Volvo, Scania, Mercedes, Iveco, Man, Daf, Sisu, Kamaz
puutavara-autot sekal.valok. 030 |
TimberMaxx ja mustaa voimaa. |
daf ja Z- nosturi |
daf 11.07 598 |
Kuormatilaa tarvitaan lisää |
Weckman |
Uusi pankkotekniikka ja ruostumattomuus |
terminator xxl 7 230 |
Erikoisetuseinä energiapuun / raakapuun ajoon. |
XXL laitasarja |
Viisiakselinen Jyki on tilava Terminator XXL pankoilla. + 6 m3. |
XX Boxx energialaitasarja |
XX Boxx energialaitasarja |
Terminator XXL vaihtokamppanja |
Terminator XXL vaihtokamppanja |
Terminator XXL vaihtokamppanja |
Menee se nauha heittämälläkin. Nyt tulee tähänkin autoon nostokoukkusarjat. |
IVECO ja TimberMaxx paketti on juhlallinen näky. Terminator XXL:t vetävät puuta. |
Terminator XXL laatua.Ruukin terästä ja ultralujaa sellaista!. |
Haapakankaan Mersu ja 80 luvun aerotekniikkaa |
Hakevuori Oy Energiapäivä 19.3.2015' |
Alukarikka aerodynamic pankot oli aikansa keksintö - tänä päivänä asialla on vielä enemmän merkitystä ja aerodynaamiset ominaisuudet ovat huipussaan TimberMaxx ja Terminator tuotteissa |
timbermaxx 100 esittely upm pietarsaari 015 |
Uudet määräykset tulivat. Sivu- ja takaheijastimet ovat nyt pakolliset. |
Scanian pankot. |
XX Express kuljettaa. |
Nousiaisen "Divisioonassa" ajetaan paljon, mutta tankataan harvoin. |
Veho Hyötyajoneuvojen Lahden pisteelle valmistui uusi komea M-B Actros esittelyauto, jolla kierretään asiakkaita joulukuusta lähtien |
Etuseinänä Dafissa on markkinoitten kevein etuseinätyyppi. |
Weckmanin sisäpuolinen teline. |
Kevennys aluvanteilla 250 kg. |
Hakevuori Oy Energiapäivä 19.3.2015' |
Terminator XXL 07 mallin ensikäyttäjä suomessa - nyt 50 terminatorin mies! |
Suomen pohjoisimmat Terminatorit on nyt o.Palon Mersun kuormatilana. |
Veijo ja Kauko Palo luotsaavat tuliuutta Mersua pohjoisen tunturiteillä. |
Terminatoreita saa nyt 590 värivaihtoehdolla, valitse omasi ja autosi on kuin uusi- |
Hakevuori Oy Energiapäivä 19.3.2015' |
Hakevuori Oy Energiapäivä 19.3.2015' |
Dolicapilla Lappeenrannassa o Suomen kattavin pankkovarasto. |
Terminator XXL 07 on kuormatilaltaan ja ilmanvastusvoimiltaan aivan omassa osaamisluokassa. |
Imanvastus on monelle utopiaa, mutta ei Terminatorimiehille. |
Lujat kiinnikkeet ja ylimitoitettu pulttikiinnitys tuo turvallisuutta. |
Terminatoreissa on kuormatila kohdallaan : pinta-ala, liukuestepinnat, tukevuus ja lisäksi muotoilu !!! |
Terminatoreitten tolppamuotoilu ja liukuestepinnat myös tolpissa tuo säästöä ja liikenneturvallisuutta. Kuorma pysyy paikoillaan. |
Terminatoreitten materiaalit ja pintakäsittely kuuluvat XXL laatuun. |
Terminaattoreitten ominaisuuksille ei ole vertailukohtaa. - Kysy käyttäjiltä!!! |
76 tonnisten ja 68 tonnisten tuloa vastustetaan, mutta onko 42 tonninen eurorekka viisaampi vaihtoehto ?? |
Pohjolan vahvin : Tilaa kuormatilaa - 040 123 99 73. |
Liukuesteet tolpissa. Vain terminatoreissa ja junapankoissa. |
Mersussa on tilapankot. XXL:ÄÄ. |
Terminator tekniikkaa pankko-osaamisen huipulta. - Ilmavastuskerroin on kunnossa. |
Hakevuori Oy Energiapäivä 19.3.2015' |
p1012828 |
p1012831 |
Hakevuori Oy Energiapäivä 19.3.2015' |
p1012833 |
p1012834 |
Terminatorit ja Extet sulassa sovussa, |
Ruukkin lujaa ajoneuvoterästä. |
Alucar Titan 75 tolppa on vahvistettu sisäholkilla. |
Exte S6 on yli 4 senttiä Terminator XXL o7 runkoa korkeampi. Sekin syö kuormatilaa. |
Z. nostureitten käyttö alkaa lisääntyä Suomalaisissa puutavarayhdistelmissä. Myös hyttinostureitten käyttö saattaa alkaa vähenemään. Eurot määräävät enenevässä määrin tahdin. |
Kuormatilaa tarvitaan,- tässä sitä on. |
Terminatoreitten nykymuotoilu poikkeaa täysin alumiinipankkojen tyylistä. |
Vasemmalla Suomen suosituin alumiinipankko ja oikealla suomen tuottavin pankko. Mitoissa ja muodoissa on ratkaisevat erot. |
Ce -ohjeittn mukaiset ääreisteipit ovat hyväksyttyä laatua ja teippien päälle ei ole tehty asetustenvastaisia mainospainatuksia. |
Matala runkokorkeus ja tilavat pankot. |
2 kpl Exte A9 edullisesti nopeimmalle. Uutta vastaavat alle puoleen hintaan.Sis.kiinnikesarjat. |
Scania R 620 V8 Tridem |
Scania R 620 V8 Tridem |
Scania R 620 V8 Tridem |
p1013924 |
Heikkilän Jukan keksintö nostaa kaksi ketjua kertanostolla.Nerikasta, |
Terminator tukkipankkomallistossa on kaksi lujuusluokkaa 11 ja 12.5 |
Sodankylän viikonvaihdekuorma lähtöasemissa. |
Terminator tolpissa on "ikuiset" lujuus-ja mittamerkinnät. - Vain Terminatoreissa. |
Termionatoreissa on purevat rautahampaat ja liukuestepinnat myös tolpissa ylös saakka. |
Terminator XXL mallisto on selkeästi tilavin ja kestävin pankkomalli. Aerodynaamiset ominaisuudetkin on huomioitu muotoilussa. |
Viron väärennökset Varkaudessa. Takana kuorma oikeita TERMINATOREITA. |
Kuljetus Tii-Sik / Mercedes-Benz Arocs |
Tämä paketti napataan mukaan nosturin kouralla - ja matka jatkuu pyöreänpuun ajossa. |
Terminator XXL Arctic - kuormasiteen nostokoukku. |
Aeromuotoa ja kuormatilaa - XXL 8.8 CE. |
Titan 75 uutuusmalli - vain pannat puuttuu... |
Kolme akselia ja nyt 26 tonnia , - tulossa 28 tonniseksi ? |
Konekesko toimitti uuden MAN TGX 35.560 D38 Euro 6 8x4*4 -puutavara-auton Ahvenanmaalle |
Konekesko toimitti uuden MAN TGX 35.560 D38 Euro 6 8x4*4 -puutavara-auton Ahvenanmaalle |
Konekesko toimitti uuden MAN TGX 35.560 D38 Euro 6 8x4*4 -puutavara-auton Ahvenanmaalle |
Kuljetus Tii-Sik / Mercedes-Benz Arocs |
Kuljetus Tii-Sik / Mercedes-Benz Arocs |
Terminator XXL ARCTIC nostokoukkusarjat. |
Lujat ja tilavat "aeropankot" tuo tehokaaseen autoon lisätehokkuutta. |
Terminator XXL 12.5 CE on pohjolan tukevin ja tilavin pankko. |
Vielä kourallinen ja yhdistelmän kuorma on kasassa. |
Siirtoautolle nuppikuorma ja valmis vaunulasti. |
Jykin pitkä vaunu kääntyvällä taka-akselilla. |
Raution "legioona" kasvaa ja kehittyy. |
Närhi Oy:n avajaisjuhlat. Näyttelykalustoa. |
Närhi Oy:n avajaisjuhlat. Näyttelykalustoa. |
ARCTIC nostokoukkutarjoukset - tilaa 20 kpl tai enemmän. |
Isosta kuormatilasta ei ole haittaa. mutta hyötyä siitä on. |
Terminator toimitusvalmiutta on parannettu kasvattamalla valmiitten pankkojen varastoa luokkaan 300 kpl. |
Terminator XXL 8.8 CE on tilavin pinotavarapankko - ja taatusti tukevin ja lujin. |
Terminator XXL 11 CE pankkojen tolppakorkeudet on valittavissa aina 3.40 m saakka. |
Vuosikausia savotalla ja maalit säilyneet hyvinä. |
Koukkula Ranua. |
Energiapuuterminaali Rovaniemi. |
Alucar Alu 50. |
Pölliralli Rovaniemi. |
Puutavara-auton näköinen puutavarayhdistelmä - selkeä . konstailematon ja tehokas raakapuun siirtolaite. |
Terminaroreitten tolppakorkeus autossa 3.10m - kuormatila maksimissaan. |
Veijo Palo vastaa tämän Suomen POHJOISIMMAN puutavarayhdistelmän liikennöinnistä. |
Trippeli ja mahtava maavara takaavat magneettimäkien selätyksen kaikilla keleillä. |
Palon Mersussa on kuormaimena Jonssi. |
Predatoreissa on pankkorunkoon integroidut kiinnikkeet. Kiinnikemalli mahdollistaa pv etupankon tuplakiinnityksen. |
Terminator on esimerkillisen kestävä kuormaimen-, ja purkukoneen kolhuja vastaan. |
: Kuorkatilan koko on yksi tärkeistä tuottoon vaikuttavista osatekijöistä. + 5% - 10%. |
Terminator pysyy ryhdissään pitkilläkin tolpilla. |
Terminator XXL 11 CE pankko on tukkipankkolujuuksinen ja vahva pinotavarapankkkona pitkilläkin tolpilla. |
Terminator XXL ARCTIC nostokoukut ovat toimivia ja pakkasenkestäviä. - värivalikoimat. |
Terminator XXL ARCTIC nostokoukut ovat toimivia ja pakkasenkestäviä. |
revontulet_siida_kuva_martti_rikkonen |
saariselan-taukotalo_tammikuu16_tarja-tuovinen |
Markku varmistaa kuormansidonnan, - ja ei kun matkaan. |
24h/7vrk kuorma Pelloon ja rovaniemelle. |
Vaihtopankkoja tarjolla : 6 kpl Terminator XXL 08 2.55x 295 , ja alumiinipankkoja . |
Liukas tolppa ei anna riittävää pitoa sokkijarrutuksessa. |
"Erilainen" perävaunu löytyy Pellosta. Omapaino 6.500 kg !!! |
Perinteinen nosturi syö kuormasta 3m3-5m3. |
Kaarlo Rundgren ja Markku Hirvi Pellon varikolla. |
Liukuestepinnat ovat osa kuormansidontaa. Liukuesteet tolpissa tuovat ratkaisevan pitoavun. |
Mersut kierroksella |
Nostokoukut ovat nyt edullisia, näkyviä ja kestäviä sekä toimivia. |
Jari Riikonen on puutavarayhdistelmä specialisti Joensuusta. |
Terminator XXL ARCTIC nostokoukkusarjat yleistyvät nyt vauhdilla. |
Mercedes Benz 3263 2+2 akselistolla ja 35 tonnisena. Kevyet ja toimivat RIIKO apurunkovarusteer ja Terminator XXL 8.8 pankot |
Liian iso väli kuormaan lisää kustannuksia. |
Hyvät tilat varusteille. |
2+2 on Mersusuosikki. |
Tridem toimii ja toimii, eikä puske. |
Zetanosturista jopa 5 mottia lisäkuormaa. |
Weckmanin jatkovaunu. Kunnostettu ja telitetty 42 tonnin kokonaispainoluokkaan. |
2+2 yleistyy nopeasti. |
Terminator turvallisuutta jarrutuksiin.- Liukuestetolpar, rautahammastus ja pomminvarmat etupankon tuplakiinnikkeet. |
76 tonninen Mersupaketti.Weckman varusteet Terminatoreilla. |
XX Express palvelee 24h/7vrk. |
Iltapurku Weckmanilla. |
Mercedes-Benz On the Road 2016 - TAMPERE |
Mercedes-Benz On the Road 2016 - TAMPERE |
Mercedes-Benz On the Road 2016 - TAMPERE |
Mercedes-Benz On the Road 2016 - TAMPEREo |
Mercedes-Benz On the Road 2016 - TAMPERE |
Mercedes-Benz On the Road 2016 - TAMPERE |
Mercedes-Benz On the Road 2016 - TAMPERE |
Mercedes-Benz On the Road 2016 - TAMPERE |
Mercedes-Benz On the Road 2016 - TAMPERE |
Mercedes-Benz On the Road 2016 - TAMPERE |
Mercedes-Benz On the Road 2016 - TAMPERE |
Mercedes-Benz On the Road 2016 - TAMPEREo |
Mercedes-Benz On the Road 2016 - TAMPERE |
Mercedes-Benz On the Road 2016 - TAMPERE |
Mercedes-Benz On the Road 2016 - TAMPERE |
Mercedes-Benz On the Road 2016 - TAMPERE |
Mercedes-Benz On the Road 2016 - TAMPERE |
Mercedes-Benz On the Road 2016 - TAMPERE |
Mercedes-Benz On the Road 2016 - TAMPERE |
Mercedes-Benz On the Road 2016 - TAMPERE |
Mercedes-Benz On the Road 2016 - TAMPERE |
Mercedes-Benz On the Road 2016 - TAMPERE |
Mercedes-Benz On the Road 2016 - TAMPERE |
Mercedes-Benz On the Road 2016 - TAMPERE |
Mercedes-Benz On the Road 2016 - TAMPERE |
Mercedes-Benz On the Road 2016 - TAMPERE |