Alumiinipankko syö euroja kuormasta kahta kautta.

10.09.2023 18.00




Alumiinipankko syö todellakin euroja kahta kautta = ahtaan kuormatilansa, ja suuren ilmavastuksensa kautta. - Jos taas kuormarilakokoa kasvatetaan nousee alumiinipankkojen omapaino selkeästi teräspankkoja painavammaksi, ja yhdistelmän kantavuus kärsii liiaksi.



Pieni kuormakoko kostautuu mittakopilla pienempinä laskutuskuormina ja alumiinipankkojen terspankkoja selvästi suuremmat otsapinnat kasvattavat polttoainekuluja, pienentävät vapaita käyttötehoja, sekä "svungimatkaa", ja  kasvattavat tehokkaasti loiskuorman kokoa, mikä syö sekin tietysti niitä kullanarvoisia euroja kuormista. XXhj.10.8.2023

----------------------------------------------------



   Seuraavaksi 11.9.2023 klo 00:07:
-- Pankko on erittäinkin tärkeä osa nippusidintaa.
26.07.2024KATSO TÄSTÄ 26.7. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
22.07.2024 17.30Metsäalalla investoidaan - lähde mukaan mainoksella syksyn Metsäalan Ammattilehteen
28.06.2024 13.00LUE TÄSTÄ! Kesän jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti on ilmestynyt
27.07.2024 8.00Patentoitu triplakiinnikkemme poistaa pankkomelun kokonaan.
27.07.2024 7.00Valmet Automotive laajentaa akkujen testauspalveluja
27.07.2024 3.00"Triplavaimennin" on yksi parhaista Terminator keksinnöistä.
27.07.2024 0.07"Triplavaimennin" kolmella kitkasäätö portaalla on esimerkki XXL-miesten pankkojemme kehitystyöstä, - mutta onnistummeko tekemään triplamme nyt = 100%.sesti muovittomana..
26.07.2024 17.00Metsänlannoitukselle laadittiin kriteerit kestävään kohdevalintaan
26.07.2024 16.00Puutavara-auton varustepaketit - alumiini / teräs ???
26.07.2024 15.00Kemira laajentaa natriumkloraatin tuotantokapasiteettia Etelä-Amerikassa vastatakseen kasvaviin mahdollisuuksiin sellu- ja paperimarkkinoilla

Siirry arkistoon »