Kuumasinkitys on pinnoitteista ehdottomasti kestävin.

17.02.2025 18.00



Aloitimme kuumasinkityksen testaukset ja kehitystyön jo 80- luvulla. 

Muovi on myrkkyä metsäteollisuudessa !!!

Kuumasinkityksen kehitimme kilpailukykyiseksi vaihtoehdoksi alumiinipinnoitteille. Vaatimukset pinnoitekehityksellemme tuli suoraan Metsäteollisuudesta. - Muovi on myrkkyä sellunkeitossa - ja maalit ovat muovia, ja siis myrkkyä.

Kuumasinkitys vaati koko pankkorakenteen muutoksen.



Totesimme ja alkuvaiheessa, että olemassa olleet pankkomallit eivät soveltuneet alkuunkaan kuumasinkitykseen. Niitten rakenne ja materiaalit eivät kestäneet kuumasinkitystä "räjähtämättä". - Lisäksi oli kehitettävä sinkityksen vaatimat valumareijitykset koko pankkorakenteelle.

Aloitimme irtotolppaisilla malleilla.


Kuumasinkityksen kehitystyömme aloitimme irtotolppaisilla malleilla ja apurunkovarusteitten osilla. ja lopuksi koko apurunkopaketeilla.- Kovatasoinen kehitystyö mahdollisti meillä myöskin  kiinteätolppaisten pankkojen kuumasinkityksen, ja vielä toistaiseksi ainoana pankkomallina koko maailmassa. XXhj.17.2.2025

14.06.2025KATSO TÄSTÄ 13.6. LÄHETYS! Mielenkiintoinen kattaus maarakennus, kuljetus ja metsäalan hyviä uutisia
15.05.2025LUE TÄSTÄ! Kevään suuri Metsäalan Ammattilehti on ilmestynyt
19.04.2025 20.00??UUTISET--UUTISET??
19.06.2025 0.07Metsäteollisuuden muovittomuusvaade yhdessä luontodirektiivien kanssa asettavat rajat lopulta nollaan nykymuotoisen muovin käytössä .
18.06.2025 18.00Onko auton pankkojen siirtely turhaa työtä, ja siis turhaa ajan hukkaa????
18.06.2025 17.00.TerminatorTekniikkaa: -"Paukku ja Pupu"-.
18.06.2025 16.002000-luvun metallien, ja niitten pinnoitteitten testit toivat vastauksen.
18.06.2025 15.00Junavaunupankoissa pankkojen siirtely todettiin hankalaksi, ja turhaksi.
18.06.2025 14.00Metalliset pinnoitteet opeteltiin TimberMaxx pankkomalleilla jo 2000.luvun alkuvuosina.
18.06.2025 13.00Miksi autoissa pankkoja siirrellään "alvariinsa", ja junavaunuissa ne ovat aina oikeilla paikoillaan???

Siirry arkistoon »