2000-luvun kuormatilatesteissä selvisi selväksi ykköseksi ultraluja erikoisteräs kuumasinkittynä.

10.09.2023 9.00

aaaaaaaaaaaaaa1569751507640_4_large

Testasimme 2000-luvun alussa kaikki puutavara-auton kuormatiloiksi soveltuvat metallit, ja niitten pinnoitteet: alumiinin eloksoituna, ruostumattonat teräkset elektronisesti kiillotettuina, sekä "mustat" teräkset sekä sähkö-, että kuumasinkittyinä. - Nämä kaikki metallit toimiva puutavara-auton etuseininä, ja apurunkovarusteina kaikki hyvin, mutta pankkomateriaalina selväksi voittajaksi osoittautui ultraluja teräs kuumasinkittynä. XXhj.10.9.2023

----------------------------------------------------

Seuraavaks klo 11:00: - Miksi  testeissä päädyttiin ultralujaan kuumasinkittyyn???

26.07.2024KATSO TÄSTÄ 26.7. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
22.07.2024 17.30Metsäalalla investoidaan - lähde mukaan mainoksella syksyn Metsäalan Ammattilehteen
28.06.2024 13.00LUE TÄSTÄ! Kesän jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti on ilmestynyt
27.07.2024 8.00Patentoitu triplakiinnikkemme poistaa pankkomelun kokonaan.
27.07.2024 7.00Valmet Automotive laajentaa akkujen testauspalveluja
27.07.2024 3.00"Triplavaimennin" on yksi parhaista Terminator keksinnöistä.
27.07.2024 0.07"Triplavaimennin" kolmella kitkasäätö portaalla on esimerkki XXL-miesten pankkojemme kehitystyöstä, - mutta onnistummeko tekemään triplamme nyt = 100%.sesti muovittomana..
26.07.2024 17.00Metsänlannoitukselle laadittiin kriteerit kestävään kohdevalintaan
26.07.2024 16.00Puutavara-auton varustepaketit - alumiini / teräs ???
26.07.2024 15.00Kemira laajentaa natriumkloraatin tuotantokapasiteettia Etelä-Amerikassa vastatakseen kasvaviin mahdollisuuksiin sellu- ja paperimarkkinoilla

Siirry arkistoon »