Raakapuuyhdistelmien kuormatilakoko.

17.06.2022 17:00

 Käytettävissä olevien kuormatilakokojen suuruudet Suomessa määrittelee asetuksen  määrittelemät maksimimitat = kuormatilan sisäleveys, sisäkorkeus ja autossa ja vaununussa käytössä oleva  kuormatilapituus sallittuine ylityksineen.

<neliakselinen veturi jalostuu 76 tonniseksi viisiakselisella 12.5 m  perävaunulla.

Suomessa käytettävien puutavarayhdistelmien viidelle kolmoselle ja kolmelle 5.5m tukille/rangalle mitoitetujen yhdistelmien kuormatilakoot vaihtelevat pääosin välillä 90m3-120m3 (= mitat ovatkehyskuutiota). XXhj.17.6.2022

30.06.2022 18:00Meillä 12 pankkoinen yhdistelmä on edelleenkin vallitseva, kun se Ruorsissa alkaa olla kuusipankkoinen.
30.06.2022 16:00Ruotsissa yhdistelmät tuhansiakin kiloja kevyempiä.
30.06.2022 14:00" TARJOUS XXL 8 aero , XXL 8.8 CE ja 10.9 aeroista, - sekä nyt myös XXL 8.8 CE ja 11.9CE pankoista" !!!
30.06.2022 11:00Perävaunujen painovaihtelut 6.500 kilosta 9.500kiloon
30.06.2022 10:00Puutavarakuormaimienkin painoissa tonniluokan painoeroja.
30.06.2022 8:00Alustapainoissa on yli 1000kilon eroja.
30.06.2022 6:00Nollatoleranssi tuo alustapainolle enenevää merkitystä.
30.06.2022 3:00"Terminoinnilla" yhdistelmän hankintahinnan verran lisätuottoa sen käyttöaikana.
30.06.2022 0:07Raakapuuyhdistelmän säästöt ovat oikein toteutettuina siinä luokassa, että totuuden kertominen vie pohjan uskottavuudelta.
29.06.2022 18:00"Terminoinnista" monia tuottoetuja - ja merkittävän suuruisia.

Siirry arkistoon »