Oliko tämä Maxmossa todistajien paikalla ollessa tehty "tilavuusvertailu" kaikkien aikojen ammattikunnan "kusetus".???!!???

01.06.2024 18.00

Tässä on Metsätranssin Seppo Alakutsin Alucarille laatima artikkeli ko.lehden 5/2014 julkaisusta.

- Artikkeli on luettavissa kokonaan kyseisestä lehdestä ja Alucarin julkaisemasta nettilinkistä klikkaamalla allaolevaa kuvaa.

WP_20170414_10_42_23_Pro.jpg
Nyt kun aikaa on kulunut jo yli kuusi vuotta , alkaa käyttäjäkunnalle selkeytyä tämän Alucar- pankkojen vertailutestin " LAILLISUUS , REHELLISYYS JA TARKOITUSPERÄ". 

Käsittelen tämän asian tässä oman totuuteni ja ymmärrykseni mukaan ja aluksi vain näin "Omilla pelloilla" - vasta myöhemmin korvauskäsittelynä aiheutuneista tappioista ja tarvittaessa  vaikkapa "Kellon alla". 
WP_20170414_12_03_20_Pro.jpg
Alucar pankkotesti ja Metsätrans uutusointi on aiheuttanut pankkoliiketoiminnoillemme alihankkijoista markkinointiin ja myyntiin järkyttävän suuret tappiot, mutta kertaluokkia suuremmat tappiot ovat syntyneet uutisoinnin johdosta sadoille uutisointiin sokeasti luottaneille rehellisille uutisoinnin vuoksi alumiinipankkoja edelleenkin käyttäville autoilijoille.
Tolpissa tukeva pulttikiinnitys ja pankkokiinnikkeeet mallia Exte M 60 runkovahvikkeella. 
Kuvasta linkki Alucar Eagle-sivuille /artikkeli

Uutisoinnilla Alucar (Exte) sai aikalisän, jonka aikana me olimme selviytymistaistelussa taloutemme ja viranomaisten kanssa , ja Exte etunenässä sekä Alucar jälkijunassa alkoivat kehitellä omia teräksisiä tilavampia pankkomallejaan. Jäljittelemään on lähtenyt Kuormaväline,Alucar,Pankkopörssi,  suoranaiseen laittomaan kopiointiin EHM - Virolaisella väärennöksellään.


Kuormakoon kasvattamisen tarve on nyt lopultakin nähty välttämättömäksi tuotannontekijäksi kaikissa puutavarayhdistelmien painoluokissa ja lähes kaikille autoille. Tämä tietoisuuden kasvu on pakottanut nyt jälkijunassa kehittelemään omia toinen toistaan tilavampia pankkomalleja ja pääosin Terminatorien ominaisuuksia jäljitellen.
  
Exte S mallisto on tilapankko , joka on kaikilta osin täysin omansa, eikä siinä ole missään Terminatorkopiointia - vain kuormatilaa on kasvatettu merkittävästi irtotolppaisiin alumiinipankkoihin verrattuna.S-malliston vajavainen pintakäsittely on aiheuttanut haittaa kaikkien teräksisten pankkomallien markkinoimmille.



"Alukarikka oli ensimmäinen ja SisuForest oli toinen sekä Terminator tilapankko on kolomas samanmoinen". - Nämä pankkomallit ovat olleet Euroopan eniten jäljitellyt pankkomallit koko pankkovalmistuksen historiassa. Terminatoreitten osalla olen jo nyt vakuuttunut, että sen ylivoimaisia puunajon ominaisuuksia tullaan jäljittelemään/hyödyntämään laajasti ympäri maapallon.
uutena

Kiitän kaikkia Alukarikkaa, SisuForestia ja Terminatormallistoa rinnallani rakentamassa ja kehittämässä olleita puutavara-autoilijoita, alan ammattikuntaa sekä alihankkijoita siitä voimasta, jota tämän nykytilanteenkin raiteilleensaattaminen vaatii. - Meillä on selkeä tavoite  ja tuotteemme on aina ollut , ja tulee olemaankin  parhaiten asiakaskunnan tarpeita ja liikenneturvallisuutta palvelevaa , ja tietenkin myöskin käyttäjäystävällisintä.

Matka jatkuu : 

Klikkaa kuvasta TerminatorFaceen.

- Parasta kopioidaan aina -

Heikki Jokela
Elämäntyönä pankko.

--------------------------------------------------------------------
Ps.Olemme käyneet näillä sivuillamme tarkasti läpi Metsätrans 5/2014 kuormatilavertailuartikkelin tarkoin ja ymmärrettävin  selvennyksin.XXhj

Metsätrans-Lehti Oy
Klikkaa kuvaa ... näin se menee!!!
----------------------------------------------------------------------

15.06.2024 7.00Nimitykset: Jouni Kummala palaa takaisin Vehoon - Suomen Hyötyajoneuvoliiketoiminnan johtoon
15.06.2024KATSO TÄSTÄ 14.6. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
14.06.2024KOME 40-VUOTTA VAUHDISSA MUKANA
04.06.2024VIELÄ EHTII !!!: -"Metsäalalla investoidaan - nyt kannattaa markkinoida"!
17.05.2024Koostesivu : "Terminator-tekniikkaa" 1-16.
18.06.2024 0.07VTT sparraa kotimaisia yrityksiä menestymään Naton DIANA-haastekilpailussa ja pääsemään puolustusmarkkinoille
17.06.2024 18.00Ennallistamistoimissa tärkeää yhdistää luonnon monimuotoisuuden edistäminen ja metsäteollisuuden puunhankinta
17.06.2024 17.00Odotettu uutuus Hitachilta
17.06.2024 15.00Jorpe - maansiirtolavoja yli 50 vuoden kokemuksella
17.06.2024 13.00Jussi Malmi, toimialajohtaja, Wihuri Tekninen Kauppa: "Tulevaisuutta rakennetaan perheyrityksen pitkällä tähtäimellä"

Siirry arkistoon »