Syöttöautomallit.

07.01.2024 7.00

Perinteinen ja lähes ainoa nykyajoissa käytössä oleva  syöttöautoyhdistelmä on 76 tonninen ja 4+5 akselinen. Erkikoisluvilla on ollut testikäytöissä 85 ja 84 - tonnisia syöttöautoyhdistelmiä , joitten akselivalikoimat ovat olleet 4+6 ja 5+5. Nämä 85/84 tonniset yhdistelmät vaativat täysin räätälöidyt olosuhteet tuottavan toiminnan takuuksi.

Raakapuuvaunut - Sp, Sps, Spa, Spar | ammattilehti.fi
Tämä Sp,Sps,Spa ja Spar vaunutyyppi toimii
yhteen optimaalisesti 
räätälöidyn 76 tonnisen
yhdistelmän kanssa.


Raakapuuvaunut - Snpss, Snps | ammattilehti.fi
Snpss ja Snps.vaunutyyppi toiminevat
mitotuksiltaan ja kantavuuksiltaan  yhteen vain
rajoitetusti 85/84 
tonnisten erikoisyhdistelmien
kanssa suoraan autosta 
vaunuun lastattaessa.

Tuo perinteinen 4+5 yhdistelmä kuormaimineen sopii oikein valittuna erinomaisesti sekä kuormapaimoiltaan, että tilavuuksiltaan  perinteisen Sp,Sps,Spa ja Spar tyyliin "paukku ja pupu". Samaten uudempien isojen Snpss ja Snpsvaunujen tilavuudet ja kantavuudret korreloivat melko hyvin 10-akselisten  kuormaajallisten yhdistelmätyyppien kanssa vasta 90 tonnisina , ja käyttö alkanee yleistyä 10 vuoden kuluessa,sekä laajemmalle koeasteelle ehkä jo lähivuosina.


Autosta suoraan junavaunuun lastaus tapahtuu
 pääosin Sp,Sps,Spa ja Spar 
vaunumalleihin.

Samaten 4+5 yhdistelmä sopii mitä parhaimmin 68 tonnisen siirtoauton työpariksi. Tämän paketin ehdottomia etuja on niitten mitoitus, joka sopii erinomaisesti metsäteillemme, sekä ilman erikoislupia kaikille yleisille tieosuuksille.- Tilannetta parantaa entisestään yhdistelmien alle 22m yhdistelmäpituus, ja sillä saavutettava 2.60m pankkoleveys.XXhj.7.1.2024

13.04.2024KATSO TÄSTÄ MANSEN MÖRINÄT LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
05.04.2024Nopeitten toimitusten varastopankot / huhtikuu 2024.
19.04.2024 13.00Kuumasinkitty pankko pysyy pitkään siistinä.
19.04.2024 12.00Wihuri Teknisen Kaupan jälkimarkkinoinnissa keskitetään palveluja
19.04.2024 11.00Pankkojen pinnoitekkin on osa tuottavuutta ja turvallisuutta: -Kuumasinkitys on ehdottomasti paras, kestävin, ja turvallisin teräksisten pankkojen pinnoitusmenetelmä.
19.04.2024 9.00Metsäalalla investoidaan - nyt kannattaa markkinoida!
19.04.2024 9.00Tamtron Group Oyj tuo markkinoille mullistavan AI-pohjaisen automaattisen materiaalien tunnistusjärjestelmän
19.04.2024 7.00Lujat, ja ultralujat teräkset kuumasinkittynä ovat ehdotomia perusmateriaaleja puutavara-autovarusteissa.
19.04.2024 3.00Finnveran Rahoitus ja kasvu -katsaus: Valtiontukikilpailu on Suomelle myrkkyä
19.04.2024 0.07"ONKkO LAIKKA MAHOLLIST" : - Ruukilta markkinoiden lujin säänkestävä rakenneteräs/ 2011

Siirry arkistoon »