Metsäkoneitten kuormatilojen muuttaminen muovittomaksi on nopeaa ja helppoa.

04.02.2024 15.00

Kriittisimpiä muovipintoja ovat pankot, etuseinä ja nosturikoura. Näitten muutos on osien valmistusvaiheessa todella helppoa ja nopeaa, ja sitä tukee Suomen metalliteollisuuden kokemukset ja osaaminen kuumasinkityksestä.


Ponsse Elephant kuormatraktori - metsien jättiläinen | ammattilehti.fi

Vaikeusaste kasvaa , kun otetaan mukaan kaikki nekin osat, joissa on mahdollista tulla raakapuun, ja pinnoitteen kosketuksia. Puutavaranosturin puomit ja muut maalipinnoitetut rakenteet on mahdollista kuumasinkitä, sekä materiaalinsa, että rakenteensa puolesta. Kuumasinkitystä on ollut käytössä jo pienemmissä nostureissa, niin mikseipä myös isoissa.

Korjuuyrittäjä Juho Hallio

Ajokoneen runkokin on materiaaleiltaan, ja mitoiltaan sinkityskelpoinen, ja ensimmäiset rungoiltaankin kuumasinkityt koneet päässevät metsäkäyttöön jo tulevan vuoden 2024 aikana.XXhj.4.2.2024

23.02.2024KATSO TÄSTÄ 23.2. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
20.02.2024LUE TÄSTÄ! Talven jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti on ilmestynyt
20.02.2024=================== Evo 5 Z, Evo 7 Z ja Evo 10 Z -tarjouspaketit alkuvuodelle 2024 4+6 = 6 ja 10 pankkoisiin yhdistelmiin
28.02.2024 3.00KATSO VIDEO! Dinolift 50 vuotta - Pitkäaikainen yhteistyö Rotatorin kanssa
28.02.2024 0.07Kansainvälinen nesteiden kuljetusyritys HOYER tilaa 165 DAF XG -vetoautoa
27.02.2024 17.05Onko tosiaan ikiliikkuja keksitty- , ja onko se raakapuun junakuljetus???
27.02.2024 17.00Suomen Lantakaasu Oy ostaa Nurmon Bioenergian
27.02.2024 15.00Artikkeli vuodelta 2011 : - "Kuljetusten päästöjä vähennetään"
27.02.2024 13.00Kuumasinkitys suojaa teräksen.
27.02.2024 11.00Renault jo seitsemännen kerran The Car of the Year voittaja

Siirry arkistoon »