2000-luvun kuormatilatesteissä selvisi selväksi ykköseksi ultraluja erikoisteräs kuumasinkittynä.

10.09.2023 9.00

aaaaaaaaaaaaaa1569751507640_4_large

Testasimme 2000-luvun alussa kaikki puutavara-auton kuormatiloiksi soveltuvat metallit, ja niitten pinnoitteet: alumiinin eloksoituna, ruostumattonat teräkset elektronisesti kiillotettuina, sekä "mustat" teräkset sekä sähkö-, että kuumasinkittyinä. - Nämä kaikki metallit toimiva puutavara-auton etuseininä, ja apurunkovarusteina kaikki hyvin, mutta pankkomateriaalina selväksi voittajaksi osoittautui ultraluja teräs kuumasinkittynä. XXhj.10.9.2023

----------------------------------------------------

Seuraavaks klo 11:00: - Miksi  testeissä päädyttiin ultralujaan kuumasinkittyyn???

21.04.2024KATSO TÄSTÄ MAAMESS 2024 -LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
19.04.2024 9.00Metsäalalla investoidaan - nyt kannattaa markkinoida!
05.04.2024Nopeitten toimitusten varastopankot / huhtikuu 2024.
22.04.2024 11.00VTT:n vuosi 2023: Liikevaihto vahvistui ja asiakastyytyväisyys koheni
22.04.2024 9.00Pankkojen sisäleveyksiä on mittailtu, mutta runkokorkeudet tupataan peittelemään.
22.04.2024 7.00Maksimaalinen kuormarilakoko ja keveys entistäkin tärkeämpiä myöskin energiapuunkuljetuksissa.
22.04.2024 3.00Merkittävä virstanpylväs automaatioliiketoiminnassa: Valmet lanseeraa uuden sukupolven hajautetun Valmet DNAe -ohjausjärjestelmän
22.04.2024 0.07Sami Jerkku Marine Diesel Finland Oy:n toimitusjohtajaksi
21.04.2024 18.00JENZ - synonyymi hakkurille on myös murskain
21.04.2024 17.00Alumiinipankkojen kokoero selkiytymässä,. - MYÖS teräspankoissa selviä kokoeroja verrattuna Terminatormallistoon.

Siirry arkistoon »