Alemman hintaluokan aerodynaaminen tilapankko. XLR6 ja XLR8.
Predator XLR 8 AERO on valmis valtaamaan osuutensa tuhannen euron hintaluokan pankkomarkkinoista. |
Predator XLR AERO 8 on huippupankko tuhannen euron hintaluokassa. |
Predatorissa on yläkiinnikkeet integroidut pohjalevyyn. Weckmanin "rotanloukku" ja sylinterinkotti kiinnittyvät valmisasennusfreijityksiin. |
Predator pankkoja on kaksi lujuusluokkaa - kuusitonninen ja kasitonninen. |
Rautahammastus puree alhaalta ja tolppien terävät liukuestesermit sivuilta.- Nykytekniikka tuli "tonniluokkaan". |
Predator XLR 8 aero sininen. |
Predator XLR 8 aero , |
Predator pankkotolppa on muotoiltu Terminatortolpan kanssa lähes yhteneväksi. |
Pankkomateriaalina on SSAB:b 700 lujuusluokan ajoneuvoteräs, joka taipuman ja lujuuden keston kannalta riittävä puutavarapankkomateriaaliksi. |
Predatoreissa on keltaiset sivuillepäin heijastavat teipit. |
Aerodynamiikkaa ja uutta tekniikkaa "tonniluokkaan". |
Pölliralli otti käyttöön Weckmanin perävaunun ja ensimmäiset valmistetut Predator XLR 8 aero pankot. |
XLR aeromallistossa ei ole tingitty tuoteturvallisuudesta , - vain hinta on painettu alle tonnin / pankko , kiinnitystarvikkeineen. |
Perävaunun etunippu on jarrutustilanteessa pelkästään etummaisien pankkojen ja kuormasiteitten varassa . Lapin pajalla laitettiin Predatoreihin tuplakiinnitys etupankkoon. |
Rautahammastus pankkorungolla ja tolppien terävät liukuestesermit purevat nippuun tehokkaasti . Nippu ei karkaa tielle äkkijarrutuksissakaan. |
Etupankon tuplakiinnike ja stopparilatta takaavat pankon paikoillaanpysymisen äkkijarrutuksissa ja törmäyksissä. |
Etupankko kantaa koko eteenpäin suuntautuvan pysähdysvoiman. Tuplakiinnitys ja stopparilatta on tarpeen. |