"Paluu tulevaisuuteen.21": -TimberRoad kehitystyö aloitetaan perävaunumallistosta.

02.08.2022 0:07

Keveys kaipaa tilavuutta - tilavuus kaipaa keveyttä.

TimberRoad yhdistelmäpareilla on perävaunu yhteinen tekijä, ja sen ominaisuuksien sisäänajo on ratkaisevan tärkeä koko jarjestelmän sisäänajossa. 

TimberRoad perävaunut siirtyvät tuotantovaiheeseen 1+6 kpl:n valmistuserällä.

TimberRoad  perävaunujen ensimmäinen alustava "mallivaunu" pyritään saamaan tuotantoon jo lähiaikoina, ja sen tekniikan ensiesittely olisi  2022/2023 aikana. Lisäksi vuoden 2023  ensierät pyritään saamaan toimituksiin jo loppuvuoteen  2023 mennessä.

Scania puutavarayhdistelmä 127.5 m3 kuormatilalla.

TimberRoad  perävaunut ovat pituudeltaan kuusipankkoisina 9.75 metrisiä ja nelipankkoisina 9.50m . Ne "pankotetaan" asiakkaan tarpeitten mukaissesti, joko kuusipankkoisiksi, tai neljän pankon tukkitälliin. Vaunujen omapainot ovat vastaavasti 6.750 kg kuusipankkoisina ja 6.500 kg nelipankkoisina.

Lisätietoja vaunuista ja toimituksista 
sekä niitten varauksista:
Heikki Jokela 050 4129 024
Asiantuntija / TimberRoad-projekti

------------------------------------------------------

Seuraavaksi klo 03:00:

"Paluu tulevaisuuteen.21." :

- TimberRoad siirtoauton apurunkopaketti
    etenemässä tuotantovaiheeseen.

19.08.2022 20:00Muoviteippien poisto pankkotuotannosta on äärihelppoa.
19.08.2022 17:00Teipit alumiinipinnalla pysyvät maalipintaa paremmin.
19.08.2022 13:00Muovin poisto teräspankoista tuo mukanaan suuria haasteita.
19.08.2022 11:00Muovin poisto alumiinipankoista on helppoa.
19.08.2022 9:00Miksi alumiini on edelleen pankkojen raaka-aine???
19.08.2022 7:00Kolme kovaa, ja minä.
19.08.2022 3:00Tukkipankkojen käyttö Suomessa vielä vähäistä - Ruotsissa yleisin.
19.08.2022 0:07Pankkokiinnikkeitten malleja kolme - purkukoneet ja katkontapituus määrittelevät pankkojen paikan ajoneuvon rungolla.
18.08.2022 17:00"Tukkipankkotällit" tulossa, mutta miksi ?
18.08.2022 15:00"Tukkipankkotällit" yleistyvät nopeasti myös Suomessa.

Siirry arkistoon »