Kuumasinkityksessä puutavarayhdistelmien osalta kasvua rajoittaa allaskooko, ja tuotteitten soveltomattomuus.
11.02.2024 9.00
![Lämmön hallinta on sekin korkeatasoista osaamista.](https://asiakas.kotisivukone.com/files/terminator-xxl.kotisivukone.com/.album/1680925582726_7_orig.jpg)
Suomen allakoot ovat alle 10-metrisiä, ja niitten käytännön syvyys on alle 3m ja vähemmän. Lisäksi kuorma-autovarusteitten kuumasunkityksen esteenä on edelleenkin tuotteitten soveltumattomuus kuumasinkitykselle muotoilunsa, ja materiaaliensa puolesta.
![1_1](https://asiakas.kotisivukone.com/files/terminator-xxl.kotisivukone.com/.album/1658045920535_1_large.jpg)
Saksassa allaskoot, ja tuotteet ovat kehittyneet,niin, että kuumasinkitys on yleistä jo Euroopan suurimmillakin perävaunuvalmistajilla 15 metrisissä altaissa . Kuumasinkityksen edut on ymmärretty, ja sen osuus pinnoitteena on kasvanut jo autovarusteluissa vallitsevaan kokoluokkaan.
![Amerikka kuumasinkkaa perusteräksiä, meillä hallitaan myös ultralujat.](https://asiakas.kotisivukone.com/files/terminator-xxl.kotisivukone.com/.album/1680925582726_1_orig.jpg)
Amerikan mantereilla kuumasinkitys on "hariksemme" edistynyt ohi meidän, ja se on tullut peruspinnoitteeksi Kanadan raakapuun kuljetuskalustossa, sekä sinkityksen osuus on nousussa myös metsäpään korjuukalustossa ja nyt jo nopeassa tahdissa.- Onneksemme meille , sinkitys kasvaa vasta perusteräksisillä puutavaravarusteilla. XXhj.11.2.2024
![Kaunista.....](https://asiakas.kotisivukone.com/files/terminator-xxl.kotisivukone.com/.album/1693489575713_12_orig.jpg)
|