Ruotsissa yhdistelmät tuhansiakin kiloja kevyempiä.

30.06.2022 16:00

Ruotsalaiset puutavarayhdistelmät ovat kaikissa kokonaispainoluokissa Suomalaisia kevyempiä. Painoerot ovat yhdistelmiimme verrattuna tuhansiakin kiloja. 

Pankkomäärän minimointikin tuo rahaa.

Suurimmat erot ovat perävaunupainoissa ja pankkomäärissä. Hyvin yleisesti perävaunujen painot ovat viisiakselisianalle 7000 kilon ja neliakselisina alle 6000 kilon. Pankkomäärissä on myös selkeä ero , kun kahdeksanpankkoisia perävaunuja ei ole lainkaan, vaan ne kulkevat kuusipankkoisina . Lisäksi 2+4 pankkoiset tukkitälliyhdistelmät alkavat olla vakiokamaa.

Kantavuutta ja kuormatilaa. 64 tonninen nosturihydrauliikalla.

Kuormauksessa erilliskuormainten käyttö on laajaa, ja siirtoautot 64 tonnisina ovat meitä patemmassa tehokkuusluokassa 4 tonnin kantavuusedun , ja tuhansia kiloja kevyemmän kalustopainonsa ansiosta.XXhj.30.6.2022
19.08.2022 17:00Muoviteippien poisto pankkotuotannosta on äärihelppoa.
19.08.2022 15:00Teipit alumiinipinnalla pysyvät maalipintaa paremmin.
19.08.2022 13:00Muovin poisto teräspankoista tuo mukanaan suuria haasteita.
19.08.2022 11:00Muovin poisto alumiinipankoista on helppoa.
19.08.2022 9:00Miksi alumiini on edelleen pankkojen raaka-aine???
19.08.2022 7:00Kolme kovaa, ja minä.
19.08.2022 3:00Tukkipankkojen käyttö Suomessa vielä vähäistä - Ruotsissa yleisin.
19.08.2022 0:07Pankkokiinnikkeitten malleja kolme - purkukoneet ja katkontapituus määrittelevät pankkojen paikan ajoneuvon rungolla.
18.08.2022 17:00"Tukkipankkotällit" tulossa, mutta miksi ?
18.08.2022 15:00"Tukkipankkotällit" yleistyvät nopeasti myös Suomessa.

Siirry arkistoon »