Mutta mistä johtuu alumiini-, ja teräspankkojen ratkaisevan suuret kuormakokoerot ???

07.06.2024 15.00


Alumiini-, ja teräspankoilla on selkeästi suuret kuormakokoerot. Alumiinisten pankkojen kuormatilakoot ovat teräksisiä pankkoja selkeästi ahtaampia. - Mutta mistäpä tämä johtuu ???



Alumiinipankko mielletään kevyeksi, johtuen sen litrapainosta. Samaten alumiinipankkomallit  ymmärretään kevyiksn suhteessa teräksisiin pankkomalleihin. Näin olikin 70-luvulla, kun teräs oli "kolmeseiskaa" ja teräspankot lisäksi laukaistavia painavia pankkomalleja. 

Teräksen lujuudet ovat aikojen myötä moninkertaistuneet, mutta alumiinin lujuus on ja pysyy samana 70-lukuisena. 

Alumiinipankkojen kilpailukyky painonsa puolesta on säilynyt sille tehtyjen suurien äärimittojen ansiosta. mutta tämä kostautuu selkeästi pienempänä kuormatilana. - Lisäksi alumiinipankkojen profiilipohjainen tuotanto asettaa lisää sen tuottvuuskisassa käyttäjilleen tuomia tappioita. XXhj.7.6.2024


26.07.2024KATSO TÄSTÄ 26.7. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
22.07.2024 17.30Metsäalalla investoidaan - lähde mukaan mainoksella syksyn Metsäalan Ammattilehteen
28.06.2024 13.00LUE TÄSTÄ! Kesän jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti on ilmestynyt
27.07.2024 11.00Mukavuutta , turvallisuutta ,helppoutta ja äänettömyyttä puutavarapankkojen toimintoihin Terminator "Triplakiinnikkeillä".
27.07.2024 9.00Terminatoreitten ja TimberMaxxien erinomaiset kiinnikejärjestelmät.
27.07.2024 8.00Patentoitu triplakiinnikkemme poistaa pankkomelun kokonaan.
27.07.2024 7.00Valmet Automotive laajentaa akkujen testauspalveluja
27.07.2024 3.00"Triplavaimennin" on yksi parhaista Terminator keksinnöistä.
27.07.2024 0.07"Triplavaimennin" kolmella kitkasäätö portaalla on esimerkki XXL-miesten pankkojemme kehitystyöstä, - mutta onnistummeko tekemään triplamme nyt = 100%.sesti muovittomana..
26.07.2024 17.00Metsänlannoitukselle laadittiin kriteerit kestävään kohdevalintaan

Siirry arkistoon »