Olisiko kiinteä pankkojako purkukonemiehelle selkeä helpotus???

22.06.2022 8:00


Suuri osa kuormapuruista tehtailla tapahtuu kiinteästi aina tasan samoilla paikoillssn olevista pankoista. Toinen suuri osa on pankkoasetelmia , joissa pankot ovat sattumavaraisesti ja eri meltymyksien mukaisesti.

Exte

Raakapuuvaunujen pankot ovat kiinteästi paikoillaan, ja niitten liikuttelu on jäänyt 80-luvun luuloihin ja koesiirtoihin. Viisaimmaksi, ja toiminvimmiksi pankkojen paikaksi todettiin vakiopaikka ja vakiojaolla, ja siinä ne ovat toimineet Suomalaisissa raakapuuvaunulastauksissa  ja puruissa jo 40 vuotta ilman siirtelyitä, ja oikeitten pankkopaikkojen hakemista.

Rosteripankot.

Miksi sitten autoyhdistelmien pankot soutavat paikasta toiseen , ja pankkojen oikeista paikoista on lähes yhtä monta mielipidettä, kuin on miestäkin ???XXhj.22.6.2022
30.06.2022 18:00Meillä 12 pankkoinen yhdistelmä on edelleenkin vallitseva, kun se Ruorsissa alkaa olla kuusipankkoinen.
30.06.2022 16:00Ruotsissa yhdistelmät tuhansiakin kiloja kevyempiä.
30.06.2022 14:00" TARJOUS XXL 8 aero , XXL 8.8 CE ja 10.9 aeroista, - sekä nyt myös XXL 8.8 CE ja 11.9CE pankoista" !!!
30.06.2022 11:00Perävaunujen painovaihtelut 6.500 kilosta 9.500kiloon
30.06.2022 10:00Puutavarakuormaimienkin painoissa tonniluokan painoeroja.
30.06.2022 8:00Alustapainoissa on yli 1000kilon eroja.
30.06.2022 6:00Nollatoleranssi tuo alustapainolle enenevää merkitystä.
30.06.2022 3:00"Terminoinnilla" yhdistelmän hankintahinnan verran lisätuottoa sen käyttöaikana.
30.06.2022 0:07Raakapuuyhdistelmän säästöt ovat oikein toteutettuina siinä luokassa, että totuuden kertominen vie pohjan uskottavuudelta.
29.06.2022 18:00"Terminoinnista" monia tuottoetuja - ja merkittävän suuruisia.

Siirry arkistoon »