Alumiinipankko syö euroja kuormasta kahta kautta.

10.09.2023 18:00




Alumiinipankko syö todellakin euroja kahta kautta = ahtaan kuormatilansa, ja suuren ilmavastuksensa kautta. - Jos taas kuormarilakokoa kasvatetaan nousee alumiinipankkojen omapaino selkeästi teräspankkoja painavammaksi, ja yhdistelmän kantavuus kärsii liiaksi.



Pieni kuormakoko kostautuu mittakopilla pienempinä laskutuskuormina ja alumiinipankkojen terspankkoja selvästi suuremmat otsapinnat kasvattavat polttoainekuluja, pienentävät vapaita käyttötehoja, sekä "svungimatkaa", ja  kasvattavat tehokkaasti loiskuorman kokoa, mikä syö sekin tietysti niitä kullanarvoisia euroja kuormista. XXhj.10.8.2023

----------------------------------------------------



   Seuraavaksi 11.9.2023 klo 00:07:
-- Pankko on erittäinkin tärkeä osa nippusidintaa.
23.09.2023KATSO TÄSTÄ 22.9. LÄHETYS - Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
18.09.2023KATSO TÄSTÄ 15.9. LÄHETYS - Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
18.09.2023Lisätietoja "muovinpoiston erityisoperaatiosta" hintaluokkineen ja aikatauluineen.
24.09.2023 3:00Ympäristötuilla tuettiin eniten energiatuotantoa vuonna 2021
24.09.2023 0:07Hakkuukone mittaustilasto vuodelle 2022 julkaistu
23.09.2023 19:00Miksi "tuuninkimiehet" eivät keiku tuottavuustilastojen kärkisijoilla.
23.09.2023 15:00Miksi metsäkoneita ei tuunata.
23.09.2023 13:00Mitä eroa on "tuuningilla", tuottavuudella, , ja turvallisuudella ???
23.09.2023 11:00Tekninen kouluttaja Rami Vähävirta on nähnyt autoilun sähköistymisen
23.09.2023 9:00Raakapuun käsittelyn 100%:nen nuovittomuusvaade päättyy tehdaspurussa.

Siirry arkistoon »