Miksi pääosa pankkovalmistajista näkee muovin poiston pankkopinnoitteista turhaksi???

10.04.2025 9.00

Muovi on myrkkyä metsäteollisuudessa !!!Muovi on myrkkyä metsäteollisuudessa !!!

Terminatorit ja Timbermaxxit toimitetaan
 jo nyt tilattaessa  pankkojen tolppien, ja runkojen osalta 100%:sesti muovittomina, ja tietenkin myös teipeittä. Mutta muovia löytyy vielä meidänkin pankkotoimituksista. - Käyttöön ottoa hidastaa vain tilaajien tottumus muovipinnoitteihin, sekä täysin turhiin teippeihin.

Tolppamuoto suojaa muovituhoilta tehokkaasti, Malliesimerkki tietämättömyydestä Balttian pinnoituksissa.Ei muovia, eikä muoviteippejä.

Muovia on "pesiytynyt" nostokoukkuihin, triplavaimentimiin, ja pankkojen liukulevyihin. Näistä nostokoukut luulen osaavani tehdä muovinostokoukkujen tasolle, ja jopa paremmiksikin kumivalusta. Triplatkin onnistuu kumista, mutta kumi ei taatusti sovellu liukulevyihin - ratkaisua tähän pitänee nyt kysyä metsän puilta. 

triplavaimenninEnsimmäinen koekappalesarja on neljä kappaletta - näitä vertaillaan kiinnikkeittemme kumivaimenninmalliin.

Kiinnike on tehty Terminator- vaatimusten mukaisesti = kevyt, kestävä, monitoiminen ja turvallinen.

Niin. se miksi tasan kaikki muut pankkovalmistajat näkevät turhaksi muovittomuuden tuotteissaan, johtunee yksinkertaisesti näistä kolmesta syystä:

1. Muovittomuuteen siirtyminen vaatii hyvin paljon tietoa, ja korkeatasoista ymmärrystä koko pankkorakenteenkin osalta.

2. Muovittomuuteen siirtyminen vaari rankasti rahaa, koska vanhan tekniikan koko tuotepaketti meneekin lopulta täysin uusiksi - koko tuotanto on aloitettava "puhtaalta pöydältä":

3. Muovittomuuteen siirtyminen vaatii yritykseltä vuosikausien työn , jopa helpostikkin yli kymmenen vuotta.

Alupankotkin ovat teippien poiston jälkeen 100%:sesti muovittomia.


Näitten kolmen perusasian aloitusta on helpompi siirtää, seuraaville työntekijöille, kun lähteä tekemään päätöstä, ja sioittamaan satoja, ja satoja  tuhansia euroja  kehitystyöhön 100%:sesti muovittomien kuormatilojen tuotannon aloittamiseen. Elikkä on paljon helpompaa, ja halvempaa kehittää uusia teippejä ja ympäröidä pankot näillä "tuoteuutuuksilla" ,sekä  samalla ollen  kuitenkin tietoisena siitä, että tehtaitten porteilla on ilmoitus siitä, että vastuu muovin tulemisesta tehtaalle ja tuotantoprosessiin on muovin  tuojalla = kuorma-auton kuljettajalla. - Alumiinipankot ovat onneksi äärihelpot muuttaa 100%:sesti muovittomiksi, mikä onkin suuri helpotus kaikille alumiinisten eloksoitujen pankkomallien valmistajille, ja käyttäjille .XXhj.10.4.2025

===========================
Ps. Kuka on aiheutuneesta muovituhosta
korvausvastuussa???:
-Valmistaja
-Myyjä
-Tuotetta ammatikseen käyttävä
===========================



12.04.2025KATSO TÄSTÄ OSA 2/2 - Erikoislähetys Bauma-messuilta Münchenistä - maailman suurimmasta konealan tapahtumasta
10.04.2025KATSO TÄSTÄ OSA 1/2 - Erikoislähetys Bauma-messuilta Münchenistä - maailman suurimmasta konealan tapahtumasta
04.04.2025KATSO TÄSTÄ JUHLALÄHETYS! Jo viisi vuotta kuljetus, maarakennus ja metsäalan uutisia
09.03.2025Kivirock maarakennus- ja kaivosalan ammattilehti on ilmestynyt
01.01.20252025 - Puukäärmeen vuosi .
01.01.2025??UUTISET--UUTISET??
18.04.2025 7.00"Pyrypeltihousut" ja "pyrypeltiautot".
18.04.2025 3.00Henkilö-, ja pakettiautoista poistettiin roiskeläpät turhina ja vaarallisiana, mutta kuorma-autoissa niitä on alettu lisäämään - mutta miksi???
18.04.2025 0.07Puutavarayhdistelmän "pyrypelti" on osoitus tasostamme.
17.04.2025 18.00Suomalaisen puutavarayhdistelmän kalliit "turhakkeet":- 2. "Umpiperä".

Siirry arkistoon »