Mikä on raakapuun rautatiekuljetusten rehellinen kuljetustaksa kannolta tehtaalle???
10.12.2023 11.00
![images_17](https://asiakas.kotisivukone.com/files/terminator-xxl.kotisivukone.com/.album/1686374709189_13_orig.jfif)
Junavaunupankot ovat aina paikoillaan, ja ne laitettiin miille sijoilleen jo 80-luvun alkuvuosina.- Siirtely on turhaa, ja sitä ei saa missään tapauksessa tehdä.
![images_16](https://asiakas.kotisivukone.com/files/terminator-xxl.kotisivukone.com/.album/1686374709189_12_orig.jfif)
Junavaunuilla ajot tapahtuvat täysin samoilla materiaaleilla, täysin samoille tehtaille, ja ne lastataan , sekä puretaan täysin samoilla kourilla kuin autokuormatkin, mutta autojen pankkosiirtely nähdään tarpeelliseksi, ja kalliit ja huoltoa vaativat siirtolaitteet nähdään pakollisiksi - mutta voivatko ne olla tarpeellisia, kun junakuljetuksissa ne eivät ole sitä???
![juna/auto ja pankkojen siirtelyt ja muut turhat , hankalat ja kalliit toiminnot](https://asiakas.kotisivukone.com/files/terminator-xxl.kotisivukone.com/.album/1686374709189_16_orig.jfif)
Junavaunupankkojen siitelyn tarpeettomuus johtuu siitä, että ne ovat lähtökohtaisesti aina täysin oikeilla paikoillaan , ja kun puolestaan autoyhdistelmien pankkojen paikat ovat jo lähtökohtaisesti uusasennuksestakin lähtien väärillä paikoilla.- Mytta mistähän tämä mahtaakaan johtua, ja onko asian korjaus junapankkotasolle täysin mahdotonta???XXhj.
|