Raakapuun kuljetukset muuttuvat muovittomiksi.

09.06.2024 13.00

lataus_2 Testiautoja 2000-luvun alkuvuosilta.  Rosteria,alumiinia, ja ultralujaa sinkittyä terästä - sulassa sovussa. Kuumasinkityt osat ovat puikkateissa ja kiinnikkeissä - ja kaikilla pankkovalmistajille Suomessa, - ei Ruotsissa. Mutta miksi???

Kuumasinkki on 100% muoviton pinnoiteEi muovia, eikä muoviteippejä.Kuumasinkki on 100% muoviton pinnoiteMetallinen sinkkipinnote.

Raakapuun kuljetukset muuttuvat muovittomiksi , ja siihen on nyt käytännön ratkaisut, jotka on mahdollista toteuttaa ilman merkittäviä lisäkustannuksia, ja jopa päinvastoin, kun siinä säästetään euroja jo varusteitten tuotantovaiheessa. - Puutavarapankkojen muovittomuus saavutetaan, sekä alumiini, että teräspankkomalleilla:

1. Alumiinipankot.
    Irtotolppaisilla alumiinipankoilla 100%:n
    muovittomuuden tuotanto on helppoa ,ja jopa
    200€/pankko  valmistuskustannuksia säästäviä.
    Kiinteätolppaisilla , jotka on maalattuja, on muutos-
    prosessi jo haasteellisempaa. 

2. Teräspankot.
    Teräspankkojen 100%:n muovittomuus on myös 
    saavutettavissa teippauksien poistolla, ja siirtymällä
    pinnoitteissa muovimaaleista kuumasinkitykseen.

-Teippien poisto puutavaran käsittelylaitteista on helppo, ja nopea tapa pientää  muoviriskejä. Tuotannossa se korjaantuu ykdinkertaisesti vain jättämällä teipit asentamatta ja jo käytössä olevista teipit lähtee edullisesti, ja nopeasti painepesurilla , tai kosanilla.

-Etuseinien ja apurunkojen osalla on alumiinivarusteet suoraan valmiita muovittomuusvaateille, ja oikein valituissa sekä muotoilluissa terästuotteissa on myöskin helppoa ja turvallista siirtyä 100%:sesti muovittomaan kuumasinkitykseen kaikkien osienkin osalla. XXhj.9.6.2024

14.06.2024KOME 40-VUOTTA VAUHDISSA MUKANA
08.06.2024KATSO TÄSTÄ 7.6. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
04.06.2024VIELÄ EHTII !!!: -"Metsäalalla investoidaan - nyt kannattaa markkinoida"!
17.05.2024Koostesivu : "Terminator-tekniikkaa" 1-16.
15.06.2024 13.00Mutta mistä koostuvatkaan ilmaavastuksen aiheuttamat hurjat kulut???
15.06.2024 11.00Ponsselta uusia ratkaisuja tuottavuuden ja kannattavuuden parantamiseksi
15.06.2024 9.10KATSO TÄSTÄ 14.6. LÄHETYS!
15.06.2024 9.00Maksimaalinen kuormatilakoko : - Tuottavin tavoiteltava kuormatilakoko 120-130 m3!!!
15.06.2024 7.00Nimitykset: Kummala palaa takaisin Vehoon - Suomen Hyötyajoneuvoliiketoiminnan johtoon
15.06.2024 3.00USB-C-latausliitin pakolliseksi uusiin laitteisiin koko EU:ssa

Siirry arkistoon »