin kuormatilaan mahtuu jopa 3 nippua hyvinlastattua kolmosta.Nosturi ylittää 12 metrin maksimin kolmella nipulla.
12 metrinen auto ja sen 10 metrinen kuormatila sekä 11.4 m perävaunu antavat matalina ja Terminator XXL pankoilla suurimman mahdollisen kuljetustilan kolmimetriselle kuidulle,
12 metrinen auto ja sen 10 metrinen kuormatila sekä 11.4 m perävaunu antavat matalina ja Terminator XXL pankoilla suurimman mahdollisen kuljetustilan kolmimetriselle kuidulle,
Tukki- ja rankanippujen katkontamitat tulevat määrittelemään 76 tonnisen käyttöasteen kuormatilan kuormapinta-alan ohella.
Tukki- ja rankanippujen katkontamitat tulevat määrittelemään 76 tonnisen käyttöasteen kuormatilan kuormapinta-alan ohella.
Perusjuhta muuntuu helposti 68 tonniseksi viidennen akselin lisäyksellä. Tämä vaunu käy myöhemmin 12m nelikon perään.
Perusjuhta muuntuu helposti 68 tonniseksi viidennen akselin lisäyksellä. Tämä vaunu käy myöhemmin 12m nelikon perään.
kultapossukerho
kultapossukerho
Puutavaranajon "Superjuhta". Varmin peli moneen paikkaan vielä ainakin tämän vuosikymmenen. Kaipaa vain riittävän kokoisen kuormatilan
Puutavaranajon "Superjuhta". Varmin peli moneen paikkaan vielä ainakin tämän vuosikymmenen. Kaipaa vain riittävän kokoisen kuormatilan
68 luokan auto alle 22m mitoituksella. Pankkoleveys 2.60 m ja tolpat 3.30m-Viisi kolmosta tai kolme 5 m rankaa. 6.5m tukkia ylityksillä vaunussa 3 nippua.
68 luokan auto alle 22m mitoituksella. Pankkoleveys 2.60 m ja tolpat 3.30m-Viisi kolmosta tai kolme 5 m rankaa. 6.5m tukkia ylityksillä vaunussa 3 nippua.
68 tonninen 3+5 yhdistelmä . Autossa kuormatilapituutta 7m ja vaunussa 12 m.
68 tonninen 3+5 yhdistelmä . Autossa kuormatilapituutta 7m ja vaunussa 12 m.
Kolmiakselinen nelikko (7m) ja viisiakselinen vaunu (12.5m) . 6 kpl kolmosnippua.
Kolmiakselinen nelikko (7m) ja viisiakselinen vaunu (12.5m) . 6 kpl kolmosnippua.
68 tonniluokan 7m kuormatilainen nelikko kummenmetrisellä neliakselisella vaunulla.
68 tonniluokan 7m kuormatilainen nelikko kummenmetrisellä neliakselisella vaunulla.
juliste16
juliste16
Z-nosturillinen (kiinteä) tridemnelikko 12,5m vaunulla ja kuudella kolmosnipulla.
Z-nosturillinen (kiinteä) tridemnelikko 12,5m vaunulla ja kuudella kolmosnipulla.
4+5 yhdistelmä 10.0m+10.5m  kuormatiloilla
4+5 yhdistelmä 10.0m+10.5m kuormatiloilla
5+4 siirtoautovaihtoehto 76 tonnisten luokkaan.
5+4 siirtoautovaihtoehto 76 tonnisten luokkaan.
76 tonninen 9m/10,4m kuormatilalla ja neliakselisella vaunulla.
76 tonninen 9m/10,4m kuormatilalla ja neliakselisella vaunulla.
puumiehet_21_vastuuta
puumiehet_21_vastuuta
juliste9
juliste9
puumiehet2
puumiehet2
Hankintahinnaltaan edullisin 76 tonninen terminaalijuna.
Hankintahinnaltaan edullisin 76 tonninen terminaalijuna.
puumiehet3
puumiehet3
76 tonninen 7metrisellä auton kuormatilalla ja kolmella kolmosella sekä viisiakselinen vaunu neljällä kolmosella.
76 tonninen 7metrisellä auton kuormatilalla ja kolmella kolmosella sekä viisiakselinen vaunu neljällä kolmosella.
puumies_4
puumies_4
76 tonninen identtisillä siirtotelipuolikkailla.
76 tonninen identtisillä siirtotelipuolikkailla.
puumies_4
puumies_4
Satatonninen Ruotsin malliin.Laskennallinen kokonaispaino 101 tonnia.
Satatonninen Ruotsin malliin.Laskennallinen kokonaispaino 101 tonnia.
puumiehet_21_poliisi
puumiehet_21_poliisi
90 tonninen kolmella nivelellä. Koottu identtisistä puolikkaista. Yhdistelmä erikoislupakuljetuksiin terminaalista tehtaalle.
90 tonninen kolmella nivelellä. Koottu identtisistä puolikkaista. Yhdistelmä erikoislupakuljetuksiin terminaalista tehtaalle.
puumiehet_21_kassu
puumiehet_21_kassu
76 tonninen puoliperävaunun ja keskiakseliperävaunun yhdistelmä on saanut seurakseen kolmiakselisen Z nosturillisen rekkaveturin .
76 tonninen puoliperävaunun ja keskiakseliperävaunun yhdistelmä on saanut seurakseen kolmiakselisen Z nosturillisen rekkaveturin .
Kuormatilan pienuus susittaa tämän yhdistelmän käytön kuidunajossa.
Kuormatilan pienuus susittaa tämän yhdistelmän käytön kuidunajossa.
Viitosranka on ongelmallinen kaikilla ajateltavissa olevilla kuormatilapituuksilla.Tässä se on kolmoskuorman veroinen, mutta jos vaunu vaihtuu 12.5 metriseksi, ei se auta 5m lisänipulla.
Viitosranka on ongelmallinen kaikilla ajateltavissa olevilla kuormatilapituuksilla.Tässä se on kolmoskuorman veroinen, mutta jos vaunu vaihtuu 12.5 metriseksi, ei se auta 5m lisänipulla.
Tässä kuormatila-ja nippuero nelosella.
Tässä kuormatila-ja nippuero nelosella.
Korkeat kuormat tuovat Z nosturit vaihtoehdoiksi perinteisille malleille.- Nokkasatulallisina tai hyttinosttureina.
Korkeat kuormat tuovat Z nosturit vaihtoehdoiksi perinteisille malleille.- Nokkasatulallisina tai hyttinosttureina.
mtv3: painorajoitetut sillat pääteilla. 10 kpl.
mtv3: painorajoitetut sillat pääteilla. 10 kpl.
Tila-ahtaus ei ole ongelma, - mitenkä kääntyvyys metsässä.
Tila-ahtaus ei ole ongelma, - mitenkä kääntyvyys metsässä.
Kuormatilatarve kasvaa 2 tonnin kuormalisästä 5 m3.
Kuormatilatarve kasvaa 2 tonnin kuormalisästä 5 m3.
76 tonninen terminaalijuna.
76 tonninen terminaalijuna.
Tänä auto saa olla 22 metrisenä 2,6 m leveä.
Tänä auto saa olla 22 metrisenä 2,6 m leveä.
Suomalaine puutavara-auton "arkkityyppi" on nyt ja myös 64 tonnisena valmis tositoimiin.
Suomalaine puutavara-auton "arkkityyppi" on nyt ja myös 64 tonnisena valmis tositoimiin.
scaniaa_apurkesla
scaniaa_apurkesla
Aikoinaan hyvinkin yleinen neliakselinen vetoauto palaa kehiin entistä ehompana. 35 tonnisena !!!!!
Aikoinaan hyvinkin yleinen neliakselinen vetoauto palaa kehiin entistä ehompana. 35 tonnisena !!!!!
10_cid_56047cfebd784187a5b72d8214b309ddkyttjpc
10_cid_56047cfebd784187a5b72d8214b309ddkyttjpc
Neliakselisen vetoauton perässä perintainen 10,5 m nelikkovaunu. &8 ton nia ja kolme tukki / rankanippua.
Neliakselisen vetoauton perässä perintainen 10,5 m nelikkovaunu. &8 ton nia ja kolme tukki / rankanippua.
10_cid_deeb873f06d8412fb7f472625bf64894kyttjpc
10_cid_deeb873f06d8412fb7f472625bf64894kyttjpc
<neliakselinen veturi jalostuu 76 tonniseksi viisiakselisella 12.5 m  perävaunulla.
<neliakselinen veturi jalostuu 76 tonniseksi viisiakselisella 12.5 m perävaunulla.
Ivalon Magneettimäki:OHK simuloinnit 60 tn,76tn,100tn
Ivalon Magneettimäki:OHK simuloinnit 60 tn,76tn,100tn
puumiehet_21_lisahinta
puumiehet_21_lisahinta
Puutavarayhdistelmien kooste.
Puutavarayhdistelmien kooste.
Yhdeksänakselinen on mahdollista rakenta nelikon perään myös dollillisesta puoliperävaunusta. Pituus riittää kolmelle nelosnipulle!!!
Yhdeksänakselinen on mahdollista rakenta nelikon perään myös dollillisesta puoliperävaunusta. Pituus riittää kolmelle nelosnipulle!!!
eu_modulit
eu_modulit
puu76_4aks_rajattu_auto
puu76_4aks_rajattu_auto
Magneettimäki:OHK simuloinnit 60 tn,76tn,100tn
Magneettimäki:OHK simuloinnit 60 tn,76tn,100tn
60-100 tonnia
60-100 tonnia
100_tonnia_2
100_tonnia_2
100_tonnia
100_tonnia
risu_vasikka
risu_vasikka
risu_pohja
risu_pohja
risu_     rekka
risu_ rekka
Terminator XXL Euca 04,Laitasarjat,
Terminator XXL Euca 04,Laitasarjat,
iveco_paivahytti
iveco_paivahytti
Tässä on puutavara-auton näköinen auto.Tolppakorkeudeksi tulee XXL varusteisella 4.2:lla 3.05 - teräsjousilla !!!
Tässä on puutavara-auton näköinen auto.Tolppakorkeudeksi tulee XXL varusteisella 4.2:lla 3.05 - teräsjousilla !!!
Pankkojen pinta-alat ja pinta-alaerot kuormattuina.
Pankkojen pinta-alat ja pinta-alaerot kuormattuina.
Eu mitoitus - 4.0m korkeus
Eu mitoitus - 4.0m korkeus
Ilmajousiseen Scaniaan saa 3100 korkeat tolpat 4.2m rakennekorkeudella!!!
Ilmajousiseen Scaniaan saa 3100 korkeat tolpat 4.2m rakennekorkeudella!!!
Tämä on harkittavissa oleva paketti, jos on toiveissa terminaaliajoa 80 tonnisena ja 30 metrisenä Ruotsin malliin. Tällä ajaa näin nosturillakin.
Tämä on harkittavissa oleva paketti, jos on toiveissa terminaaliajoa 80 tonnisena ja 30 metrisenä Ruotsin malliin. Tällä ajaa näin nosturillakin.
Maantiejunamallit Austraalian liikenteessä.
Maantiejunamallit Austraalian liikenteessä.
Harvinaisempi Iveco Tracker-tyyppi puunajoon.
Harvinaisempi Iveco Tracker-tyyppi puunajoon.
b_junat_ym
b_junat_ym
iveco_anim.nost_irr
iveco_anim.nost_irr
Modulirakenteiset yhdistelmämallit painokorotuksille 64,68 ja 76 tonnia.
Modulirakenteiset yhdistelmämallit painokorotuksille 64,68 ja 76 tonnia.
iveco ipa
iveco ipa
iveco tracker
iveco tracker
"Koskisen malli"
"Koskisen malli"
ohk_8
ohk_8
sarja
sarja
scaniaa_apurkesla
scaniaa_apurkesla
muuntokuormatila
muuntokuormatila
Pitkä triden sopii komiasti kolmoselle ja nelipuolikkaalle kuitupuulle.
Pitkä triden sopii komiasti kolmoselle ja nelipuolikkaalle kuitupuulle.
mihin puu , puunmitta?
mihin puu , puunmitta?
83tonnia -100 tonnia-  kuormaa 60 tonnista 85 tonniin - kuormatila pitää maksimoida
83tonnia -100 tonnia- kuormaa 60 tonnista 85 tonniin - kuormatila pitää maksimoida
Kuormaa yli 80 tonnia = kaksi nykykuormaa.
Kuormaa yli 80 tonnia = kaksi nykykuormaa.
100 tonninen puolikkaista kolmiakselisella dollilla.
100 tonninen puolikkaista kolmiakselisella dollilla.
100 tonnisetkin tulossa - kilpailu alkaa rautapyörien kanssa. Luonnollista.
100 tonnisetkin tulossa - kilpailu alkaa rautapyörien kanssa. Luonnollista.
Nyky-yhdistelmien päivitys uusille kokonaispainoille tuo edullisimman vaihtoehtomallin siirtymäkaudelle 76 tonnisiin.
Nyky-yhdistelmien päivitys uusille kokonaispainoille tuo edullisimman vaihtoehtomallin siirtymäkaudelle 76 tonnisiin.
Pitkä tridem tuo lisää valintamahdollisuuksia kuormatilamitoituksiin. Auton kuormatilaksi saadaan jopa 10 metriä.
Pitkä tridem tuo lisää valintamahdollisuuksia kuormatilamitoituksiin. Auton kuormatilaksi saadaan jopa 10 metriä.
100 tonnisten tulo terminaalikuljetuksiin on puutavarakuljetuksissa seuraava vaihe heti painokorotusten jälkeen 1.10.2013
100 tonnisten tulo terminaalikuljetuksiin on puutavarakuljetuksissa seuraava vaihe heti painokorotusten jälkeen 1.10.2013
"Puuttuva kuormatila" tuo ajan myötä yhteisajattelun puutavaran katkaisumittojen ja yhdistelmän kuormatilapituuksien välille.
"Puuttuva kuormatila" tuo ajan myötä yhteisajattelun puutavaran katkaisumittojen ja yhdistelmän kuormatilapituuksien välille.
Scania vetoautomalleja.
Scania vetoautomalleja.
76  tonniset yli 22m yhdistelmäpituuksilla-
76 tonniset yli 22m yhdistelmäpituuksilla-
Korotettu nokkasatulanosturi upotettuna kolmiakselisen auton kuormaan.
Korotettu nokkasatulanosturi upotettuna kolmiakselisen auton kuormaan.
Hyttinosturi upotettuna kuormaan.
Hyttinosturi upotettuna kuormaan.
NollasatulaZeta ja nelikko.
NollasatulaZeta ja nelikko.
Nokkasatulanosturi upotettuna nelikon kuormaan.
Nokkasatulanosturi upotettuna nelikon kuormaan.
Zeta hytillä nelikossa.
Zeta hytillä nelikossa.
111 tonninen kolmoslastissa.
111 tonninen kolmoslastissa.
111 tonninen kuormaimella.
111 tonninen kuormaimella.
66_uusi_likimain_oikea
66_uusi_likimain_oikea
Akselistovaihtoehtoja on valittavissa muutamia .
Akselistovaihtoehtoja on valittavissa muutamia .
Nosturin irrotus on mahdollista tehdä ajojen niin vaatiessa.
Nosturin irrotus on mahdollista tehdä ajojen niin vaatiessa.
Vetäviä akseleita telissä 3 ja hydrauliveto etupäässä takaavat mäennousukyvyn kaikilla keleillä ja täysillä kuormilla.
Vetäviä akseleita telissä 3 ja hydrauliveto etupäässä takaavat mäennousukyvyn kaikilla keleillä ja täysillä kuormilla.
4+4 kolmosnippua ja 187.5 m3 puuta.
4+4 kolmosnippua ja 187.5 m3 puuta.
12.5 m kuormatilat autossa ja vaunussa. Neljä tukkinippua yhdistelmässä .
12.5 m kuormatilat autossa ja vaunussa. Neljä tukkinippua yhdistelmässä .
Makuuhytti ja 730 hevosvoimaa  minimissään.
Makuuhytti ja 730 hevosvoimaa minimissään.
Scania puutavarayhdistelmä 127.5 m3 kuormatilalla.
Scania puutavarayhdistelmä 127.5 m3 kuormatilalla.
Kolmosnippu lisää.Kuormalisä + 200% lisänipusta ja pankoista.
Kolmosnippu lisää.Kuormalisä + 200% lisänipusta ja pankoista.
Terminator XXL pankon kuormatilanmuoto kuormattuna. Pankon tolppakorkeus kuvassa 3.3 m ja runkoleveys 2.60m.
Terminator XXL pankon kuormatilanmuoto kuormattuna. Pankon tolppakorkeus kuvassa 3.3 m ja runkoleveys 2.60m.
Osatoimitusvaihtoehto.Tolppien välipalat puuttuu.
Osatoimitusvaihtoehto.Tolppien välipalat puuttuu.
Jos teräs ei yksin riitä .
Jos teräs ei yksin riitä .
Suomalaisen puutavarayhdistelmän kolme perusperävaunutyyppiä. Kiinteärunkoisina ja 19.5" vannekoolla. Runkokorkeudet kaikissa esimerkkimalleissa 1.150 m.
Suomalaisen puutavarayhdistelmän kolme perusperävaunutyyppiä. Kiinteärunkoisina ja 19.5" vannekoolla. Runkokorkeudet kaikissa esimerkkimalleissa 1.150 m.
Perinteinen nosturi syö kuormasta 3m3-5m3  kuljetusasennossa kuormattuna. Nosturin paino 2000 kg - 2500 kg.
Perinteinen nosturi syö kuormasta 3m3-5m3 kuljetusasennossa kuormattuna. Nosturin paino 2000 kg - 2500 kg.
35 tonnin kokonaispainoinen vetoauto hytillisellä Z nosturivarustuksella. Weckmanin varusteet ja teline sisäänajettavaa mallia.
35 tonnin kokonaispainoinen vetoauto hytillisellä Z nosturivarustuksella. Weckmanin varusteet ja teline sisäänajettavaa mallia.
64 tonninen Z nosturiasennuksella. Nosturi irrotettavaa mallia.
64 tonninen Z nosturiasennuksella. Nosturi irrotettavaa mallia.
Perinteinen 7 akselinen pysyy vielä pitkään maanteittemme perustyyppinä. Kuormatilat maksimoitava tässäkin mallissa.
Perinteinen 7 akselinen pysyy vielä pitkään maanteittemme perustyyppinä. Kuormatilat maksimoitava tässäkin mallissa.
Kahdeksanakseline 68 tonninen muuntuu nupin lisäakselilla. Kuormatilatarve kasvaa entisestäänkin.
Kahdeksanakseline 68 tonninen muuntuu nupin lisäakselilla. Kuormatilatarve kasvaa entisestäänkin.
Yhdeksänakselinen saa 76 tonnin kokonaispainoluokassa kuormaa 50-55 tonnia maksimipituudella 25.25 m.
Yhdeksänakselinen saa 76 tonnin kokonaispainoluokassa kuormaa 50-55 tonnia maksimipituudella 25.25 m.
Perinteinen neliakselinen saa lisäkantavuutta 2t-4 tonnia, mutta mahtuuko ?
Perinteinen neliakselinen saa lisäkantavuutta 2t-4 tonnia, mutta mahtuuko ?
Neliakselinen nuppi yleistynee uudeksi perusautotyypiksi jo  viidessä vuodessa.
Neliakselinen nuppi yleistynee uudeksi perusautotyypiksi jo viidessä vuodessa.
puumiehet_21_lisahinta
puumiehet_21_lisahinta
Puutavarankuljetusten perusauto pitkälle tulevaisuuteen. 3 akselinen saa 5 vuoden ja 4000 kg "lisäbonuksen".
Puutavarankuljetusten perusauto pitkälle tulevaisuuteen. 3 akselinen saa 5 vuoden ja 4000 kg "lisäbonuksen".
Mallistosta puuttuu vielä paras - viisiakselinen auto ja neliakselinen perävaunu - 76 tonnia ja puuta mahtuu rajusti.
Mallistosta puuttuu vielä paras - viisiakselinen auto ja neliakselinen perävaunu - 76 tonnia ja puuta mahtuu rajusti.
Mersu sen kun ottaa markkinaosuuksia.
Mersu sen kun ottaa markkinaosuuksia.
Scanian siirtoautoon saa tolppakorkeutta nykykorkeusmitoilla 3100!!!!!!
Scanian siirtoautoon saa tolppakorkeutta nykykorkeusmitoilla 3100!!!!!!
Eu kilpailulainsäädännön mukainen maantiejuna antaa mahdollisuuden  76 tonnine Euromoduleista.
Eu kilpailulainsäädännön mukainen maantiejuna antaa mahdollisuuden 76 tonnine Euromoduleista.
Oma lastaus tai materiaalikone terminaalissa.
Oma lastaus tai materiaalikone terminaalissa.
Toimii myös kiiturina.
Toimii myös kiiturina.
Viisiakselinen auto ja neliakselinen perävaunu ja neliakselimen perävaunu ja zetanosturi.
Viisiakselinen auto ja neliakselinen perävaunu ja neliakselimen perävaunu ja zetanosturi.
Kuusiakselinen auto ja kuusiakselinen perävaunu.
Kuusiakselinen auto ja kuusiakselinen perävaunu.
Satatonninen vaihtoehto "metsävesiona".
Satatonninen vaihtoehto "metsävesiona".
Satatonninen tyyliin 6+6 ja Zetanosturi.
Satatonninen tyyliin 6+6 ja Zetanosturi.
eurorekka_1a
eurorekka_1a
Suurenna kuva / alkuperäinen kuva. Kuvasta näkyy XXL paketin ja alupaketin kuorman pinta-alaerot autossa ja perävaunussa. Laske, mitä se tekee rahassa !!!!
Suurenna kuva / alkuperäinen kuva. Kuvasta näkyy XXL paketin ja alupaketin kuorman pinta-alaerot autossa ja perävaunussa. Laske, mitä se tekee rahassa !!!!
Kuormatilaerot autossa . Molemmissa on samat puut ja ero näkyy oikeanpuoloisen alupaketin  ylikorkeutena .
Kuormatilaerot autossa . Molemmissa on samat puut ja ero näkyy oikeanpuoloisen alupaketin ylikorkeutena .
Viisiakselinen veturi toimii kaksinippuisena kiiturina , nosturilla, tai ilman.
Viisiakselinen veturi toimii kaksinippuisena kiiturina , nosturilla, tai ilman.
Kuormattuna kolmosnipuilla.
Kuormattuna kolmosnipuilla.
Kuormattuna 4,5 m energiarangalla.
Kuormattuna 4,5 m energiarangalla.
Pitkä tridem tulee hiljalleen. 160 m3.
Pitkä tridem tulee hiljalleen. 160 m3.
100_tonnia
100_tonnia
Kuormatilaerot ovat varustepakettikohtaisesti ratkaisevan suuria.
Kuormatilaerot ovat varustepakettikohtaisesti ratkaisevan suuria.
Kaksipuolinen kartiokkuus (vas) ja oikeaoppineen kaarevuus kasvattavat kuormatilaa 3-5 %:lla mittaerojen lisäksi
Kaksipuolinen kartiokkuus (vas) ja oikeaoppineen kaarevuus kasvattavat kuormatilaa 3-5 %:lla mittaerojen lisäksi
Kuormatilavertailu , vasen pari on autosta ja oikea perävaunupankoista.
Kuormatilavertailu , vasen pari on autosta ja oikea perävaunupankoista.
Esimerkkiauto Scania 8x4 Z-nosturilla ja maksimitilavuuksisilla pankoilla. Kevyt!!
Esimerkkiauto Scania 8x4 Z-nosturilla ja maksimitilavuuksisilla pankoilla. Kevyt!!
Kantavuutta ja kuormatilaa. 64 tonninen nosturihydrauliikalla.
Kantavuutta ja kuormatilaa. 64 tonninen nosturihydrauliikalla.
35 tonninen kevyt ja suurikuormatilainen puutavarayhdistelmän vetoauto irrotettavalla hytillisellä zetanosturilla.
35 tonninen kevyt ja suurikuormatilainen puutavarayhdistelmän vetoauto irrotettavalla hytillisellä zetanosturilla.
Kuvan nosturia on kototettu telineellä 10 cm. Lisäkorotus olsi tarpeen, mutta sitten letkut nousee jo yli 4.4metrin maksikirakennekorkeuden.
Kuvan nosturia on kototettu telineellä 10 cm. Lisäkorotus olsi tarpeen, mutta sitten letkut nousee jo yli 4.4metrin maksikirakennekorkeuden.
Scaniayhdistelmän kuormatila vakiokomponenteilla Weckman + Terminator XXL 127,5 m3 kolmella 5.5 m kuitunipulla.
Scaniayhdistelmän kuormatila vakiokomponenteilla Weckman + Terminator XXL 127,5 m3 kolmella 5.5 m kuitunipulla.
automallit_juliste
automallit_juliste
Energia - ja kuitupuujuhta.
Energia - ja kuitupuujuhta.
Seitsemän nippua kolmosta ja tarvittaessa zetanosturi mukana.
Seitsemän nippua kolmosta ja tarvittaessa zetanosturi mukana.
Kuormatilaero kuidulla kasvaa perinteiseen pikkukuormatilaiseen liki 200%.
Kuormatilaero kuidulla kasvaa perinteiseen pikkukuormatilaiseen liki 200%.
Kuormatilaero perinteiseen "pikkupankkoiseen" nelikkoon liki 100%.
Kuormatilaero perinteiseen "pikkupankkoiseen" nelikkoon liki 100%.
Yhdistelmän yhteinen kuormatilamaksimi 21.42 m.
Yhdistelmän yhteinen kuormatilamaksimi 21.42 m.
Kuormatilaa nosturillisena yli 9 metriä.
Kuormatilaa nosturillisena yli 9 metriä.
;akuuhytti syö kuormatilasta 0,4 m.
;akuuhytti syö kuormatilasta 0,4 m.
Hytillinen zeta maksimipituisena.
Hytillinen zeta maksimipituisena.
Nosturiulottuma 10 m ja pankonsiirto.
Nosturiulottuma 10 m ja pankonsiirto.
Kuormain 10m + Weckman sisäämajettava teline.
Kuormain 10m + Weckman sisäämajettava teline.
koskinen
koskinen
4aks_ver_5aks
4aks_ver_5aks
4aks_ver_5aks_3m
4aks_ver_5aks_3m
90 tonninen 5+6
90 tonninen 5+6
76 tonninen 5+4
76 tonninen 5+4
76 tonninen 5+4 + nosturi
76 tonninen 5+4 + nosturi
84 tonnimen 5+5
84 tonnimen 5+5
koskinen2_3
koskinen2_3
koskinen2_45
koskinen2_45
koskinen2b_3m
koskinen2b_3m
koskinen2b_45m
koskinen2b_45m
Terminator XXL lisälaitesarjat:- XXBoxx laitasarjat.
Terminator XXL lisälaitesarjat:- XXBoxx laitasarjat.
Zetanosturi on tulevaisuutta .
Zetanosturi on tulevaisuutta .
76 tonninen "säätövaunulla".
76 tonninen "säätövaunulla".
terminator_xxl_8.8_320_tolppa_sininen13
terminator_xxl_8.8_320_tolppa_sininen13
Zetanosturit ovat hyvä vaihtoehto , Weckmanin sisäpuolisella toimivin.
Zetanosturit ovat hyvä vaihtoehto , Weckmanin sisäpuolisella toimivin.
Zetanosturit ovat hyvä vaihtoehto , Weckmanin sisäpuolisella toimivin.
Zetanosturit ovat hyvä vaihtoehto , Weckmanin sisäpuolisella toimivin.
Terminatoreitten kiinnikemalli 2015.
Terminatoreitten kiinnikemalli 2015.
Tukevasta tukevampi.
Tukevasta tukevampi.