Miksi teräspankkoja ei kuumasinkitä yleisemmin????

06.05.2024 9.00



Teräspankkojen, ja apurunkovarusteitten, sekä perävaunujen kuumasinkitys vaatii materiaaliosaamista, ja sinkityskelpoiset tuotteet, myös rakenteensa puolesta.



Kuumasinkitys ei ole yleistynyt Pohjolassamme, johtuen vastuuttomuudesta, ja osaamattomuudesta. Mielenkiintoa kuumasinkitykseen on,ja se nkyy pikkuosissa, sekä parhaimmillaan perävaunujen etuvaunuissa ja dollyissä.



Kuumasinkitys on kokonaisissa perävaunuissa vallitseva pinnote Saksassa, ja puutavaravarusteissa Kanadassa.



Teräspankkojen kuumasinkitystä hankaloittaa pankkorakenne, missä ei ole huomioitu kuumasinkityksen vaatimuksia materiaalin, päälekkäisten rakenteitten,, ja valumareijityksen osalta. Vanhan tekniikan pankot ovat pääosin täysin sinkkaus kevottomia, ja uusien sinkitysmallien teko vaatii vuosikymmenen testaukset, ja miljoonaluokan investoinnit - tämä on se syy, miksi sinkkauksen tarvetta peitellään, ja vähätellään muoviriskien osuutta raakapuuyhdistelmien osalla.XXhj.6.5.2024 

25.05.2024Terminator miehet onnittelevat 70-vuotiasta: - "KULJETTAMISEN AMMATTILAISET JO KOLMANNESSA SUKUPOLVESSA"
25.05.2024KATSO TÄSTÄ 24.5. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset.
17.05.2024Kuumasinkittyjen pankkojen toimitusajat nopeutuvat kesäkausina.
17.05.2024Metsäalalla investoidaan - nyt kannattaa markkinoida!
17.05.2024Koostesivu : "Terminator-tekniikkaa" 1-16.
01.05.2024 0.07LUE TÄSTÄ! Järkälemäinen Kivirock lehti 1/2024 on ilmestynyt - lähes 250 sivua maarakennus, kaivos ja kuljetusalan asiaa
27.05.2024 9.00Terminator -, ja TimberMaxx pankkomallien rakenne takaa viisin- jopa kymmenkertaisen värinäkeston.
27.05.2024 7.00Ponssen tehdas korvaa nestekaasun biokaasulla
27.05.2024 3.00Arto Matinlassi MAN -kuorma-automyyjäksi
27.05.2024 0.07ACEA: Uusien autojen rekisteröinnit vahvassa kasvussa huhtikuussa EU:n alueella

Siirry arkistoon »