Junapankkojako on edullinen helppo ja turvallinen.

03.09.2020 13:14


J

unapankkojen jako on kehitetty 1980 luvun alussa ja se toimii, ja toimii sellaisenaan vielä 2020 luvullakin. Pankkojakoa suunnitellessa otettiin mukaan purkukonesuunnittelijat ja metsäteollisuuden tarpeet. - Tuolloin tehtiin 50- vuotis suunnitelmia.



Nyt liki 40 vuotta myöhemmin saman tekniikan jako on siirtynyt uudempiinkin vaunutyyppeihin ja lastaus ja purku onnistuu vauhdikkaasti ja laadulla. Raakapuuvaunuihin tehtiin pankkojen pankkojen pika-avaukset, mutta täysin turhaan. Tarpeettomaksi huomattu siirtomahdollisuus on jätetty nyt uusista terminaalivaunumalleista kokonaan pois - pankot opvat täysin kiinteästi paikoilleen asennettuina.



Tämä  junavaunuissa toimivaksi todennettu pankkojako on nyt lopultakin tulossa myös puutavarayhdistelmiin. Kiinteäpankkoisia perävaunuja saadaan käyttäjäkunnalle jo 2020 aikana. Uusi pankkojako ja pankonsiirtolaitteen tarpeettomuus lisää perävaunun tuottavuutta ja sen turvallisuus sekä ajo-ominaisuudet paranevat merkittävästi.



 Heikki Jokela
TimberRoad 2020  


13.07.2020 14:00Terminator pankkojen huoltopakettien tarjoukset..
08.07.2020 11:59Terminator pankkohinnasto 1/2020
18.09.2020 6:59"Triplavaimennin" on kiinnikkeitten lujuutta ja toimintoja lisäävä keksintö.
17.09.2020 11:02Triplavaimentimet kasvattavat pankkojen isku-, ja värinäkestoa.
16.09.2020 10:19Terminatorimiehet huoltavat puutavarayhdistelmien kuormatilat !!!
16.09.2020 7:09"Triplavaimennin" kolmella kitkasäätöportaalla vähensi osamäärän kolmasosaan.
15.09.2020 8:09Videopaketti 1. "Puutavara-autot"
15.09.2020 7:07Triplavaimennin on osoittanut toimivuutensa ja käsittämättömän kestävyytensä.
14.09.2020 22:28"Triplavaimennin" on yksi parhista Terminatorkeksinnöistä.
14.09.2020 0:06TR-2020 yhdistelmäparin kehitystyö aloitetaan yhdistelmien peräpäistä.

Siirry arkistoon »