Suomalaiset puutavara-autoilijat ovat "siirtyleitten" mestareita !!!

10.06.2023 11.00

Mersu on innokkaasti ja järkevästi tarjonnut nelikoksi 2+2 malliaan.

Suomen raakapuukuskit ovat maailman kovimpia siirtelijöitä. Tämä yksilökohtainen siirtely johtuu täysin sekavasta puutavarayhdistelmän rakenteista ja pankkojen ja nippujen siirtelyn näennäisvaatimuksista - täysin turhista siirtelyistä, joita junissa ei enää ole laisinkaan.

juna/auto ja pankkojen siirtelyt ja muut turhat , hankalat ja kalliit toiminnot

Nennäisvaatimusten turhuudesta ja kalleudesta, sekä hankaluudesta on yksi selkeä esimerkki, ja se on raakapuun kuljetuksia enenevästi hoitava raakapuujuna.Junavaunujen kuormatilat ovat rauhallisesti paikoillaan, ja lastaukset, ajot, sekä purutkin onnistuu, vaikka puut ja purkukoneet ovat koko Suomen alueen savotoissa täysin samoja.XXhj.10.6.2023

juna/auto ja pankkojen siirtelyt ja muut turhat , hankalat ja kalliit toiminnot

==========================
Seuraavaksi klo 13.00 :
- Mitä siirrellään.????
 ja klo 15:00 Hyviä Uutisia
Klo 17.00 Miksi siirrellään??!!??

15.06.2024 7.00Nimitykset: Jouni Kummala palaa takaisin Vehoon - Suomen Hyötyajoneuvoliiketoiminnan johtoon
15.06.2024KATSO TÄSTÄ 14.6. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
14.06.2024KOME 40-VUOTTA VAUHDISSA MUKANA
04.06.2024VIELÄ EHTII !!!: -"Metsäalalla investoidaan - nyt kannattaa markkinoida"!
17.05.2024Koostesivu : "Terminator-tekniikkaa" 1-16.
20.06.2024 9.00Puutavarayhdistelmien kuormatilavertailu.
20.06.2024 7.00Puutavarapankkojen kuormatilavertailu vuodelta 2014.
20.06.2024 3.00- 2017 kannanottoni Alucarin ja Metsätranssin uutisointiin: " Terminatorit laittomia - alumiinipankkoihin yhtä paljon puita laillisesti" .
20.06.2024 0.07Missä menee ero huijauksen ja törkeän petoksen välillä ???
19.06.2024 18.00Kuormatilavertailut Maxmossa, ja kilpailevilla teräspankkovalmistajilla oli kovan tason huiputus pakottavassa markkinatilanteen nopeassa muutoksessa.

Siirry arkistoon »