Viisas etuseinämalli tarvitsee rinnalleen vain kouraupotuksen.

03.02.2024 15.00

2+2 mahdollistaa etuseinän ja nipun akanvirran minimoimisen !!!

Nyt olevat yli kymmenet etuseinäversiot on (toivottavasti) korvattavissa tulevissa varustepaketissa yhdellä perus versiolla, ja sen kouraupotuksella, - jos sekään lopulta on tarpeellista.



Uuden tekniikan, ja osaamisen etuseinämalli on vasta ajatuksissa, ja siten osaltaan myös "haussa". Etuseinän kehitystyön yhteydessä tulemme tarkastelemaan, ja neuvottelemaan nykyisen etuseinälain kuormasta "syövöt" korkeusvaatimukset ajan hengen mukaisiksi.XXhj.3.2.2024 

Ps. - Puutavarapankoin varustetussa autossa pitää olla lain vaatimusten mukainen ohjaamon suoja, joka toimii myös kuormatilan etuseinänä. Sen tulee kestää 60 kN tasaisesti jakautunut eteenpäin kohdistuva voima. Ohjaamon suojan tulee olla vähintään ohjaamon levyinen ja pankkojen korkuinen, kuitenkin enintään 420 cm korkea.

23.02.2024KATSO TÄSTÄ 23.2. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
20.02.2024LUE TÄSTÄ! Talven jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti on ilmestynyt
20.02.2024=================== Evo 5 Z, Evo 7 Z ja Evo 10 Z -tarjouspaketit alkuvuodelle 2024 4+6 = 6 ja 10 pankkoisiin yhdistelmiin
28.02.2024 5.00Onko "junapankkojako" ainut oikea???
28.02.2024 3.00KATSO VIDEO! Dinolift 50 vuotta - Pitkäaikainen yhteistyö Rotatorin kanssa
28.02.2024 0.07Kansainvälinen nesteiden kuljetusyritys HOYER tilaa 165 DAF XG -vetoautoa
27.02.2024 17.05Onko tosiaan ikiliikkuja keksitty- , ja onko se raakapuun junakuljetus???
27.02.2024 17.00Suomen Lantakaasu Oy ostaa Nurmon Bioenergian
27.02.2024 15.00Artikkeli vuodelta 2011 : - "Kuljetusten päästöjä vähennetään"
27.02.2024 13.00Kuumasinkitys suojaa teräksen.

Siirry arkistoon »