Miksi mikään muu pankkovalmistaja ei käytä kuumasinkitystä pankoissaan, mutta pankkokiinnikkeissä ja pikkuosissa sitä löytyy poikkeuksetta - perävaunuteollisuuden sinkkaukset ovat sensijaan lähteneet kiitettävästi kasvuun.

13.04.2024 18.00

1283110059445_10_large

Kuumasinkittävä rakenne on suunniteltava sellaiseksi, että sen rakenteisiin ei jää ilmataskuja, ja sinkki pääsee vaivatta kappaleen sisään ja ulos kaston aikana. Lisäksi sinkittävä kappale on oltava rakenteiltaan sellainen, että siinä ei ole päällekkäisiä rakenteita ja itse materiaali on sinkityskelpoinen.

Lämmön hallinta on sekin korkeatasoista osaamista.

Kaikki suomalaiset pankko, perävaunu-, nosturi, ja päällirakentajat ovat kuumasinkinneet tuotteitaan. Kuumasinkitys on yleisesti kuitenkin rajoittunut pikkuosiin, ja itse päätuotetta ei ole Terminatoreitten tapaan sinkitty, koska niitä  ei ole suunniteltu kuumasinkityksen tiukkojen vaatimusten mukaisesti.

images_33

Viimeaikoina kuumasinkittyjen dollien osuus on ollut Suomessakin kasvussa, ja kuumasinkityksen osaaminen ja osuus kasvaa nyt nopeasti.XXhj.13.4.2024

29.04.2024Koostesivu : "Terminator-tekniikkaa" 1-16.
28.04.2024Kuumasinkittyjen pankkojen toimitusajat nopeutuvat kesäkausina.
28.04.2024KATSO TÄSTÄ 26.4. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
19.04.2024 9.00Metsäalalla investoidaan - nyt kannattaa markkinoida!
29.04.2024 18.00TimberRoad perävaunu.
29.04.2024 17.00TimberRoad yhdistelmäparin kuormatilavalinta.
29.04.2024 15.00TimberRoad yhdistelmien polttoainesäästöt.
29.04.2024 14.00Tuliko tästä poishylkäytynyt visio, vai onko se kuitenkin lopulta tehokas "junantappaja"???
29.04.2024 13.00Tiesitkö,että : - Aerodynamiikka ominaisuuksien parantaminen on myös liikenneturvallisuutta.
29.04.2024 12.00Hakatun puun kokonaismäärä pieneni vuonna 2023 - energiapuuta korjattiin ennätyksellisen paljon

Siirry arkistoon »