Alumiinipankko syö euroja kuormasta kahta kautta.

10.09.2023 18.00




Alumiinipankko syö todellakin euroja kahta kautta = ahtaan kuormatilansa, ja suuren ilmavastuksensa kautta. - Jos taas kuormarilakokoa kasvatetaan nousee alumiinipankkojen omapaino selkeästi teräspankkoja painavammaksi, ja yhdistelmän kantavuus kärsii liiaksi.



Pieni kuormakoko kostautuu mittakopilla pienempinä laskutuskuormina ja alumiinipankkojen terspankkoja selvästi suuremmat otsapinnat kasvattavat polttoainekuluja, pienentävät vapaita käyttötehoja, sekä "svungimatkaa", ja  kasvattavat tehokkaasti loiskuorman kokoa, mikä syö sekin tietysti niitä kullanarvoisia euroja kuormista. XXhj.10.8.2023

----------------------------------------------------



   Seuraavaksi 11.9.2023 klo 00:07:
-- Pankko on erittäinkin tärkeä osa nippusidintaa.
15.06.2024 7.00Nimitykset: Jouni Kummala palaa takaisin Vehoon - Suomen Hyötyajoneuvoliiketoiminnan johtoon
15.06.2024KATSO TÄSTÄ 14.6. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
14.06.2024KOME 40-VUOTTA VAUHDISSA MUKANA
04.06.2024VIELÄ EHTII !!!: -"Metsäalalla investoidaan - nyt kannattaa markkinoida"!
17.05.2024Koostesivu : "Terminator-tekniikkaa" 1-16.
20.06.2024 9.00Puutavarayhdistelmien kuormatilavertailu.
20.06.2024 7.00Puutavarapankkojen kuormatilavertailu vuodelta 2014.
20.06.2024 3.00- 2017 kannanottoni Alucarin ja Metsätranssin uutisointiin: " Terminatorit laittomia - alumiinipankkoihin yhtä paljon puita laillisesti" .
20.06.2024 0.07Missä menee ero huijauksen ja törkeän petoksen välillä ???
19.06.2024 18.00Kuormatilavertailut Maxmossa, ja kilpailevilla teräspankkovalmistajilla oli kovan tason huiputus pakottavassa markkinatilanteen nopeassa muutoksessa.

Siirry arkistoon »