Polttoaineen hinnan tuplaantuminen tuplasi TimberRoad- kaluston polttoainesäästöt euroina..

24.05.2022 0:07

Scaniaa, keveyttä ja kuormatilaa.

TimberRoad-projektin polttoainesäästöistä haettava polttoaine säästö on nykyisillä polttoainehinnoilla tuplaantunut = mitä korkeampi on poilttoaineen hinta, sitä suuremmat tuotot saadaan tietenkin polttoainesäästöistä.

TimberRoad-projektissa haemme vähintään 10%:n polttoainesäästöjä jokaista ajettua = laskutettua raakapuutonnia kohti. Oletamme saavamme laskettua yhdistelmien kulutusta vähintään 6.5 litraa sadalla kilometrillä ja nykyhinnoilla eurosäästöä saisimme noin 15€/100km entisen 7.5€:n kulusäästön asemesta.

TimberRoad-projektin peruspaketti on yksi syöttöauto ja kolme siirtoautoa, joilla ajetaan keskimääräisesti  vuosittain yhteensä yli 600.000km ja nykyisillä polttoainehinnoilla saamme 10% polttoainekulutuksen säästöillä yli 100.000€ säästöt entisen 50.000€ asemesta. XXhj.24.5.2022

30.06.2022 18:00Meillä 12 pankkoinen yhdistelmä on edelleenkin vallitseva, kun se Ruorsissa alkaa olla kuusipankkoinen.
30.06.2022 16:00Ruotsissa yhdistelmät tuhansiakin kiloja kevyempiä.
30.06.2022 14:00" TARJOUS XXL 8 aero , XXL 8.8 CE ja 10.9 aeroista, - sekä nyt myös XXL 8.8 CE ja 11.9CE pankoista" !!!
30.06.2022 11:00Perävaunujen painovaihtelut 6.500 kilosta 9.500kiloon
30.06.2022 10:00Puutavarakuormaimienkin painoissa tonniluokan painoeroja.
30.06.2022 8:00Alustapainoissa on yli 1000kilon eroja.
30.06.2022 6:00Nollatoleranssi tuo alustapainolle enenevää merkitystä.
30.06.2022 3:00"Terminoinnilla" yhdistelmän hankintahinnan verran lisätuottoa sen käyttöaikana.
30.06.2022 0:07Raakapuuyhdistelmän säästöt ovat oikein toteutettuina siinä luokassa, että totuuden kertominen vie pohjan uskottavuudelta.
29.06.2022 18:00"Terminoinnista" monia tuottoetuja - ja merkittävän suuruisia.

Siirry arkistoon »