Pääsiäispyhien - 2017 kannanottoni Alucarin ja Metsätranssin uutisointiin: " Terminatorit laittomia - alumiinipankkoihin yhtä paljon puita laillisesti" .

Share |
14.04.2017 11:55

Tässä on Metsätranssin Seppo Alakutsin Alucarille laatima artikkeli ko.lehden 5/2014 julkaisusta. Artikkeli on luettavissa kokonaan kyseisestä lehdestä ja Alucarin julkaisemasta nettilinkistä klikkaamalla allaolevaa kuvaa.

WP_20170414_10_42_23_Pro.jpg
Nyt kun aikaa on kulunut kolme vuotta , alkaa käyttäjäkunnalle selkeytyä tämän Alucar- pankkojen vertailutestin " LAILLISUUS , REHELLISYYS JA TARKOITUSPERÄ". 

Käsittelen tämän asian tässä oman totuuteni ja ymmärrykseni mukaan ja aluksi vain näin "Omilla pelloilla" - vasta myöhemmin korvauskäsittelynä aiheutuneista tappioista ja tarvittaessa  vaikkapa "Kellon alla". 
WP_20170414_12_03_20_Pro.jpg

Alucar pankkotesti ja Metsätrans uutusointi on aiheuttanut pankkoliiketoiminnoillemme alihankkijoista markkinointiin ja myyntiin järkyttävän suuret tappiot, mutta kertaluokkia suuremmat tappiot ovat syntyneet uutisoinnin johdosta sadoille uutisointiin sokeasti luottaneille rehellisille uutisoinnin vuoksi alumiinipankkoja edelleenkin käyttäville autoilijoille.
Tolpissa tukeva pulttikiinnitys ja pankkokiinnikkeeet mallia Exte M 60 runkovahvikkeella.

Uutisoinnilla Alucar (Exte) sai aikalisän, jonka aikana me olimme selviytymistaistelussa taloutemme ja viranomaisten kanssa , ja Exte etunenässä sekä Alucar jälkijunassa alkoivat kehitellä omia teräksisiä tilavampia pankkomallejaan. Jäljittelemään on lähtenyt Kuormaväline,Alucar,Pankkopörssi, Laurinaho ja suoranaiseen laittomaan kopiointiin EHM - Virolaisella väärennöksellään.


Kuormakoon kasvattamisen tarve on nyt lopultakin nähty välttämättömäksi tuotannontekijäksi kaikissa puutavarayhdistelmien painoluokissa ja lähes kaikille autoille. Tämä tietoisuuden kasvu on pakottanut nyt jälkijunassa kehittelemään omia toinen toistaan tilavampia pankkomalleja ja pääosin Terminatorien ominaisuuksia jäljitellen.
Exte S mallisto on tilapankko , joka on kaikilta osin täysin omansa, eikä siinä ole missään Terminatorkopiointia - vain kuormatilaa on kasvatettu merkittävästi irtotolppaisiin alumiinipankkoihin verrattuna.S-malliston vajavainen pintakäsittely on aiheuttanut haittaa kaikkien teräksisten pankkomallien markkinoimmille.



"Alukarikka oli ensimmäinen ja SisuForest oli toinen sekä Terminator tilapankko on kolomas samanmoinen". - Nämä pankkomallit ovat olleet Euroopan eniten jäljitellyt pankkomallit koko pankkovalmistuksen historiassa. Terminatoreitten osalla olen jo nyt vakuuttunut, että sen ylivoimaisia puunajon ominaisuuksia tullaan jäljittelemään/hyödyntämään laajasti ympäri maapallon.
uutena

Kiitän kaikkia Alukarikkaa, SisuForestia ja Terminatormallistoa rinnallani rakentamassa ja kehittämässä olleita puutavara-autoilijoita, alan ammattikuntaa sekä alihankkijoita siitä voimasta, jota tämän nykytilanteenkin raiteilleensaattaminen vaatii. - Meillä on selkeä tavoite  ja tuotteemme on aina ollut , ja tulee olemaankin  parhaiten asiakaskunnan tarpeita ja liikenneturvallisuutta palvelevaa , ja tietenkin myöskin käyttäjäystävällisintä.

Matka jatkuu : 

Klikkaa kuvasta TerminatorFaceen.

"Karavaani kulkee ja koirat haukkuvat"

Heikki Jokela
Elämäntyönä pankko.
Ps. Käymme näillä sivuilla tarkasti läpi Metsätrans 5/2014 kuormatilavertailuartikkelin tarkoin ja ymmärrettävin  selvennyksin.hj
28.06.2017 8:30Vielä ehtii, ja jopa KESÄKUULLE : - Nyt päivitetään yhdistelmät kesäkuntoon.
24.06.2017 14:19Terminator XXL ja XLR mallistot sekä kuormansidonta.
24.06.2017 10:29Kuormasidos, esikiristysvoima ja kitkapinnat muododtavat yhdessä asetuksen 940/1982 vaatimat kuormansidontavoimat.
23.06.2017 18:39Härpäkkeiden kesä - aja turvallisesti kevyillä sähköajoneuvoilla
20.06.2017 17:0010% lisätilaa stabiliteettia heikentämättä.
20.06.2017 11:15Erittäin kannattava sijoitus : - NYT vetoauton 4 kpl:n pankkosarja nyt välirahalla 2.400 euroa alv.0.
19.06.2017 7:51Lisätila 14 tonnille stabiliteettia menettämättä.
18.06.2017 18:30Kuormatilan hyötymittojen maksimointi stabiliteettia heikentämättä.
18.06.2017 11:44Kokonaispainokorotusten lisätonnit vaativat myös lisätilaa.
18.06.2017 10:52Painokorotukset heikensivät puutavarayhdistelmien ajo-ominaisuuksia kaikissa kokonaispainoluokissa.

Siirry arkistoon »