Mitä perävaunun pitkällä roiskeläpällä haetaan , onko se "turhake".???

16.01.2020 4:10

Perävaunujen pitkien roiskeläppien avut ja haitat ovat hämärän peitossa, mutta yksi asia on selvää. - siinä on  iso  mainostila valmistajan käyttöön.



Pitkä roiskeläppä on pinta.alaltaan yhdessä takapuskurin kanssa otsapinnaltaan neliömetrin kokoluokassa. Sen etäisyys on muista rakenteista niin kaukana, ettö se ja puskuri ovat alipainepintana erillinen 1 m2 ;n muodostava otsapinta. Tämä maataviistävä , ja taakseen alipainepinnan muodostava erillisroiskeläppä nostattaa tehokkaasti ylös likaa, lunta ja maatahipoessaan pieniä kiviäkin. 


 

Pitkän roiskeläpän suojaavat ominaisuudet ovat suurella todellisuudella sen likaamuodostusta ja hiekan, ja sepelin maantiestä nostoa paljon pienempiä.
Mitä avoimempi ja virtauksiltaan edullisempi ajoneuvon peräpää on, sitä vähemmän se muodostaa loiskuormaa ja sitä paremoi on näkyvyys ajoneuvon takana ja sivuilla. 
- Onko pitkä läppä  pääosin haittoja ja kuluja aiheuttava "turhake", ???

 

Heikki Jokela 050 4129 024

Ps. "Pyrypelti" ei ole varusteena yhdessäkään aerodynamiikan yhdistelmämallissa.

01.06.2019 6:28Kehitimme kymmenessä vuodessa koko maailman pankkomarkkinoitten tehokkaimman, turvallisimman ja kattavimman pankkomalliston.
23.02.20204. Käyttöikä XXL / "puolivillaiset"
23.02.20203- pankon paino/lujuus suhde - "puolivillaiset"
22.02.2020 8:50"Puolivillaisuuden" syyt ja syy-yhteydet. .
22.02.20202- aerodynamiikka ja ilmavirtauksien suuntaus / "puolivillaiset"
22.02.20201- kuormatilakoon kasvattaminen / "puolivillaiset".
21.02.2020 5:43Terminator ei ole miltään osin " puolivillainen " jäljitelmäpankko !!!
20.02.2020 14:47Terminatoreitten jälkihuolto tehostuu huoltopaketeilla.
15.02.2020 19:19Nippu lisää , - ja sillä muutoksella alumiinipankkoyhdistelmä Terminator tilavuuksiin.
09.02.2020 10:00Kitkavoimien maksimaalinen hyväksikäyttö raakapuun nippusidonnassa on välttämätöntä.

Siirry arkistoon »