"Puolivillaiset jäljitelmäpankot" - mutta miksi sanon niin ???

02.04.2021 1:17

 

Terminator on kaikkien aikojen edelläkävijäpankko ja se on sitä kaikilta puutavarapankolta vaadittavilta  ominaisuuksiltaan - keveys, kestävyys, tuottavuus ja turvallisuus.

Mutta miksi sanon Terminatorteitten jäljitelmäpankkoja "puolivillaisiksi".

"Puolivillaisiksi" siksi, että ne ovat kaikilta tärkeiltä pankkojen ominaisuuksiltaan Terminatoreitten ominaisuuksiin verrattuna - niinkuin vähän sinneppäin. Nämä jäljittelijät  ottivat luvatta käyttöönsä Terminatoreissa julkiseksi tulleen tolppien "viidennen kulman". Tämä kopioinnin oivallus teki jäljitelmäpankoista monen mielestä saman näköiset. Siihen kun jäljittelijät lisäsivät Terminatoreitten "rautahammastuksen" ja tolppien liukuesteet, niin monen mielestä oltiin jo Terminatoreitten kanssa samalla tasolla. - Mutta mikä onkaan käyttäjille tärkeä totuus ???

"Puolivillaiset ovat aina puolivillaisia".

Jäljitelmäpankkojen erot alkuperäisiin ja aitoihin Terminatoreihin ovat eroja, jotka on markkinoinnin keinoin mahdollista peitellä, ja saada uskolliset käyttäjät uskomaan tuotteen kilpailukykyyn ja turvallisuuteen.- Ratkaisevia käyttäjälle ja turvallisuudelle tärkeitä eroja on monia, jotka selvennämme Teille myöhemmin.

Terminatoreitten suunnittelu aloitettiin täysin puhtaalta pöydältä.

Puhtaalta pöydältä tarkoittaa sitä , että tuotesuunnittelussamme keskityttiin tulevien tuottavuus, ja liikenneturvallisuus vaatimuksien maksimointiin vuosikymmenien, ja useiden kymmenien eri pankkomallien suunnittelusta saatujen kokemusten ammattitaidolla. - Tältä pohjalta syntyi uusi, ja tehokas, sekä turvallinen "Terminator tekniikka ja Terminator mallisto".

Eroja mitoituksessa, vahvikkeissa ja sen myötä tuottavuudessa ja turvallisuudessa.

"Puolivillaisten" mitoituksissa ja ominaisuuksissa on monia yhdistelmän tuottavuuteen ja turvallisuuteen vaikuttavia eroavaisuuksia. Eroavaisuuksia ei aina ole helppo todentaa, mutta niillä kaikilla on käytössä suuri merkitys. Terminatoreitten mitoitus on tehty aerodynamiikka ominaisuuksien parantamisen, ja kuormatilan maksimoinnin kannalta optimaalisesti. Tähän on lisätty tehokkaimmat mahdolliset liukuestepinnat, joilla tehostetaan nippukiinnityksen pitokykyä. -  Näissä kaikissa tärkeissä osatekijöissä on "puolivillaisissa" jäljitelmäpankoissa tingitty, ja ominaisuudet ovat jääneet sananmukaisesti puolitiehen. 



     Heikki Jokela
      Asiantuntija

Ps. Erittelyjä ja tarkennuksia "puolivillaisuudesta" vielä Pääsiäispyhinä.XXhj

18.04.2021 8:35Alumiinipankko on edelleenkin Skandinavian markkinaykkönen.
17.04.2021 20:37Terminator XXL pankkomallien kehityskaari alkoi keväällä 1976, 45 vuotta , ja 35 pankkomallia sitten.
17.04.2021 18:25Alumiinipankkojen aiheuttamat ilmanvastusvoimat on mahdollista puolittaa !!!
17.04.2021 18:00Terminator aerodynamiikka on muutakin kuin nimi.
17.04.2021 9:19Terminator- tekniikkaa : - Kokonaisvaltainen aerodynamiikka.
17.04.2021 4:44KATSO TÄSTÄ 16.4. LÄHETYS - Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa alan tämän viikon kuulumiset
16.04.2021 13:57Ilmanvastus on puutavara-auton suurin ajovastusvoima
16.04.2021 13:46Di Olavi H. Koskinen: PUUTAVARA-AJONEUVOYHDISTELMÄN AERODYNAMIIKKA JA POLTTOAINEENKULUTUS
16.04.2021Aerodynamiikan alkusoitot soitettiin Magneettimäessä Saariselällä !!!
15.04.2021 11:31Onko puutavarayhdistelmien pankkopaikkojen siirtely hankalaa ja turhaa työtä ???

Siirry arkistoon »