Nippusidontalaki kannattaa ottaa aivan tosissaan

20.01.2023 13:00

68 tonninen yhdistelmä.

Tämän päivän kalustosuunnittelussa on keskeisellä paikalla nippusidontalaki. Sen vaatimusten täyttäminen kaikissa ajo-olosuhteissa, ja kaikilla puutavaralajikkeilla tuo meille kalustosuunnittelijoille uusia ja koviakin haasteita.

Jarrutushidastuvuus 6.5m/s2. Nippusidonta piti. Vaade 9m/s2.

Nippusidonta ja nippujen paikallaanpysyminen on totutusti ollut ammattikuljettajan "hanskassa" riippumatta sidoksen pitävyydestä, keleistä , ja puutavaralajikkeista. Nyt uuden kaluston, ja uusien automaattisestikkin jarruttavien suurtehojarrujen aikakaudella nippusidontavaatimukset ovat aivan uuden totuuden edessä.XXhj.20.1.2023

06.02.2023 7:00Tiesitkö , että???: -Terminatorien ja TimberMaxxien pintakäsittelyssä on myös täysin ruostumaton ja myös muoviton kuumasinkitysvaihtoehto, - olisiko siinä mitään järkeä ???
06.02.2023 3:00Miksi alumiinipankoissa on erittäin pienet- , ja ilmavastusominaisuuksiltaan ja tuottavuudeltaan huonotasoiset kuormatilat
06.02.2023 0:07Paripyöräketjut puutavara-autoihin suoraan Metsätyön varastosta
05.02.2023 20:10Teollisuusliiton ilmoittamat lakot väistyvät - Teknologiateollisuuden työntekijöille syntyi uusi TES
05.02.2023 18:00Pankon joustavuus.
05.02.2023 17:00Puutavara-yhdistelmän pankkojen ilmanvastuksella on yllättävänkin suuri merkitys tuottavuuteen ja turvallisuuteen.
05.02.2023 15:00Terminator XXL puutavarapankot
05.02.2023 14:00TIESITKÖ , ETTÄ ........
05.02.2023 13:00Miksi alumiini on edelleen pankkojen raaka-aine???
05.02.2023 12:00Alumiini on materiaaliominaisuuksiltaan jämähtänyt 70-luvun tasolle, mutta sen pintakäsittely on valmiiksi 100:sesti muoviton , -kestävä, ja -halpa.

Siirry arkistoon »