Irtotolppaisten pankkomallien hyödyt valmistuksessa markkinoinnissa, haitat käyttäjillä.

06.06.2024 15.00

Irtotolppaisten  puutavarapankkomallien hyödyt näkyvät valmistuksen ja kuljetusten halpuutena. Haitat maksaa käyttäjä kuormatilan pienuutena ja kiinteää pankkorakennetta painavampana pankkona.

Alumiinipankoilla yksi valmistaja ja kaksi tuotemerkkiä.



Artotolppaisilla alumiinipankoilla on käytännössä yksi valmistaja, joka hallitsee kahdella pankkomerkillä lähes sataprosenttisesti Suomen alumiinipankkomarkkinat. Kiinteätolppaisia pankkomalleja on markkinoillamme yksi, joka on selvästi kevein ja suuritilavuuksisin alumiinipankko.

Teräspankkojen terve kilpailu näkyy käyttäjillä tuottona.

Puutavarapankkojen markkinaosuuksien jakopotilla on Suomessa puolitusinaa pankkomerkkiä , jotka pitävät tehokkaasti huolen hintakilpailusta ja nyt myöskin tuotekehityksestä. Uusia tuotteita tulee tasaiseen tahtiin sekä Suomesta, että Ruotsista. - Kisa on kovaa ja tuotekehittelykin sen mukaista. Teräspankkojen markkinoille on tullut nyt  täysin uusia prototyyppiasteen pankkokonstruktiota.

Kuormatilan kasvattaminen on nyt ykkösasia.

Väite: Kuorman ylileveys johtuu enempi lastauksesta, kuin pankoista.

Kuormatilan kasvattamisesta on tullut ykkösasia kaikille pankkovalmistajille. Tuotekehittely alkaa näkyä markkinoinnissa ja ristiriitaisuuksiakin vielä esiintyy. Kehityksen pyörä on kuitenkin lähtenyt kaikkien pankkojen valmistajien ja myyjien osalta pyörimään oikeaan suuntaan ja kehitystarve on tunnustettu orastavin teoin.

Markkinoinnissa vielä selvää ristiriitaisuutta.

Väite: Kuorman ylileveys johtuu enempi lastauksesta, kuin pankoista.

Kuormatilamarkkinoinnissa on edelleen selvää ristiriitaisuutta. Ristiriitoja esiintyy kuormatilan koon määrittelyssä ,ja kuormakokomarkkinoinnissa. Teräksisen pankkorungon mataluutta myydään uutuutena kuormatilan kasvattamiseen, kun samanaikaisesti   markkinointimiesten toimesta korostetaan irtotolppaisten alumiinipankkojen teräsrunkoja korkeampien pankkorunkojen merkityksettämyyttä yhdistelmän kuormakokoon.6.6.2024

100%:set liukuestepinnat ovat liikenneturvallisuutta.
  Heikki Jokela


26.07.2024KATSO TÄSTÄ 26.7. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
22.07.2024 17.30Metsäalalla investoidaan - lähde mukaan mainoksella syksyn Metsäalan Ammattilehteen
28.06.2024 13.00LUE TÄSTÄ! Kesän jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti on ilmestynyt
27.07.2024 7.00Valmet Automotive laajentaa akkujen testauspalveluja
27.07.2024 3.00"Triplavaimennin" on yksi parhaista Terminator keksinnöistä.
27.07.2024 0.07"Triplavaimennin" kolmella kitkasäätöportaalla on esimerkki XXL-miesten pankkokehityksestämme mutta onnistummeko tekemään triplan kumisena = 100%.sesti muovittomana..
26.07.2024 17.00Metsänlannoitukselle laadittiin kriteerit kestävään kohdevalintaan
26.07.2024 16.00Puutavara-auton varustepaketit - alumiini / teräs ???
26.07.2024 15.00Kemira laajentaa natriumkloraatin tuotantokapasiteettia Etelä-Amerikassa vastatakseen kasvaviin mahdollisuuksiin sellu- ja paperimarkkinoilla
26.07.2024 13.00"Tiesitkö,että" : - Muovi on MYRKKYÄ sellunkeitossa. ja muovi aiheuttaa miljoonavahinkoja Metsäteollisuudelle !!!

Siirry arkistoon »