Pankkojen pinnoitekkin on osa tuottavuutta ja turvallisuutta: -Kuumasinkitys on ehdottomasti paras, kestävin, ja turvallisin teräksisten pankkojen pinnoitusmenetelmä.
24.05.2023 17:00
Kuumasinkitys on kaikkien metallien pinnoitusmenetelmistä lujin ja pitkässäkin juoksussa ehdottomasti myös kestävin. Kuumasinkitys kestää parhaiten lastauksen ja purun sekä puitten kuljetuksen asettamat kaikki kovat vaatimukset. Kuumasinkitys paikkaa itse "haavansa". Haavoja tulee kaikkiin pankkoihin, ja kaikkiin pinnoituksiin, mutta kuumasinkitys osaa paikata itse haavansa. Kuumasinkitys on pinnoitemenetelmä, joka kasvaa kolhujen päälle, ei kolhujen kautta pinnoitteen alle.
 
Erinomaisen korroosiosuojan lisäksi kuumasinkki paikkaa asennuksen yhteydessä tai käytössä syntyneet vauriot. Tästäkin syystä se on suosittu pintakäsittelymenetelmä rakennusteollisuudessa, rautatie-, maantie- ja voimalinjarakentamisessa, sekä kulkuneuvo- ja konepajarakenteissa ja esimerkiksi pihakalusteissa.- Kuumasinkki antaa erittäin hyvän ja huoltovapaan korroosiosuojan teräksille jopa vuosikymmeniksi eteenpäin .XXhj.24.5.2023

PS. Kuumasinkityskin on osaltaan tuottavuutta, ja turvallisuutta. Tuottavuutta saamme pitkästä käyttöiästä, ja turvallisuutta pankon lujuuden säilymisenä koko käyttöikänsä ajan. - Yksi merkittävin kuumasinkityksen tuoma ominaisuus on 100%:nen muovittomuus, mikä lämmittää ja helporraa osaltaan myös isännän (=metsäteollisuuden) taskuja.
Seuraavaksi:

Silloin kun lupakäytäntö löysää, tässä on kantavuuksiltaan, ja toiminnoiltaan monitoimiautojen ykkösluokkaa välillä 60 tonnia - 100 tonnia.
- Vai mitä mieltä ollaan ????
Elikkä: -36+42+24=100tn
- 36+40 = 76tn
- 36 + 24 = 60tn
|