2000-luvun kuormatilatesteissä selvisi selväksi ykköseksi ultraluja erikoisteräs kuumasinkittynä.

10.09.2023 9:00

aaaaaaaaaaaaaa1569751507640_4_large

Testasimme 2000-luvun alussa kaikki puutavara-auton kuormatiloiksi soveltuvat metallit, ja niitten pinnoitteet: alumiinin eloksoituna, ruostumattonat teräkset elektronisesti kiillotettuina, sekä "mustat" teräkset sekä sähkö-, että kuumasinkittyinä. - Nämä kaikki metallit toimiva puutavara-auton etuseininä, ja apurunkovarusteina kaikki hyvin, mutta pankkomateriaalina selväksi voittajaksi osoittautui ultraluja teräs kuumasinkittynä. XXhj.10.9.2023

----------------------------------------------------

Seuraavaks klo 11:00: - Miksi  testeissä päädyttiin ultralujaan kuumasinkittyyn???

23.09.2023KATSO TÄSTÄ 22.9. LÄHETYS - Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
18.09.2023KATSO TÄSTÄ 15.9. LÄHETYS - Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
18.09.2023Lisätietoja "muovinpoiston erityisoperaatiosta" hintaluokkineen ja aikatauluineen.
24.09.2023 0:07Hakkuukone mittaustilasto vuodelle 2022 julkaistu
23.09.2023 19:00Miksi "tuuninkimiehet" eivät keiku tuottavuustilastojen kärkisijoilla.
23.09.2023 15:00Miksi metsäkoneita ei tuunata.
23.09.2023 13:00Mitä eroa on "tuuningilla", tuottavuudella, , ja turvallisuudella ???
23.09.2023 11:00Tekninen kouluttaja Rami Vähävirta on nähnyt autoilun sähköistymisen
23.09.2023 9:00Raakapuun käsittelyn 100%:nen nuovittomuusvaade päättyy tehdaspurussa.
23.09.2023 7:00Firestonen uusi kuorma-autojen rengasvalikoima tarjoaa paremman kilometrituloksen ja polttoainetehokkuuden

Siirry arkistoon »