Kuumasinkitys on pienperävaunuissa kaikissa Euroopan maissa ykköspinnoite.

11.02.2024 15.00

images_36
sooligeeli
Kuumasinkitys on pienperävaunuissa ehdoton ykköspinnoite.  Maalattu perävaunu on jo harvinaisuus . Kuumasinkitys pienperävaunuissa onnistuu pikkualtaissa ja lisäksi teräslaadut ovat edullisella nollapiialueella. 

images_33

1_1

Suomessa Dollyjen sinkitys on yleistynyt nopeasti. Saksassa sinkitään kas jo puoliperävaunumallit 20-vuoden pinnoitetakuulla.

xxboxx_pv_etu_lastissa

Pankkojen metallinen pinnoitus Ylistaron sinkkaamossa.

Suomessa on käytössä Suomessa kehitetty "ultralujien" särmättävien erikoisterästen sinkkausmenetelmät ja kuumasinkitykseen kehitettyjä erikoisteräksisiä tuotteita toistaiseksi ainoana maana maailmassa. Tuotteet on tarkoin testattuja ja tuotanto on aloitettu vuonna 2022 kohti  raakapuun kuljetuksen 100%:sesti muovittomia kuljetusjärjestelmiä. XXhj.11.2.2024

07.09.2024KATSO TÄSTÄ 6.9. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
04.09.2024HUOMIO! Nyt kannattaa markkinoida - lähde mukaan ilmoituksella syksyn Metsäalan Ammattilehteen
13.09.2024 15.00d. - Raakapuuvaunujen 100%:set liukuestepinnat olivat nippusidonnan perusta.
13.09.2024 13.00b. - Puutavaranipun sidonta koostuu kitkapinnoista ja sidontavoimista sekä nipun ladonnasta.
13.09.2024 11.00a. - Vastuullinen raakapuu yhdistelmien nippusidonta on korkeatasoista osaamista.
13.09.2024 9.00Nippuväleistä löytyy rahaa !!!
13.09.2024 7.00Polttoainesäästöjä siis on mahdollista siepata, jopa ilman euronkaan investointia.
13.09.2024 3.00Kyllä "Exteilläkin" voi säästää polttoainetta.
13.09.2024 0.07Löytyykö nippuvälien minimoinnista lisäeuroja???
12.09.2024 18.00Oikea kuormamuoto on polttoaineen säästöä, jopa 5l/100 kuormattuna-ajossa-

Siirry arkistoon »