Vaikuttaako yhdistelmän kuormatilakoko ja omapaino sen jälleenmyyntihintaan???

21.04.2024 9.00

i

Mitenkä paljon, ja missä tapauksessa auton-, ja perävaunun kuormatilakoko ja sen omapaino vaikuttavat sen jälleenmyynnin hintaan - käyttöarvoon se taatusti vaikuttaa koko yhdistelmän käytön ajan !!!XXhj.21.4.2024

Runkokorkeuseroa 74mm!!! + Kiinnike-ero 21mm = 95mm!!!!!!

Ps. Autojen ja perävaunujen runkokorkeuksissa-,  sekä sen myötä myös niitten luormatilojen kokoluokissa ja omapainoissa on järkyttiviäkin tuottavuuteen vaikuttavia eroavaisuuksia. - Onko sillä mitäänkään  merkitystä , - sitä kannattaa aivan varmasti , ja tosi tarkastikkin hankinnan yhteydessä aina miettiä.

07.09.2024KATSO TÄSTÄ 6.9. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
04.09.2024HUOMIO! Nyt kannattaa markkinoida - lähde mukaan ilmoituksella syksyn Metsäalan Ammattilehteen
01.09.2024 15.00KATSO TÄSTÄ - Hyviä uutisia! erikoislähetys FinnMetkosta - osa 3/3 lauantai
01.09.2024 10.00KATSO TÄSTÄ - Hyviä uutisia! erikoislähetys FinnMetkosta - osa 2/3 perjantai
29.08.2024KATSO TÄSTÄ - Hyviä uutisia! erikoislähetys FinnMetkosta - osa 1/3 torstai
08.09.2024 18.00Neliakselisen puutavara-auton omapaino ja kuormatilan koko ovat ratkaisevassa asemassa.
08.09.2024 17.00Mutta mistä mahtaakaan johtua tolppaporkeuksien hurjat erot ???
08.09.2024 15.00Puutavarapankkojen tolppapituudet kasvaneet merkittävästi
08.09.2024 13.00Metsäteollisuuden vaatima pankkojen minimi runkokorkeus on 12.0cm.
08.09.2024 12.00Sinkkipankkomallistomme kehittyy maailman kattavimmaksi pankkomalliksi.

Siirry arkistoon »