Kuormaimen kiinnitysvaateetkin ovat täynnä uskomuksia ??!!??

02.06.2024 18.00


Nyky-yhdistelmät ovat kuormaimellisina valtaosin 76 tonnin kokonaispainoille "viritettyjä" ja niisssä on pääosin irrotettavat kuormaimet. Kaiken lisäksi kuormainta voi hydraulisylinterillä liikautella noin metrillä teekseppäin, ja takaissin eteen.

Laadukas kuormaus ja liukuestepinnat on mahtava perusta pitävälle kuorman nippusidonnalle.

Kyselyiissäni käyttäjille palaute on liki 100%:sesti semmoista, että nosturin siirtely on aivan välttämätöntä, ja sekin on selkeää, että ilman irrotettavaa nosturia ei tule toimeen.



Hydraulinen kuormaimen siirtoteline maksaa hankintahintana liki kymppitonnin enemmän, kuin kiinteäasenteinen. Lisäksi sillä yhdistelmän paino kasvaa viitisen sataa kiloa, ja käyttö ominaisuudet ovat kiinteäsaentaisen kanssa aivan eri hehtaarilla kestossa ja lastauksen heilunnassa.



Kuormaimen irrotusmahdollisuus  on täysin turhaa, jos irrotuksia ei oikeasti tehdä,= ei kai silloin irtotelinettä kaikkine lisähärveleineen tarvitakkaan. Tuon varauman kulut ovat aina  kymmenissä tuhansissa euroissa yhdistelmän 5-10 vuotisena käyttöaikana. + Lisälahjana käyttäjille aiheutuu hydraulitelinenosturista hutera , sekä  miestä ja nosturia tehokkaasti kuluttava työtila. XXhj.2.6.2024
19.01.2025KATSO TÄSTÄ 17.1. LÄHETYS! Laajasti mielenkiintoista kuljetus, maarakennus ja metsäalan asiaa
01.01.20252025 - Puukäärmeen vuosi .
01.01.2025??UUTISET--UUTISET??
26.01.2025 16.00Pankkomuovien tulevaisuus.
26.01.2025 15.00Terminatorimiehet ottavat metsäteollisuuden muovikiellon tosissaan.
26.01.2025 14.00Pankkojen lujuusluokat.
26.01.2025 13.00100%:nen muovittomuus saadaan nopeasti koko raakapuun korjuu-, ja kuljetusketjuun.
26.01.2025 12.00Pankkotyypit Suomessa.
26.01.2025 11.00Miksi alumiinipankoissa on erittäin pienet- , ja ilmavastusominaisuuksiltaan ja tuottavuudeltaan huonotasoiset kuormatilat
26.01.2025 9.00Pankkomäärien tulevaisuus.

Siirry arkistoon »