Artikkelisarja "Terminator - tekniikkaa" on raakapuun maantiekuljetus pankkojen ominaisuuksia selkeyttävä artikkelisarja.

01.06.2024 15.00

 

Teemme nyt tarkan ja selventävän artikkelisarjan Terminatoreitten erityisominaisuuksista - ominaisuuksista, jotka olemme täysin omatoimisesti ja yhteistyössä alan ammattilaisten kanssa tähän todellisen raakapuun maantiekuljetusten SUPERPANKKOON kehittäneet.
Artikkelisarja jatkkuu Joulukuun ajan ja se on numeroitu 1.2.3.4...... , - ja jatkuu numeroon ??



Terminator - tekniikkaa artikkelisarjalla selkeytämme Terminator pankkomallistoon täysin itse, ja omatoimisesti kehittämiämme erityisominaisuuuksia - ominaisuuksia , joita jäljitelmäpankkovalmistajat ovat vuosikausia väheksyneet ja nyt ovat ovat kuitenkin  joutuneet niitä jollekkin tasolle kopioimaan. Tämä jäljittely on tehty yksistään pankkomarkkinaosuuksien saavuttamiseksi, välittämättä käyttäjäkunnan totuudenmukaisista hyödyistä.  



Terminator - tekniikka on korkealaatuisesti ja vastuullisesti kehitettyä puutavarapankkojemme  ominaisuuksien tehostamiseksi. Olemme siinä onnistuneet niin erinomaisesti, että se on pakottanut pankkovalmistajat Suomessa tekemään jäljitelmäpankkoja, jotka "vajaakykyisinä" mainostetaan maailman parhaina ja ominaisuuksiltaan täydellisinä luottavaisten puutavara-autoilijoitten käyttöön. 



Rehellisiä ja omatoimisesti kehitystyötään tekeviä pankkovalmistajiakin kuitenkin vielä löytyy. Kaksi Suomesta ja kaksi Ruotsista. -Reijo Kankainen kopioi aikanaan Alukarikan täysin suoraan, mutta muutti tyylinsä täysin rehelliseksi REKA ( nyk.Bear) pankkomalliston kehitystyöllään, toinen , nyt tuotantonsa lopettanut TMT. Ruotsalaiset Exte ja Laxo eivät ole kopiointiin sortuneet. Hyvänä esimerkkinä on Exten S sarja, jossa ei ole kopioitu ainuttakaan osaa , tai teknistä ratkaisua keneltäkään pankkovalmistajalta. Huonona esimerkkinä sensijaan on Alucar Eagle ( -nyt myös Exte ja Riiko ), jonka ominaisuuksilla ja ulkonäöllä on haettu 2000 luvun alun TimberMaxx pankkomallimme hyötyjä, - kylläkin jauhemaalattuna ja oudoin ,painavin, sekä epävarmoin tukirakentein .

=================================

Heikki Jokela 050 4129 024

15.06.2024 7.00Nimitykset: Jouni Kummala palaa takaisin Vehoon - Suomen Hyötyajoneuvoliiketoiminnan johtoon
15.06.2024KATSO TÄSTÄ 14.6. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
14.06.2024KOME 40-VUOTTA VAUHDISSA MUKANA
04.06.2024VIELÄ EHTII !!!: -"Metsäalalla investoidaan - nyt kannattaa markkinoida"!
17.05.2024Koostesivu : "Terminator-tekniikkaa" 1-16.
17.06.2024 18.00Ennallistamistoimissa tärkeää yhdistää luonnon monimuotoisuuden edistäminen ja metsäteollisuuden puunhankinta
17.06.2024 17.00Odotettu uutuus Hitachilta
17.06.2024 15.00Jorpe - maansiirtolavoja yli 50 vuoden kokemuksella
17.06.2024 13.00Jussi Malmi, toimialajohtaja, Wihuri Tekninen Kauppa: "Tulevaisuutta rakennetaan perheyrityksen pitkällä tähtäimellä"
17.06.2024 11.00Eroon muovista?

Siirry arkistoon »