Mitä tuo epärehellinen kuormatilavertailu "uskoville" maksaa ???

20.06.2022 12:00



Alumiinipankoilla ajo on yleisesti vähintään 5% tuottamattomampaa Terminator- kuormatiloihin verrattuna.- Tämä johtuu kuormatilojen n.10% kuormatilaeroista, polttoainekulueroista ja loiskuormien kokoeroista.



Tuo taitavasti tehty ja käyttäjäkuntaa harhaanjohtava kuormatilavuustesti tehtiin 2014. Kuluneena 7 vuotena menetettyä tuottavuutta on kertynyt karkeasti tuo vähintään 5% yhdistelmien liikevaihdosta. Jos 7 vuoden liikevaihtgo on ollut 5 miljoonaa, on menetetty alupankko-osuus 250.000€ ja jos yrityksen liikevaihto on ollut 7 vuodessa 50 miljoonaa on takapakkia tullut 2.5 miljoonaa euroa.XXhj.29.12.2021

Ps. Olisiko tässä jo joukkokanteen paikka , -vai lähdetäänko siitä, että "kukin tulkoon uskossaan autuaaksi"???

30.06.2022 18:00Meillä 12 pankkoinen yhdistelmä on edelleenkin vallitseva, kun se Ruorsissa alkaa olla kuusipankkoinen.
30.06.2022 16:00Ruotsissa yhdistelmät tuhansiakin kiloja kevyempiä.
30.06.2022 14:00" TARJOUS XXL 8 aero , XXL 8.8 CE ja 10.9 aeroista, - sekä nyt myös XXL 8.8 CE ja 11.9CE pankoista" !!!
30.06.2022 11:00Perävaunujen painovaihtelut 6.500 kilosta 9.500kiloon
30.06.2022 10:00Puutavarakuormaimienkin painoissa tonniluokan painoeroja.
30.06.2022 8:00Alustapainoissa on yli 1000kilon eroja.
30.06.2022 6:00Nollatoleranssi tuo alustapainolle enenevää merkitystä.
30.06.2022 3:00"Terminoinnilla" yhdistelmän hankintahinnan verran lisätuottoa sen käyttöaikana.
30.06.2022 0:07Raakapuuyhdistelmän säästöt ovat oikein toteutettuina siinä luokassa, että totuuden kertominen vie pohjan uskottavuudelta.
29.06.2022 18:00"Terminoinnista" monia tuottoetuja - ja merkittävän suuruisia.

Siirry arkistoon »