Artikkelisarja "Terminator - tekniikkaa" on raakapuun maantiekuljetus pankkojen ominaisuuksia selkeyttävä artikkelisarja.

05.12.2019 8:41

 

Teemme nyt tarkan ja selventävän artikkelisarjan Terminatoreitten erityisominaisuuksista - ominaisuuksista, jotka olemme täysin omatoimisesti ja yhteistyössä alan ammattilaisten kanssa tähän todellisen raakapuun maantiekuljetusten SUPERPANKKOON kehittäneet.
Artikkelisarja jatkkuu Joulukuun ajan ja se on numeroitu 1.2.3.4...... , - ja jatkuu numeroon ??



Terminator - tekniikkaa artikkelisarjalla selkeytämme Terminator pankkomallistoon täysin itse, ja omatoimisesti kehittämiämme erityisominaisuuuksia - ominaisuuksia , joita jäljitelmäpankkovalmistajat ovat vuosikausia väheksyneet ja nyt ovat ovat kuitenkin  joutuneet niitä jollekkin tasolle kopioimaan. Tämä jäljittely on tehty yksistään pankkomarkkinaosuuksien saavuttamiseksi, välittämättä käyttäjäkunnan totuudenmukaisista hyödyistä.  



Terminator - tekniikka on korkealaatuisesti ja vastuullisesti kehitettyä puutavarapankkojemme  ominaisuuksien tehostamiseksi. Olemme siinä onnistuneet niin erinomaisesti, että se on pakottanut pankkovalmistajat Suomessa tekemään jäljitelmäpankkoja, jotka "vajaakykyisinä" mainostetaan maailman parhaina ja ominaisuuksiltaan täydellisinä luottavaisten puutavara-autoilijoitten käyttöön. 



Rehellisiä ja omatoimisesti kehitystyötään tekeviä pankkovalmistajiakin kuitenkin vielä löytyy. Kaksi Suomesta ja kaksi Ruotsista. -Reijo Kankainen kopioi aikanaan Alukarikan täysin suoraan, mutta muutti tyylinsä täysin rehelliseksi REKA ( nyk.Bear) pankkomalliston kehitystyöllään, toinen , nyt tuotantonsa lopettanut TMT. Ruotsalaiset Exte ja Laxo eivät ole kopiointiin sortuneet. Hyvänä esimerkkinä on Exten S sarja, jossa ei ole kopioitu ainuttakaan osaa , tai teknistä ratkaisua keneltäkään pankkovalmistajalta. Huonona esimerkkinä sensijaan on Alucar Eagle , jonka ominaisuuksilla ja ulkonäöllä on haettu 2000 luvun alun TimberMaxx pankkomallimme hyötyjä, - kylläkin jauhemaalattuna ja oudoin ,painavin, sekä epävarmoin tukirakentein .

Heikki Jokela 050 4129 024

01.06.2019 6:28Kehitimme kymmenessä vuodessa koko maailman pankkomarkkinoitten tehokkaimman, turvallisimman ja kattavimman pankkomalliston.
01.04.2020 7:31Ilmanvastuskerroin Cw , ja ilmanvastus.
01.04.2020Puutavaranipun sidonta on kuormasiteitten, kitkavoimien sekä pankkokiinnitysten yhteispeliä.
29.03.2020 9:10Weckmanin supertilava ja kevytrakenteinen viisiakselinen raakapuuvaunu.
22.03.2020 10:48Terminatorimiesten 6 (+ 1) palvelupistettä pitävät osaltaan huolen puutavara-autojen toimivuudesta.
20.03.2020 18:00Terminator miehet palvelevat 24/7 , - ja kesälomat 2020 peruttu.
18.03.2020 8:52TimberRoad 2020 siirtoauto.
17.03.2020 8:48TimberRoad 2020 "syöttöautomallit".
15.03.2020 12:00TimberRoad 2020 vetoautojen kuormatilat ja kantavuudet ovat identtisiä.
15.03.2020 6:32Mikä on TimberRoad 2020 - projekti ???

Siirry arkistoon »