Vaikuttaako pankkorakenne kuormansidontaan ???

26.04.2024 11.00

Pankkojen rakenteeseen on lakien kautta vaadittu 10 mm terävä liukueste pankkorungolle. - Muuta pankon kuormansidontaa ja sen pitovoimia  tehostavaa tekniikkaa ei sitten lakimäätäisesti ole riittävän yksityiskohtaisesti määrättykään. 

100%:set liukuestepinnat ovat liikenneturvallisuutta.

Me Terminatormiehet olemme tehneet pankkomallimme sen mukaisesti, että sen kaikki rakenteet kestävät Eu- asetusten määräämät hidastuvuudet, ja kuormansidonta on mahdolista tehdä oikein kuormattuna , ja sidottuna pitävästi, ja liikenneturallisesti.

Rautahammastus pankkorungolla on sidonnan turvallisuuslisä.

Omavaltaista Terminator-tekniikkaa on 100%:set liukuestepinnat, pankkorunkojen rautahammastus, ja levitetyt kiinnikkeitten pulttijaot pv.etupankon tuplapultteineen. Kaiken takaamiseksi teimme "triplavaimentimen" pankkokiinnikkeisiimme, ja lisäksi kiinteät rungoille stopparit pankkoliikkeen estämiseksi törmäystilanteissa.

100%:set liukuestepinnat ovat liikenneturvallisuutta.

Vastineena on alumiinipankkojen materiaalin pehmeydestä johtuvat leveät, jopa pyöreät pankkorunkojen liukuesteet, joita ei pitäviksi saa parhaalla mielikuvituksellakaan. Paras alumiinipankkojen on vanhan tekniikan Alukarikkamalli, jossa liukueste oli päältä terävä ja se oli kulumisen estämiseksi rungolla kolmena kappaleena. - Tolppien liukuesteet on totaalisesti unohdettu, koska niitä ei ole määrätty lailla pakollisiksi.

Paino 166+kiinnikkeet = 185 kg.!!!1______________41917989_1_largeHitsikeskittymät syövät käyttöikää.

Jäljitelmäpankoissa on  Teminator- tekniikkaa on kopioitu pankkorunkoihin nippujen purevuutta tehostamaan rautahammastuksen muodossa. Tolpissakin kopiointia on   neljässä  Suomen ja yhdessä Ruotsin kopiopankkomallissa laittomasti mukana , mutta kyseisten  pankkojen  tolppien liukuestevoimat ovat "sammutetut" suurilta osin tolppia tukevilla, ja niitten toimivuutta , sekä käyttöikää rajoittavilla, ja painoa lisäävillä pitkillä lattavahvikkeilla.


100%:set liukuestepinnat ovat liikenneturvallisuutta.

Kuormansidontalaki on sinänsä selkeä. Se määrittelee kuorman paikllaanpysymisen vaatimukset jarrutuksissa ja törmäyksissä. Sitä, millä se saavutetaan ei ole eritelty, eikä määritelty.  Vaikeusastetta tuo käytännön kuormatilarakentaminen, ja sidontavoimien yhdistäminen lainmukaiseksi toimivaksi kokonaispaketiksi. 



Lisähaastetta nippusidonnalle  tuleekin itse kuljetettavasta puusta , -sen liukkaudesta , - ja puitten oikeasta ladonnasta,- sekä myös pankkokiinnikkeistä, tämä siis jo  ennen vaatimusten mukaista  kuorman paikallaanpysyvyyttä tukevaa nippusidontaa. XXhj.26.4.2024 


26.07.2024KATSO TÄSTÄ 26.7. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
22.07.2024 17.30Metsäalalla investoidaan - lähde mukaan mainoksella syksyn Metsäalan Ammattilehteen
28.06.2024 13.00LUE TÄSTÄ! Kesän jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti on ilmestynyt
27.07.2024 3.00"Triplavaimennin" on yksi parhaista Terminator keksinnöistä.
27.07.2024 0.07"Triplavaimennin" kolmella kitkasäätöportaalla on esimerkki XXL-miesten pankkokehityksestämme mutta onnistummeko tekemään triplan kumisena = 100%.sesti muovittomana..
26.07.2024 17.00Metsänlannoitukselle laadittiin kriteerit kestävään kohdevalintaan
26.07.2024 16.00Puutavara-auton varustepaketit - alumiini / teräs ???
26.07.2024 15.00Kemira laajentaa natriumkloraatin tuotantokapasiteettia Etelä-Amerikassa vastatakseen kasvaviin mahdollisuuksiin sellu- ja paperimarkkinoilla
26.07.2024 13.00"Tiesitkö,että" : - Muovi on MYRKKYÄ sellunkeitossa. ja muovi aiheuttaa miljoonavahinkoja Metsäteollisuudelle !!!
26.07.2024 11.00Pankon purkuoninaisuudet - artikkelimme vuodelta 2012 ???

Siirry arkistoon »