Nippusidontalaki kannattaa ottaa aivan tosissaan

29.04.2025 14.00

68 tonninen yhdistelmä.

Tämän päivän kalustosuunnittelussa on keskeisellä paikalla nippusidontalaki. Sen vaatimusten täyttäminen kaikissa ajo-olosuhteissa, ja kaikilla puutavaralajikkeilla tuo meille kalustosuunnittelijoille uusia ja koviakin haasteita.

Jarrutushidastuvuus 6.5m/s2. Nippusidonta piti. Vaade 9m/s2.

Nippusidonta ja nippujen paikallaanpysyminen on totutusti ollut ammattikuljettajan "hanskassa" riippumatta sidoksen pitävyydestä, keleistä , ja puutavaralajikkeista. Nyt uuden kaluston, ja uusien automaattisestikkin jarruttavien suurtehojarrujen aikakaudella nippusidontavaatimukset ovat aivan uuden totuuden edessä.XXhj.29.4.2025

===========================

Markku Hirvi ja alkupään aeropankko XXL 8.8 CE.

Pankkomyynti ja toimitukset 24/7:
    Heikki Jokela      050 4129 024
     Markku Hirvi      0400 148 584
     Esko Leppänen   040 515 3716
=============================

31.10.2025KATSO TÄSTÄ 31.10. LÄHETYS! Mielenkiintoinen kattaus kuljetus, maarakennus ja metsäalan asiaa
27.09.2025??UUTISET--UUTISET??
02.09.2025LUE TÄSTÄ! Kesän jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti on ilmestynyt - 148 sivua mielenkiintoista asiaa
07.11.2025 7.00Korvaavatko alumiinilokasuojat nyt vielä hyvinkin yleiset muovilokasuojat jo lähiaikoina???
07.11.2025 3.00Puutavarapankkojen pintakäsittelyissä on suuria eroja.
07.11.2025 0.07Terminator XXL pankkomallien kehityskaari alkoi keväällä 1976, 49 vuotta , ja 39 pankkomallia sitten.
06.11.2025 20.00Korkeatasoisin metallien tietotaito on vain "Ruutiukko porukalla" Suomessa - mutta onneksemme on !!!
06.11.2025 19.00Miksi teemme nyt myös tämän kolmen lujuusluokan irtotolppaisen " TimberMaxx Evo Zinc" irtotolppaisen pankkomalliston???
06.11.2025 18.00Kolme perusmetallia pinnoitteineen testattiin jo 2000-luvun alkuvuosina.
06.11.2025 17.00Materiaalivalinta - teräksissä ja teräksissä on suuria eroja.

Siirry arkistoon »