Kuormaimen kiinnitysvaateetkin ovat täynnä uskomuksia ??!!??02.06.2024 18.00
Nyky-yhdistelmät ovat kuormaimellisina valtaosin 76 tonnin kokonaispainoille "viritettyjä" ja niisssä on pääosin irrotettavat kuormaimet. Kaiken lisäksi kuormainta voi hydraulisylinterillä liikautella noin metrillä teekseppäin, ja takaissin eteen. Kyselyiissäni käyttäjille palaute on liki 100%:sesti semmoista, että nosturin siirtely on aivan välttämätöntä, ja sekin on selkeää, että ilman irrotettavaa nosturia ei tule toimeen. Hydraulinen kuormaimen siirtoteline maksaa hankintahintana liki kymppitonnin enemmän, kuin kiinteäasenteinen. Lisäksi sillä yhdistelmän paino kasvaa viitisen sataa kiloa, ja käyttö ominaisuudet ovat kiinteäsaentaisen kanssa aivan eri hehtaarilla kestossa ja lastauksen heilunnassa. Kuormaimen irrotusmahdollisuus on täysin turhaa, jos irrotuksia ei oikeasti tehdä,= ei kai silloin irtotelinettä kaikkine lisähärveleineen tarvitakkaan. Tuon varauman kulut ovat aina kymmenissä tuhansissa euroissa yhdistelmän 5-10 vuotisena käyttöaikana. + Lisälahjana käyttäjille aiheutuu hydraulitelinenosturista hutera , sekä miestä ja nosturia tehokkaasti kuluttava työtila. XXhj.2.6.2024 |
19.01.2025 | KATSO TÄSTÄ 17.1. LÄHETYS! Laajasti mielenkiintoista kuljetus, maarakennus ja metsäalan asiaa |
01.01.2025 | 2025 - Puukäärmeen vuosi . |
01.01.2025 | ??UUTISET--UUTISET?? |
26.01.2025 16.00 | Pankkomuovien tulevaisuus. |
26.01.2025 15.00 | Terminatorimiehet ottavat metsäteollisuuden muovikiellon tosissaan. |
26.01.2025 14.00 | Pankkojen lujuusluokat. |
26.01.2025 13.00 | 100%:nen muovittomuus saadaan nopeasti koko raakapuun korjuu-, ja kuljetusketjuun. |
26.01.2025 12.00 | Pankkotyypit Suomessa. |
26.01.2025 11.00 | Miksi alumiinipankoissa on erittäin pienet- , ja ilmavastusominaisuuksiltaan ja tuottavuudeltaan huonotasoiset kuormatilat |
26.01.2025 9.00 | Pankkomäärien tulevaisuus. |
Siirry arkistoon » |