Kuormaside pankosta pankkoon vaatii kiinteäasennuksen tai ääreis stopparit ajoneuvorungolle.

11.03.2025 13.00

Ruotsin tyylinen pankosta pankkoon tehtu liina-, tai ketjusidonta vaatii turvallisen sidonnan täyttymiseksi kiinteän pitävän pankkokiinnityksen ja lujat kiinnikkeet, tai toimivat ääreis stopparit. - Tämä huolimatta kaikista muista varotoimenpiteistä.


Väite: Kuorman ylileveys johtuu enempi lastauksesta, kuin pankoista.

Suomessa on pääosin omaksuttu sidontamalli, jossa vähintään toinen puoli on sidottu kiinteästi ajoneuvon runkoon. Molemmanpuolista runkoon sidontaa on käytössä ja se on tietenkin tuplasti turvallisempi, mutta se on selvästi hankalampi sidonnan esivalmistelujen osalta.XXhj.11.3.2025

????????????????????????????????????????
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

21.03.2025KATSO TÄSTÄ 21.3. ENERGIAPÄIVÄ ERIKOISLÄHETYS! Laaja paketti metsä, koneurakointi ja kuljetusalan asiaa
09.03.2025Kivirock maarakennus- ja kaivosalan ammattilehti on ilmestynyt
01.01.20252025 - Puukäärmeen vuosi .
01.01.2025??UUTISET--UUTISET??
24.03.2025 12.00Johtuuko hurja turhien roiskeläppien määrä vain mainonnasta.
24.03.2025 12.00Mikä merkitys aerodynamiikalla on raakapuu yhdistelmän tuottavuuteen ja turvallisuuteen..
24.03.2025 11.00Nippuväleistä löytyy rahaa !!!
24.03.2025 9.00Junavaunujen pankkovälit ovat edulliset, mutta vaunun pituus tuo lisäkuluja aerodynamiikasta.
24.03.2025 8.00Puutavarayhdistelmämme suomalaiseen etu junavaunuun verrattaessa on haluttaessa nippuvälin minimointi.
24.03.2025 7.00Tiesitkö että ...?!?

Siirry arkistoon »