Vetoauton oikeaoppiset mitoitukset tuovat helppokäyttöisyyttä ja rahaa.

25.11.2022 18:35


Vetoauton räätälöinti optimaaliseksi käyttäjän ja käyttöolosuhteitten tarpeille vaatii ammattitaitoa ,tietoa, ja nykytekniikkaa. Nykytekniikka tuo koko yhdistelmän ja kokonaistarpeitten yhteensovittamisen , - ja tarkan optimoinnin mahdolliseksi.



Yhdistelmän ja vetoauton mitoitus tietokoneella on perusta oikeaan , käyttäjän tarpeitten mukaiseen ratkaisuun pääsemiselle. Siltasääntö määrittelee ääriakselivälit yhdistelmään ja ajoneuvoihin - ajettavan raakapuun mitat määrittelee teollisuus , ja mitat määrittelevät ajoneuvojen kuormatilatarpeet.



Kuormain tuo lisävaatimuksia koko yhdistelmän mitoitukselle käyttötarpeitten ja ulottumatarpeitten , sekä painojakauman osalta . Nosturin kiinnitys siirrettävyys ja irroitustarve on arvioitava, sekä se on oltava tiedossa jo optimointivaiheessa. - Kuormaimen tyyppiin ja sen kiinnitykseen sekä hyttitarpeeseen vaikuttaa tottumukset ja käyttöolosuhteet. Lisäksi kuormaimen vaikutukset vetoauton painopisteisiin eri tilanteissa määrittää onko nosturi perinteinen, vaikko zeta , ja lisähuomiota vaatii myös nosturitelineen toiminnot.


    Kuvasta linkki Faceen !!!

Vetoauton räätälöinti tulojen ja käyttöturvallisuuden kannalta oikeaksi on monimutkainen yhtälö, jonka oikeaan ratkaisuun pääsemiseksi kannattaa ottaa selkoa ja varata aikaa. Valittuja tuotteita käytetään seuraavat 5-10 vuotta ja jokainen säästetty pienikin osatekijä tuo pakettiin sen vaatimia tuloja ja erityisominaisuuksia.

Heikki Jokela 050 4129 024
            Facebook

Ps. Yhsistelmän tarkka "työtapakohtainen" mitoitus helpottaa , ja mahdollistaa yhdistelmän lastauksenm akselipainojen ja kokonaispainojen mukaisesti.- Vetoautojen vaihtoehtoina tridem, trippeli ja 2+2., mutta mikä näistä on tuottavin???

31.01.2023 12:00Biotuotetehtaiden analytiikkaa kehitetään merkittävän hankerahoituksen avulla
31.01.2023 9:00Tolppaliukuesteellä on neljä tärkeää puutavarayhdistelmän liikenneturvallisuutta ja tuottavuutta parantavaa tehtävää.
31.01.2023 7:00Puutavarayhdistelmän ilmanvastuskertoimen puolitus on täysin mahdollista - hyödyt uskomattoman suuria . - CC
31.01.2023 3:00Puutavarayhdistelmän aerodynamiikkan kaksi täysin eri perusmuotoa.
31.01.2023 0:0776 tonnisten yhdistelmien omapainoissa on järkyttävän suuria painoeroja.
30.01.2023 21:12Puutavarayhdistelmän loiskuorma kasvaa ajon aikana jopa 5000 kiloon. puu76/TimberRoad
30.01.2023 15:00Pankkojen alumiinin eloksointi ja terästen kuumasinkitys on teipittömänä 100%:sesti muoviton.
30.01.2023 13:00Muovipinnoitteita on monen laatuisia, ja monen hintaisia - tässä pikku selkeytys pinnoite-eroista käuttäjille.
30.01.2023 11:00Kuumasinkitys on pienperävaunuissa kaikissa Euroopan maissa ykköspinnoite.
30.01.2023 9:00KATSO TÄSTÄ 27.1. LÄHETYS - Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa metsäkone-, maarakennus- ja kuljetusalan tuoreet kuulumiset

Siirry arkistoon »